Elikkäs pitäs olla ihan ehtaa suoliilla leikittelyä tämä. Eli tämmöisen postitäti kantoi kiltisti hymyillen postilootaani. Tarkoitus olis katsoo toi nyt viikonloppuna kaljakorin kera. Kaikkea tätä ennen tahdon kuitenkin pikku infoa kyseisestä tositapauksesta. Että tietää sitten ostaa tuon kaljan asemesta, jotain pohjanmaan kautta tulevaa, jos on ylikarski leffa?
.......Niin, onko se karski kuva?
Murder Set Pieces
9
525
Vastaukset
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
ei niin paha ku August Underground-leffat, mutta paha silti....
- puff,on lohikäärme niiin il...
sulla on muijakaveri niin,älä vaan sen kanssa sit kato!!! tai no? :) aika irstasta toimintaa naisia kohtaan. tyly pätkä!!
- Normaali Eppu
nO Niin tuota noin. Nyt ois pullo jotain, mitä tää nyt on? 70cl Pullo Huracan spirit of the caribbeania, eli hirveetä rommia ja odotellaan tässä kunnon äijjä porukkaa!
Sattuipa tässä sopivasti hiukkasen flunssahtava olokin, joten tämäpä sattui sopivasti. Pitää latkuttaa kait koko pullo jo pelkästään siksikin, ettei tää kirottu syystauti ny pääsis puhkeen!
nO! Kohta lähtee poijjaat hyvät!! Kerron sitten, oliko härski kuva!
"Jos sulla on muijakaveri niin,älä vaan sen kanssa sit kato!!!"
Tosi mies ei naista kaipaa! Sinkku rulez vua!!
Likainen nihilistipätkä, joka tekee vaikutuksen lähinnä tinkimättömällä asenteellaan.
Viihteenä tätä pitävät lähinnä häiriintyneet, tai todellisuudesta vieraantuneet yksilöt - eli tervetuloa joukkoon.:)- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
missä kulkee raja viihteen, taiteen, ja häiriintyneen p*skan välillä? Esim MSP tuskin on taidetta, mutta onko se noita kahta muuta, jopa viihdettä? Entäs Luis Bunuelin ja Salvador Dalìn "Andalusialainen koira", onko se kaikkea noista? Minusta ainakin Dalì oli vakavasti häiriintynyt, jos hän ei olisi ollut taidemaalari, niin olisi joutunut hyvin äkkiä pöpilään, kuten ehkä myös esim Teemu Mäki joka valitettavasti vieläkin muistetaan siitä että tappoi aikanaan kissan ja videoi sen, nykyään äijä on arvostettu kuvataiteilija
MarkiisiDeFuckingÅmÅl kirjoitti:
missä kulkee raja viihteen, taiteen, ja häiriintyneen p*skan välillä? Esim MSP tuskin on taidetta, mutta onko se noita kahta muuta, jopa viihdettä? Entäs Luis Bunuelin ja Salvador Dalìn "Andalusialainen koira", onko se kaikkea noista? Minusta ainakin Dalì oli vakavasti häiriintynyt, jos hän ei olisi ollut taidemaalari, niin olisi joutunut hyvin äkkiä pöpilään, kuten ehkä myös esim Teemu Mäki joka valitettavasti vieläkin muistetaan siitä että tappoi aikanaan kissan ja videoi sen, nykyään äijä on arvostettu kuvataiteilija
Taiteen ja ei-taiteen rajaa on mun mielestäni miltein mahdotonta määrittää yleispätevästi ja tyhjentävästi tekemättä jonkin sortin vääryyttä taiteen tekijöitä kohtaan.
Yksi tärkeä kriteeri taiteessa on asenne jolla sitä tehdään.
Taiteilijan täytyy olla vakavissaan ja tarkoittaa sitä mitä teoksillaan haluaa sanoa - no joku Picasso sutaisi lähes silmät kiinni mestariteoksia, mutta hän olikin lähinnä luonnonoikku - se ymmärretäänkö taiteen tekijää on eri asia, ehkä joskus sadan vuoden päästä jotain MSP-leffaa arvioidessa käy samoin kuin on käynyt Van Goghin teoksille, joita aikanaan pidettiin lähinnä roskakorin täytteenä.
Mäen teosta en ole nähnyt (onneksi), mutta vastenmielisyydestä ja epäeettisyydestään huolimatta sekin voi hyvin täyttää taiteen tunnusmerkit, vaikkakin niinsanottu nykytaide onkin mielestäni hanurista (usein kirjaimellisesti):D.- Normaali Eppu
jtguytiooiyhvb kirjoitti:
Taiteen ja ei-taiteen rajaa on mun mielestäni miltein mahdotonta määrittää yleispätevästi ja tyhjentävästi tekemättä jonkin sortin vääryyttä taiteen tekijöitä kohtaan.
Yksi tärkeä kriteeri taiteessa on asenne jolla sitä tehdään.
Taiteilijan täytyy olla vakavissaan ja tarkoittaa sitä mitä teoksillaan haluaa sanoa - no joku Picasso sutaisi lähes silmät kiinni mestariteoksia, mutta hän olikin lähinnä luonnonoikku - se ymmärretäänkö taiteen tekijää on eri asia, ehkä joskus sadan vuoden päästä jotain MSP-leffaa arvioidessa käy samoin kuin on käynyt Van Goghin teoksille, joita aikanaan pidettiin lähinnä roskakorin täytteenä.
Mäen teosta en ole nähnyt (onneksi), mutta vastenmielisyydestä ja epäeettisyydestään huolimatta sekin voi hyvin täyttää taiteen tunnusmerkit, vaikkakin niinsanottu nykytaide onkin mielestäni hanurista (usein kirjaimellisesti):D.Jetsulleen!
Niin olin unohtaa kommentoida tätä näkemäni jälkeen, muti parempi myöhään kun milloinkaan.
Karski oli kuva juu, ja karski olin itsekin!
Ei huono, koska onnistui edes jossain määrin pöräyttämään kolmen paatuneen juomamiehen railakasta vapauselämää. No sairas leffa jokatapauksessa, mutta siinä näiden voima piileekin. Ei nää tämmöset toimi, jos pääsankari ei paa haiseen kunnolla ja lusmuilis vaan pipiydessään.
Tällä veijarilla, joka kaiken kahjuutensa lisäksi piti itseään myös[kukkona tunkiollaan] A.Hitlerin sukukalleutena oli tosiaan homma niin sanotusti hanskassa! Ja näyttelijä näytti tosiaan myös aidosti siltä, ettei hän tosielämässäkään ole se kaikkein tervein esimerkki alaikäisiille leffahulluille!
Varoituksen sanana sanoisin, ettei voi tsiikaa jos seurustelee! Siinä voi tytsy häippästä! Sen verran kaveri nimittäin naisia häpäisi ja himo_ussi!
Sairas kuva! - puff,on lohikäärme niiin il...
Normaali Eppu kirjoitti:
Jetsulleen!
Niin olin unohtaa kommentoida tätä näkemäni jälkeen, muti parempi myöhään kun milloinkaan.
Karski oli kuva juu, ja karski olin itsekin!
Ei huono, koska onnistui edes jossain määrin pöräyttämään kolmen paatuneen juomamiehen railakasta vapauselämää. No sairas leffa jokatapauksessa, mutta siinä näiden voima piileekin. Ei nää tämmöset toimi, jos pääsankari ei paa haiseen kunnolla ja lusmuilis vaan pipiydessään.
Tällä veijarilla, joka kaiken kahjuutensa lisäksi piti itseään myös[kukkona tunkiollaan] A.Hitlerin sukukalleutena oli tosiaan homma niin sanotusti hanskassa! Ja näyttelijä näytti tosiaan myös aidosti siltä, ettei hän tosielämässäkään ole se kaikkein tervein esimerkki alaikäisiille leffahulluille!
Varoituksen sanana sanoisin, ettei voi tsiikaa jos seurustelee! Siinä voi tytsy häippästä! Sen verran kaveri nimittäin naisia häpäisi ja himo_ussi!
Sairas kuva!deittileffa,deittileffa.
- Headdriller
puff,on lohikäärme niiin il... kirjoitti:
deittileffa,deittileffa.
Katselin tämän muutamia kuukausia sitten ja uskokaa tai älkää avovaimon kanssa.
Elokuva oli huono, tosi huono. Näyttelijät oli niin huonoja kuin olisi katuojasta otettu leffaan "alinäyttelemään". Myös elokuvan tarina saa sapiskaa perseelle ja lujaa.
En suosittele ja leffa oli pehmo kamaa..
Sopii kuitenkin kaljaporukalla katottavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94894
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22828Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550