Unibetin asiakaspalvelusta

pelaaja.

Miten nopeasti olette saaneet vastauksen Unibetin asiakaspalvelusta s-postitse? Itse lähetin jo yli 2 viikko sitten meiliä, mutta vastausta ei ole edelleenkään kuulunut? Onko Unibetin asiakaspalvelu muka suomenkielellä, olen pari kertaa yrittänyt soittaa, mutta suomenkielistä palvelua en ole saanut.

3

1925

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • centrebetiin voi luottaa

Hyvä jos vastaavat edes tänä vuonna.Kaikenlisäksi Unibet lupasi tiettyjä asioita minulle,mutta mikään ei pitänyt paikkaansa.Jos haluatte luotettavan ja kilpailukykyisen vdonvälittäjän urheiluvedonlyöntiin ja hyvät pokerisivustot,avatkaa Centrebetille pelitili ja ainakin www.vetoguru.com sivujen kautta pelitilin avaajat saavat hyviä bonuksia.

• sepi

Itselläni positiivinen kuva unibetin asiakaspalvelusta. Nopeasti vastattu s. postiin ja suomenkielinen puhelintyttönenkin löytyy. Olisko klo 8-16. Muuten englanniksi.

• sama juttu

Olen itsekkin lähettänyt pari mailia jo päiviä sitten unibetille,mutta vastausta ei ole kuulunut.Olen yrittänyt saada monena eri päivänä kiinni suomenkieltä puhuvaa henkilöä,mutta aina vaan sanotaan että seuraavana päivänä on tavattavissa.Sen verran olen saanut selvää kun olen puhunut englantia puhuvan kanssa että minun pitäisi lähettää sinne jotain omia papereita,koska nostoni on ylittänyt turvarajan.Mitä papereita kannattaa lähettää?kysyn nyt täältä kun asiakaspalvelusta apua ei saa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      29
      1879
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      162
      1844
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      364
      1646
    4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      150
      1247
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      215
      1199
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1138
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      12
      1081
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1032
    9. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1005
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      82
      991
    Aihe