Kyllä täytyy sanoo et viimestään tämän päivän pelin jälkeen raumalla on mitalli jengi. Valmennus, maalivahti, hyökkäys ja pirun hyvin organisoitu viisikko puolustus.. kova on jengi! Mutta minkä ihmeen takia hehkutetaan raumaa kiekko kaupunkina ja kiekkokehtona???? en muista millon viimex on ollu halli täynnä, saatikka tunnelma edes kohtalainen. On ihan turha puhua mistään lätkä buumista jos pelkästään toisessa päässä hallia istuu parituhatta silmäparia! noin pienen kaupungin joukkue vielä ja porukka kuuntelee mielummin pelit radiosta kuin että vaivautuu paikan päälle.
kultainen paketti
sam-83
3
235
Vastaukset
- blues4ever
tuppukyläs 2000 on ihan kunnioitettava määrä...
- mutta hyvä
taitaa raumalla kiekkobuumi pikkuhiljaa alkaa. me ässäfanit suomme sen teille, nauttikaa koko rahan edestä.
- kulta on värimme
te tiedä kullasta mitään, tulkaa turkuun katsomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786535- 1481794
- 1131578
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢38953Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96933Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5859Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan241835- 41809