Mitkä kauhuelokuvat ovat mielestänne ansainneet tai ansaitsisivat k-18 leiman?
Harvat kauhuelokuvat omasta mielestäni eivät ole ihan niin "raakoja" tai "kamalia", että ne ansaitsisivat K-18 leiman. Ehkä se on ihan hyvä, mutta mielestäni esim The village (suom. Kylä) elokuva ei ihan ole oman ikärajansa veroinen.
Mitkä elokuvat oikeasti K-18?
4
2842
Vastaukset
- Normaali Eppu
Guinea Pig koko series!(Aika saissee)
August Under, (fucking) round mordum trilogia(hy, hy)
Ichi the killer(sairas, mutta ok Takashi Miiken kuva)****(MIIKE RULEZ)
Hostel part 1(toi oli sillon sairain, mitä olin kerenny näkeen)Jatko osa menettelee
Naked Blood (hyi helv.)
Men behind the sun(aitoja raatoja, käytetty. tyly tempaus kertakaikkiaan)****
Battle Royale(mestariteos)*****
Jatko oli aika vaisu.
Traces Of Death series(ei esittelyjä kaipaa)
Onhan noita. Osa noista ansaitsee tosin k-25 leiman, vähintään jos sekään riittää!
Pitää mennä...- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
Cannibal Holocaust, Nekromantik 1-2, Philosophy of a Knife, Murder Set Pieces.
Mutta nykyäänhän ei DVD- tai BlueRay-leffoja ole pakko ennakkotarkastaa, jos lätkäsee suoraan 18-ikärajan levyyn. Oon törmännyt moneen vanhaan mustavalkoleffaan DVD:llä jotka ei todellakaan ole raakuuden, seksin tms puolesta 18-tasoa, mutta julkaisijalle on tullut halvemmaksi pistää suoraan 18-merkintä kuin tarkastuttaa leffa alemman ikärajan saamiseksi. - Headdriller
MarkiisiDeFuckingÅmÅl kirjoitti:
Cannibal Holocaust, Nekromantik 1-2, Philosophy of a Knife, Murder Set Pieces.
Mutta nykyäänhän ei DVD- tai BlueRay-leffoja ole pakko ennakkotarkastaa, jos lätkäsee suoraan 18-ikärajan levyyn. Oon törmännyt moneen vanhaan mustavalkoleffaan DVD:llä jotka ei todellakaan ole raakuuden, seksin tms puolesta 18-tasoa, mutta julkaisijalle on tullut halvemmaksi pistää suoraan 18-merkintä kuin tarkastuttaa leffa alemman ikärajan saamiseksi.Muistaakseni tässä oli vielä sellainen juttu, että 18 leima neliö pohjalla on juuri julkaistu ilman vet tarkastusta ja pyöreällä pohjalla oleva 18 leima tarkoittaa, että elokuva on tarkastettu 18 ikärajalle.
- Ihan sopiva
Saw V, siinä on ainakin K18 ikäraja siis ainakin tässä ensi-iltaan ensi viikolla tulevassa leffassa.
Mä en koe elokuvaa kauhuksi ja en nyt tiedä onko toi vaadittava ikä kohdallaan, onhan siellä todella raakoja ne vekottimet olleet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 82971
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66895Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v74879Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841