Miten nopeasti olette saaneet vastauksen Unibetin asiakaspalvelusta s-postitse? Itse lähetin jo yli 2 viikko sitten meiliä, mutta vastausta ei ole edelleenkään kuulunut? Onko Unibetin asiakaspalvelu muka suomenkielellä, olen pari kertaa yrittänyt soittaa, mutta suomenkielistä palvelua en ole saanut.
Unibetin asiakaspalvelusta
3
1925
Vastaukset
- centrebetiin voi luottaa
Hyvä jos vastaavat edes tänä vuonna.Kaikenlisäksi Unibet lupasi tiettyjä asioita minulle,mutta mikään ei pitänyt paikkaansa.Jos haluatte luotettavan ja kilpailukykyisen vdonvälittäjän urheiluvedonlyöntiin ja hyvät pokerisivustot,avatkaa Centrebetille pelitili ja ainakin www.vetoguru.com sivujen kautta pelitilin avaajat saavat hyviä bonuksia.
- sepi
Itselläni positiivinen kuva unibetin asiakaspalvelusta. Nopeasti vastattu s. postiin ja suomenkielinen puhelintyttönenkin löytyy. Olisko klo 8-16. Muuten englanniksi.
- sama juttu
Olen itsekkin lähettänyt pari mailia jo päiviä sitten unibetille,mutta vastausta ei ole kuulunut.Olen yrittänyt saada monena eri päivänä kiinni suomenkieltä puhuvaa henkilöä,mutta aina vaan sanotaan että seuraavana päivänä on tavattavissa.Sen verran olen saanut selvää kun olen puhunut englantia puhuvan kanssa että minun pitäisi lähettää sinne jotain omia papereita,koska nostoni on ylittänyt turvarajan.Mitä papereita kannattaa lähettää?kysyn nyt täältä kun asiakaspalvelusta apua ei saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291879Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1621844Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3641646- 1501247
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151199Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121081
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt71032- 2851005
- 82991