Eli eli sellainen projekti olis, että argo cat 15 pitäs pidentää parilla jalalla että sillä pääsis kisailee, nyt siin on 90yamaha peräs ja menee 59solmua,,,
Miten kannattaisi jatkaa venettä? (noin 50-60cm)
Itse ajattelin, että jatkaisi vain runkoja, ei purkais veneen rakenteita vaan laminois 30cm jatkot kumpaaki runkoo ja keulaan loput, mitä ajatuksia tää herättää? mikä ongelmia vois tulla vesilinjan jatkamisel mut koneen pysymises samassa paikassa??
-argocättikisailija
ARGO cat15 --> ARGO cat 17
2
1445
Vastaukset
- faberce
Suomessa on yksi huippujätkä pidentää ja rikaamaan kilpaveneitä se on k baarman kuuliin baaris et se suomen paras.
- Ruskearaita
Pientä pituuden säätöä on tehty pelkästään pidentämällä ponttoonien kärkiä, mutta B-luokan minimimittaan pääseminen vaatii jo suurempia muutoksia. Tiedä onko mielekästä.
Lisäksi pitäisi täyttyä myös veneen minimipaino (500 kg). Useimmat 15-jalkaset ovat varmaankin ajalta ennen painorajoja, ja siten hyvin kevyitä. Vanhojen veneiden ponttoonien kulkupinnat eivät välttämättä toimi B-luokan painoilla (500kg väh. 170kg miehistö).
Ehdotan, että lähdet ensin kokeilemaan lajia jokamiesluokassa, johon käy nykyinen pakettisi, ja sitten mietit millaisella kalustolla mahdollisesti haluat jatkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693