Onko verkkokaupat turvallisia?

jusu

Täs kattelin itselleni ja tyttöystävälleni ihan sairaan hienoja vaatteita ja naiselleni erittäin seksikkäitä vaatteita joita ei löydä tampereen vaatekauppojen valikoimista.. mutta, onko nämä turvallisia eli voiko noi sivut olla kusetusta? esim www.trendiks.fi ? kertokaa kokemuksianne!!! :) nii ja kertokaa hyviä verkkokauppoja!!! :)

14

1328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apsu:)

      Tuollaiset yritykset, joissa ei esim. löydy mitään tietoa yrituksestä, eivät herätä kyllä hirveästi luottamusta. Nopeasti kasaan pykättyjä, voi tietty olla ihan luotettava, mutta ei näytä hirveän hyvältä. Tietty jos vaikka saa tilata postiennakolla, niin ainakin tietää, että jotain sieltä lähetetään. :P Kannattaa koittaa löytää muilta kokemuksia liikkeistä ja käyttää omaa harkintaa, ettei tule kusetetuksi. :)

    • ostan paljon netistä

      Kyllä verkkokaupoista voi oikein hyvin ja turvallisesti ostaa, sama kuluttajansuoja kotimaisessa verkkokaupassa toimii kuin kaduillakin. Jos haluaa varmanpäälle pelata, kannattaa maksaa luottokortilla, koska luottokorttiyhtiö korvaa viime kädessä mahdollisen menetyksen.

      • suomalaista tottakai

        http://www.urheilukaupat.com

        Kotimaisia verkkokauppoja vähän tarpeeseen kuin tarpeeseen. Itsekin suosin enimmäkseen kotimaisia nettikauppoja, mutta aina välillä tarvii tilata ulkomailta. Onneksi suomalaiset kaupat panostavat jatkuvasti enemmän verkkokaupankäyntiin. Ostaminen on helppoa ja voi ostaa helposti jotain sellaista mitä ei kaupoissa kehtaisi välttämättä testailla ja ostaa.


    • Oivio
      • Jusu

        Kiitos :) toi oli tosi hyvä ku laitoit ton arvostelusivun.. en olis ikinä löytäny tollaista :)


      • Hietanen
        Jusu kirjoitti:

        Kiitos :) toi oli tosi hyvä ku laitoit ton arvostelusivun.. en olis ikinä löytäny tollaista :)

        Mitä mieltä olet tästä kodinelektroniikan verkkokauppasta?


      • Heivaanss
        Hietanen kirjoitti:

        Mitä mieltä olet tästä kodinelektroniikan verkkokauppasta?

        Mikä [url=http://www.youshop.fi/]kodinelektroniikan verkkokauppa[/url] ?


    • ei....

      Nämä kauppiaat, jotka lähettää tahtomattasi sähköpostiisi kaupallisia ilmoituksiaan, ovat huijareita, heiltä elä osta mitään.

      Useilla tavarataloilla on myös nettikauppaa, näihin voi luottaa.

      Kaksi kertaa olen ostanut jotain pientä yksityiseltä, enkä ole tullut petetyksi, mutta huolellinen on oltava.

      Täällä on helppo valehdella.

    • piiu

      ainakin omien kokemusteni mukaan suomalaiset verkkokaupat ovat turvallisia. itse olen pari kertaa tilannut tuolta trendiks.fi nettikaupasta ja olen ollut tyytyväinen. tuotteet tulevat nopeasti ja netissä on helppo maksaa.

      • Oivio

        Noin mustavalkoisella maailmalla tulee huijatuksi - ennemmin tai myöhemmin. Noita rahat-pois-palvelusta-viis -firmoja on ihan suomalaisissa (tai niiksi esittäytyvissä) nettikaupoissa.

        Itse laiton yhden esimerkin, mihin kauppaan moni muukin oli pettynyt.

        Se, että seassa on välillä ylitsevuotavia kehuja firmalle, joita muut ovat haukkuneet, pistää epäilemään viestin lähettäneen motiiveja...
        tai niin minäkin tekisin, jos nettikauppaa pitäisin.


      • Aino.L
        Oivio kirjoitti:

        Noin mustavalkoisella maailmalla tulee huijatuksi - ennemmin tai myöhemmin. Noita rahat-pois-palvelusta-viis -firmoja on ihan suomalaisissa (tai niiksi esittäytyvissä) nettikaupoissa.

        Itse laiton yhden esimerkin, mihin kauppaan moni muukin oli pettynyt.

        Se, että seassa on välillä ylitsevuotavia kehuja firmalle, joita muut ovat haukkuneet, pistää epäilemään viestin lähettäneen motiiveja...
        tai niin minäkin tekisin, jos nettikauppaa pitäisin.

        Itse olen ostan melkeen vain ja ainoastaan verkkokaupoista.
        Ikinä ei ole ollut mitään ongelmia:)

        Suomalaisille verkkokaupoille annan miinusta tökeröistä valmispohja sivuista. Pidän itse enemmän
        ``puhtaasta`` ja selkeästä sivustosta !

        Pidän myös siitä että tuotteet maksetaan eutkäteen
        ja paketti lähtee sitten postiin.
        Joskus ( täytyy myöntää nolona ) kun on tilannut
        Postiennakolla on paketti sitten jäänyt hakematta ja jäänyt Postiin. Ikävää varmasti myyjälle .

        Mutta itse olen todellakin tyytyväinen
        Verkkokauppoihin :)

        Mukavaa syksyä kaikille!


    • sivustoja mihin niitä on ke...

      Verkkokaupoista löytyy jonkunverran tietoo sivuistoilta johon niitä on keräilty ja niistä on kerrottu infoo, esim tätä oon ite käyttäny http://www.verkko-kaupat.com/index.php

      ei oo lisätty ihan niin paljoa niitä vaan kait sellaset vaan mitkä oikeesti toimii. Tilailin ite tuolta dress for lessist ja hyvin homma toimi.

    • Alina A

      Moi,

      Itse olen aina verkkokauppojen kanssa varovainen. Ulkoasu kertoo paljon. Ihania, erilaisia verkkokauppoja on mun mielestä mm. Moral - verkkokauppa ja Adili.con, lisäksi Globe Hope. Käy katsomassa jos löydät jotain itsellesi ja naisellesi.

      • mirriskä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      149
      1486
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1225
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      177
      987
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      34
      950
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      178
      832
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      57
      786
    7. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      753
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      675
    10. Upea nainen

      Olet upea nainen. Sinulle
      Ikävä
      31
      632
    Aihe