Miten nopeasti olette saaneet vastauksen Unibetin asiakaspalvelusta s-postitse? Itse lähetin jo yli 2 viikko sitten meiliä, mutta vastausta ei ole edelleenkään kuulunut? Onko Unibetin asiakaspalvelu muka suomenkielellä, olen pari kertaa yrittänyt soittaa, mutta suomenkielistä palvelua en ole saanut.
Unibetin asiakaspalvelusta
3
1892
Vastaukset
- centrebetiin voi luottaa
Hyvä jos vastaavat edes tänä vuonna.Kaikenlisäksi Unibet lupasi tiettyjä asioita minulle,mutta mikään ei pitänyt paikkaansa.Jos haluatte luotettavan ja kilpailukykyisen vdonvälittäjän urheiluvedonlyöntiin ja hyvät pokerisivustot,avatkaa Centrebetille pelitili ja ainakin www.vetoguru.com sivujen kautta pelitilin avaajat saavat hyviä bonuksia.
- sepi
Itselläni positiivinen kuva unibetin asiakaspalvelusta. Nopeasti vastattu s. postiin ja suomenkielinen puhelintyttönenkin löytyy. Olisko klo 8-16. Muuten englanniksi.
- sama juttu
Olen itsekkin lähettänyt pari mailia jo päiviä sitten unibetille,mutta vastausta ei ole kuulunut.Olen yrittänyt saada monena eri päivänä kiinni suomenkieltä puhuvaa henkilöä,mutta aina vaan sanotaan että seuraavana päivänä on tavattavissa.Sen verran olen saanut selvää kun olen puhunut englantia puhuvan kanssa että minun pitäisi lähettää sinne jotain omia papereita,koska nostoni on ylittänyt turvarajan.Mitä papereita kannattaa lähettää?kysyn nyt täältä kun asiakaspalvelusta apua ei saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712