Murder Set Pieces

Normaali Eppu

Elikkäs pitäs olla ihan ehtaa suoliilla leikittelyä tämä. Eli tämmöisen postitäti kantoi kiltisti hymyillen postilootaani. Tarkoitus olis katsoo toi nyt viikonloppuna kaljakorin kera. Kaikkea tätä ennen tahdon kuitenkin pikku infoa kyseisestä tositapauksesta. Että tietää sitten ostaa tuon kaljan asemesta, jotain pohjanmaan kautta tulevaa, jos on ylikarski leffa?
.......Niin, onko se karski kuva?

9

525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

      ei niin paha ku August Underground-leffat, mutta paha silti....

    • puff,on lohikäärme niiin il...

      sulla on muijakaveri niin,älä vaan sen kanssa sit kato!!! tai no? :) aika irstasta toimintaa naisia kohtaan. tyly pätkä!!

      • Normaali Eppu

        nO Niin tuota noin. Nyt ois pullo jotain, mitä tää nyt on? 70cl Pullo Huracan spirit of the caribbeania, eli hirveetä rommia ja odotellaan tässä kunnon äijjä porukkaa!

        Sattuipa tässä sopivasti hiukkasen flunssahtava olokin, joten tämäpä sattui sopivasti. Pitää latkuttaa kait koko pullo jo pelkästään siksikin, ettei tää kirottu syystauti ny pääsis puhkeen!

        nO! Kohta lähtee poijjaat hyvät!! Kerron sitten, oliko härski kuva!

        "Jos sulla on muijakaveri niin,älä vaan sen kanssa sit kato!!!"

        Tosi mies ei naista kaipaa! Sinkku rulez vua!!


    • Likainen nihilistipätkä, joka tekee vaikutuksen lähinnä tinkimättömällä asenteellaan.

      Viihteenä tätä pitävät lähinnä häiriintyneet, tai todellisuudesta vieraantuneet yksilöt - eli tervetuloa joukkoon.:)

      • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

        missä kulkee raja viihteen, taiteen, ja häiriintyneen p*skan välillä? Esim MSP tuskin on taidetta, mutta onko se noita kahta muuta, jopa viihdettä? Entäs Luis Bunuelin ja Salvador Dalìn "Andalusialainen koira", onko se kaikkea noista? Minusta ainakin Dalì oli vakavasti häiriintynyt, jos hän ei olisi ollut taidemaalari, niin olisi joutunut hyvin äkkiä pöpilään, kuten ehkä myös esim Teemu Mäki joka valitettavasti vieläkin muistetaan siitä että tappoi aikanaan kissan ja videoi sen, nykyään äijä on arvostettu kuvataiteilija


      • MarkiisiDeFuckingÅmÅl kirjoitti:

        missä kulkee raja viihteen, taiteen, ja häiriintyneen p*skan välillä? Esim MSP tuskin on taidetta, mutta onko se noita kahta muuta, jopa viihdettä? Entäs Luis Bunuelin ja Salvador Dalìn "Andalusialainen koira", onko se kaikkea noista? Minusta ainakin Dalì oli vakavasti häiriintynyt, jos hän ei olisi ollut taidemaalari, niin olisi joutunut hyvin äkkiä pöpilään, kuten ehkä myös esim Teemu Mäki joka valitettavasti vieläkin muistetaan siitä että tappoi aikanaan kissan ja videoi sen, nykyään äijä on arvostettu kuvataiteilija

        Taiteen ja ei-taiteen rajaa on mun mielestäni miltein mahdotonta määrittää yleispätevästi ja tyhjentävästi tekemättä jonkin sortin vääryyttä taiteen tekijöitä kohtaan.

        Yksi tärkeä kriteeri taiteessa on asenne jolla sitä tehdään.
        Taiteilijan täytyy olla vakavissaan ja tarkoittaa sitä mitä teoksillaan haluaa sanoa - no joku Picasso sutaisi lähes silmät kiinni mestariteoksia, mutta hän olikin lähinnä luonnonoikku - se ymmärretäänkö taiteen tekijää on eri asia, ehkä joskus sadan vuoden päästä jotain MSP-leffaa arvioidessa käy samoin kuin on käynyt Van Goghin teoksille, joita aikanaan pidettiin lähinnä roskakorin täytteenä.

        Mäen teosta en ole nähnyt (onneksi), mutta vastenmielisyydestä ja epäeettisyydestään huolimatta sekin voi hyvin täyttää taiteen tunnusmerkit, vaikkakin niinsanottu nykytaide onkin mielestäni hanurista (usein kirjaimellisesti):D.


      • Normaali Eppu
        jtguytiooiyhvb kirjoitti:

        Taiteen ja ei-taiteen rajaa on mun mielestäni miltein mahdotonta määrittää yleispätevästi ja tyhjentävästi tekemättä jonkin sortin vääryyttä taiteen tekijöitä kohtaan.

        Yksi tärkeä kriteeri taiteessa on asenne jolla sitä tehdään.
        Taiteilijan täytyy olla vakavissaan ja tarkoittaa sitä mitä teoksillaan haluaa sanoa - no joku Picasso sutaisi lähes silmät kiinni mestariteoksia, mutta hän olikin lähinnä luonnonoikku - se ymmärretäänkö taiteen tekijää on eri asia, ehkä joskus sadan vuoden päästä jotain MSP-leffaa arvioidessa käy samoin kuin on käynyt Van Goghin teoksille, joita aikanaan pidettiin lähinnä roskakorin täytteenä.

        Mäen teosta en ole nähnyt (onneksi), mutta vastenmielisyydestä ja epäeettisyydestään huolimatta sekin voi hyvin täyttää taiteen tunnusmerkit, vaikkakin niinsanottu nykytaide onkin mielestäni hanurista (usein kirjaimellisesti):D.

        Jetsulleen!
        Niin olin unohtaa kommentoida tätä näkemäni jälkeen, muti parempi myöhään kun milloinkaan.

        Karski oli kuva juu, ja karski olin itsekin!
        Ei huono, koska onnistui edes jossain määrin pöräyttämään kolmen paatuneen juomamiehen railakasta vapauselämää. No sairas leffa jokatapauksessa, mutta siinä näiden voima piileekin. Ei nää tämmöset toimi, jos pääsankari ei paa haiseen kunnolla ja lusmuilis vaan pipiydessään.

        Tällä veijarilla, joka kaiken kahjuutensa lisäksi piti itseään myös[kukkona tunkiollaan] A.Hitlerin sukukalleutena oli tosiaan homma niin sanotusti hanskassa! Ja näyttelijä näytti tosiaan myös aidosti siltä, ettei hän tosielämässäkään ole se kaikkein tervein esimerkki alaikäisiille leffahulluille!
        Varoituksen sanana sanoisin, ettei voi tsiikaa jos seurustelee! Siinä voi tytsy häippästä! Sen verran kaveri nimittäin naisia häpäisi ja himo_ussi!
        Sairas kuva!


      • puff,on lohikäärme niiin il...
        Normaali Eppu kirjoitti:

        Jetsulleen!
        Niin olin unohtaa kommentoida tätä näkemäni jälkeen, muti parempi myöhään kun milloinkaan.

        Karski oli kuva juu, ja karski olin itsekin!
        Ei huono, koska onnistui edes jossain määrin pöräyttämään kolmen paatuneen juomamiehen railakasta vapauselämää. No sairas leffa jokatapauksessa, mutta siinä näiden voima piileekin. Ei nää tämmöset toimi, jos pääsankari ei paa haiseen kunnolla ja lusmuilis vaan pipiydessään.

        Tällä veijarilla, joka kaiken kahjuutensa lisäksi piti itseään myös[kukkona tunkiollaan] A.Hitlerin sukukalleutena oli tosiaan homma niin sanotusti hanskassa! Ja näyttelijä näytti tosiaan myös aidosti siltä, ettei hän tosielämässäkään ole se kaikkein tervein esimerkki alaikäisiille leffahulluille!
        Varoituksen sanana sanoisin, ettei voi tsiikaa jos seurustelee! Siinä voi tytsy häippästä! Sen verran kaveri nimittäin naisia häpäisi ja himo_ussi!
        Sairas kuva!

        deittileffa,deittileffa.


      • Headdriller
        puff,on lohikäärme niiin il... kirjoitti:

        deittileffa,deittileffa.

        Katselin tämän muutamia kuukausia sitten ja uskokaa tai älkää avovaimon kanssa.

        Elokuva oli huono, tosi huono. Näyttelijät oli niin huonoja kuin olisi katuojasta otettu leffaan "alinäyttelemään". Myös elokuvan tarina saa sapiskaa perseelle ja lujaa.

        En suosittele ja leffa oli pehmo kamaa..

        Sopii kuitenkin kaljaporukalla katottavaksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      894
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      828
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe