Käyttöjärjestelmä XP home edition. Wlan kortti Atheros AR5007EG. ja Zyxel Prestige 660HW 61
Jostain syystä en saa langatonta verkkoa pelittämään näillä. Herjaa "vajaa tai puuttuva liitettävyys" otin kaikki salaukset ja palomuurin pois käytöstä. Zyxel on konffatu tehdasasetuksista uudestaan pari kertaa ja asetukset kohdillaan. Wlan kortissa on uusin ajuri ja zyxelissä on uusin firmware. DHCP pällä ja VPI/VCI arvo oikein. WLAN päällä jne.. Siltikään ei toimi. Tällä toisella koneella pelittää langallinen netti ok. Kun yritän korjausta windows ei pysty uusimaan IP osoitetta, se ei myöskään onnistu ipconfigilla (release ja renew komennoilla)
Missä ihmeessä vika?
Zyxel+Acer =ongelmia
2
719
Vastaukset
- epätoivoinenkaveri
Kokeilin langatonta verkkoa tällä toisella koneella ja toimii, eli vika tuossa acerin kannettavassa. Miten ihmeessä sen saisi korjattua.
Ensimmäisestä viestistä unohdin mainita että signaalin vahvuus on erinomainen.
Onkohan tuolla käytettävällä kanavalla/taajudella mitään merkitystä tähän ongelmaa? (tuskin..) - Päivitys auttaa
Tämä tulee hieman myöhään kysyjää ajatellen, mutta jos joillain mulla on vastaavia ongelmia niin toivon että tästä viestistä on apua.
Eli minulla ei myöskään toiminut wlan yhteys kotona D-linkin reitittimen kanssa. Huomasin että jos laturi oli kiinni niin yhteys toimi ja työpaikalla langattomassa yhteydessä ei ollut ongelmia. Vika siis oli mahdollisesti Acerin verkkokortin virransäästömoodissa varsinkin D-linkin kanssa rupatellessa.
Ongelma korjautui kun päivitin Acerin verkkokortin ajurin. Tiedostoa joutui vähän metsäsätämään netistä, mutta kyllä sellainen loppuenlopuksi ilmaiseksi löytyi. Senjälkeen ei ole ollut ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984