Kuusamolaiset on

sisäänpäinkääntyneitä

ja viinaanmeneviä. Näin on.

22

2746

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Onko sulla jotain tutkimustietoa tästä asiasta? Jos on niin minä haluaisin mieluusti lukea sellaisen dokumentin asiasta. Kerroppa tarkemmin.

    • qmos

      Mistä näitä yleistäjiä sikiää? Kyllä täällä ihan normaalia ihmisiä asuu. Tuskin viinanjuojii on se enempää ku muuallakaan.Onks tää joku provo TAAS?

    • ja ilmeisesti

      olet se jolla "nimimerkillä kokemusta on."

    • lässytystä..

      Kyllä on niin naurettavaa täällä Kuusamolaisia haukkua!

    • täysin samaa mieltä !!!!!!!

      Kyllä asia on näin. Te Kuusamolaiset tollot ette vain sitä itse näe. Opetelkaa elämään kunnolla ja jättäkää paskanpuhumiset pois. Silloin teistäkin voi "ehkä" tulla jotain....

      • ...

        Mistä päin koillismaan paikkakunnista nämä kirjoittajat itse tulevat? Ihan kuin kirjoituksissa olisi pientä kateuden vivahdetta.
        Lopettakaa nuo lapselliset provot. Me kuusamolaiset tiedämme arvomme ja siihen ei jonkun katkera valitus ja mustamaalaaminen vaikuta!


      • ,,,,........,,,,.....
        ... kirjoitti:

        Mistä päin koillismaan paikkakunnista nämä kirjoittajat itse tulevat? Ihan kuin kirjoituksissa olisi pientä kateuden vivahdetta.
        Lopettakaa nuo lapselliset provot. Me kuusamolaiset tiedämme arvomme ja siihen ei jonkun katkera valitus ja mustamaalaaminen vaikuta!

        Kateellisia teille Kuusamolaisille.....MISTÄ?????!!!!

        "Me kuusamolaiset tiedämme arvomme ja siihen ei jonkun katkera valitus ja mustamaalaminen vaikuta!"

        Eihän teitä kuusamolaisia mustamaalattaisi jos te osaisitte käyttäytyä toisia ihmisiä kohtaan. Te olette niin nurkkakuntaista porukkaa ettekä näe omaa nenää pidemmälle. Aina on oma tahto ja kunnia tärkeämpiä kuin toiset ihmiset.

        Joo,olen kuusamolainen,tosin muuttanut tänne jokunen vuosi sitten. Ystäviä ja kavereita olen saanut ja aluksi meni hyvin. Mutta sitten alkoi kuin tyhjästä minun mustamaalaminen. Keksittiin vaikka minkälaisia juttuja minusta joissa ei ollut mitään perää. Kun sitten yritin niitä oikoa ja kertoa ettei ne ole tosijuttja,niin arvaa huvikseen uskottiinko minua....EI!!!!!!!


      • ja kokemusta on
        ,,,,........,,,,..... kirjoitti:

        Kateellisia teille Kuusamolaisille.....MISTÄ?????!!!!

        "Me kuusamolaiset tiedämme arvomme ja siihen ei jonkun katkera valitus ja mustamaalaminen vaikuta!"

        Eihän teitä kuusamolaisia mustamaalattaisi jos te osaisitte käyttäytyä toisia ihmisiä kohtaan. Te olette niin nurkkakuntaista porukkaa ettekä näe omaa nenää pidemmälle. Aina on oma tahto ja kunnia tärkeämpiä kuin toiset ihmiset.

        Joo,olen kuusamolainen,tosin muuttanut tänne jokunen vuosi sitten. Ystäviä ja kavereita olen saanut ja aluksi meni hyvin. Mutta sitten alkoi kuin tyhjästä minun mustamaalaminen. Keksittiin vaikka minkälaisia juttuja minusta joissa ei ollut mitään perää. Kun sitten yritin niitä oikoa ja kertoa ettei ne ole tosijuttja,niin arvaa huvikseen uskottiinko minua....EI!!!!!!!

        Olen aloittajan kanssa osittain samaa mieltä. Olen itsekin entinen kuusamolainen ja muutin sieltä pois osittain sen vuoksi että en enää halunnut kuunnella sitä toisten mustamaalaamista ja paskanpuhumista. Aivan kuin siellä ei olis kellään omaa elämää kun pitää niin saakutin hanakasti puuttua siihen toisten elämään. Lähikunnasta seuranneena voin sanoa että olen onnellinen kun lähdin, päivä kuusamossa shoppailemassa riittää. Ja mielestäni toi ongelma on lähinnä "keskustan" alueella. Toki Kuusamossa on paljonkin hyviä asioita mutta harmittaa kyllä tuo toisten elämään puuttuminen ja mustamaalaaminen. Ja tuskin aloittaja voi kovinkaan hakoteillä olla kun aika moni tuntemistani ihmisistä on kanssani samaa mieltä, jopa itse kuusamolaiset.


      • näin on
        ja kokemusta on kirjoitti:

        Olen aloittajan kanssa osittain samaa mieltä. Olen itsekin entinen kuusamolainen ja muutin sieltä pois osittain sen vuoksi että en enää halunnut kuunnella sitä toisten mustamaalaamista ja paskanpuhumista. Aivan kuin siellä ei olis kellään omaa elämää kun pitää niin saakutin hanakasti puuttua siihen toisten elämään. Lähikunnasta seuranneena voin sanoa että olen onnellinen kun lähdin, päivä kuusamossa shoppailemassa riittää. Ja mielestäni toi ongelma on lähinnä "keskustan" alueella. Toki Kuusamossa on paljonkin hyviä asioita mutta harmittaa kyllä tuo toisten elämään puuttuminen ja mustamaalaaminen. Ja tuskin aloittaja voi kovinkaan hakoteillä olla kun aika moni tuntemistani ihmisistä on kanssani samaa mieltä, jopa itse kuusamolaiset.

        Kuusamolaisena olen kans samaa mieltä että selän takana kyllä jauhataa mitä keretään ja puheista totta on n. 2% !
        Mutta itse yritän olla näissä tarinoissa se joka kuuntelee ja toisesta korvasta ulos koska ei niin paljon kiinnosta, mutta kuinka moni kuusamolainen voi myöntää saman?
        Hyvä esimerkki olikin just tämä kahden miehen teko kesällä,puhelin soi heti kun juorut alkoi kiertää..kiinnosti vimmatusti luulopuheet!
        Kuusamolaiset on kyllä yhtiä juoruajia ja keksivät valheita omasta päästä. Piste.


      • olet..
        ja kokemusta on kirjoitti:

        Olen aloittajan kanssa osittain samaa mieltä. Olen itsekin entinen kuusamolainen ja muutin sieltä pois osittain sen vuoksi että en enää halunnut kuunnella sitä toisten mustamaalaamista ja paskanpuhumista. Aivan kuin siellä ei olis kellään omaa elämää kun pitää niin saakutin hanakasti puuttua siihen toisten elämään. Lähikunnasta seuranneena voin sanoa että olen onnellinen kun lähdin, päivä kuusamossa shoppailemassa riittää. Ja mielestäni toi ongelma on lähinnä "keskustan" alueella. Toki Kuusamossa on paljonkin hyviä asioita mutta harmittaa kyllä tuo toisten elämään puuttuminen ja mustamaalaaminen. Ja tuskin aloittaja voi kovinkaan hakoteillä olla kun aika moni tuntemistani ihmisistä on kanssani samaa mieltä, jopa itse kuusamolaiset.

        Posiolta! Aivan!


    • vaan

      Ei pidä paikkansa. Olen ulospäinsuuntautunut ja en käytä alkoholia. Siitäs sait.

      • Qmos

        Samajuttu...olen myöskin ulospäinsuuntauntunut ja enkä käytä alkoholia OLLENKAAN . Joten turha yleistää.


    • se on tosi

      Rukallakin suojellaan yhtä paikallista kylähullua: saa kierrellä loma-asunnoissa näpistelemässä kuin kotonaan eikä kukaan puutu.

    • Kuusamon asukki

      Voiko olla naurettavampaa aihetta kuin moittia jotakin paikkakunnan kaikkia asukkaita sulkeutuneiksi viinaan meneviksi.
      itse Kuusamossa asuvana voin sanoa ettei nämä negatiiviset kirjoitukset pidä paikkaansa. olen asunut kuusamossa noin kolmekymmentä vuotta.
      Kaikissa Kuusamon kokoisissa paikoissa on samanlaista, eli siellä seurataan naapureita ja tuttavia. Taasen esim. Hesan kaltaisissa paikoissa saattaa naapurissa olla henkilö kuolleena useita kuukausia eikä kukaan välitä.
      Kumpiko sitten on parempi asenne?

    • sinä

      sitten olet? Ihana YLEISTÄÄ!!

    • Pururata kutsuu

      Kiva juttu. Tosi reilua. Rohkeaa. Älykästä. Monenko paikkakunnan keskustelupalstalle olet laittanut samanlaisen viestin? Onko kotona yksinäistä, olut ja tupakit loppu, vaimo ei anna..? Voishan sen potutuksen purkaa muuallekin.

    • Anonyymi

      Muualla asuviin kuusamolaisiin kannattaa suhtautua et ne on paskanpuhujia, jos naapurissanne asuu joku kuusamolainen, ja teistä on tehty valitus esimerkiksi häiriöstä, menkää ja tintatkaa sitä kuusamolaista kuonoon ekana,.

    • Anonyymi

      Niij justiisa!

    • Anonyymi

      Miten Kuusamossa pääsee ulkopaikkakuntalainen töihin?

      • Anonyymi

        Pääsee töihin...jaa-a...hmmm...?
        Pitää kuulua johonkin sellaiseen ryhmään joiden "työllistämiseen" työnantajat saavat veronmaksajien eli yhteiskunnan tukea.
        Ei ole enää sellaisia työnantajia, jotka maksaisivat työntekijälle vanhanaikaisesti palkkaa omasta pussistaan työn tuloksista.

        Eläkkeelle päässeet alaikäiset ihmeparantumisen kokeneet "työkyvyttömät" ovat myös kuumaa kamaa, koska he saavat eläkkeestään perustoimeentulon ja työ on heille vain terapiaa.

        Terveet, reippaat, opiskelleet tukityöllistämisjärjestelmien ulkopuoliset ihmiset eivät saa ANSIOtöitä, ainakaan oikealla palkalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsee töihin...jaa-a...hmmm...?
        Pitää kuulua johonkin sellaiseen ryhmään joiden "työllistämiseen" työnantajat saavat veronmaksajien eli yhteiskunnan tukea.
        Ei ole enää sellaisia työnantajia, jotka maksaisivat työntekijälle vanhanaikaisesti palkkaa omasta pussistaan työn tuloksista.

        Eläkkeelle päässeet alaikäiset ihmeparantumisen kokeneet "työkyvyttömät" ovat myös kuumaa kamaa, koska he saavat eläkkeestään perustoimeentulon ja työ on heille vain terapiaa.

        Terveet, reippaat, opiskelleet tukityöllistämisjärjestelmien ulkopuoliset ihmiset eivät saa ANSIOtöitä, ainakaan oikealla palkalla.

        No hiukan on surkeeta tämä, urakehitys on siis päätähuimaava, muutakun Löytölän kautta perkaamaan muikkua, lähtee elämä käyntiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsee töihin...jaa-a...hmmm...?
        Pitää kuulua johonkin sellaiseen ryhmään joiden "työllistämiseen" työnantajat saavat veronmaksajien eli yhteiskunnan tukea.
        Ei ole enää sellaisia työnantajia, jotka maksaisivat työntekijälle vanhanaikaisesti palkkaa omasta pussistaan työn tuloksista.

        Eläkkeelle päässeet alaikäiset ihmeparantumisen kokeneet "työkyvyttömät" ovat myös kuumaa kamaa, koska he saavat eläkkeestään perustoimeentulon ja työ on heille vain terapiaa.

        Terveet, reippaat, opiskelleet tukityöllistämisjärjestelmien ulkopuoliset ihmiset eivät saa ANSIOtöitä, ainakaan oikealla palkalla.

        Työehtosopimusten mukaista palkkaa ei maksa enää kukaan työnantaja!
        Sen vähänkin maksaa Kela, - siis me. Elämme kuin neuvostotaloudessa.

        Valtio maksaa palkat. Yrittäjä kerää voitot.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      142
      8675
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1423
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      66
      1254
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1195
    5. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      143
      1072
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1067
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      103
      817
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      798
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      781
    10. 45
      767
    Aihe