miten vaikuttaa citroen c5 se

jj,,jj

sport nappia siinä penkkien välissä. Nyt fiksut voi vastata ja myös vähän tyhmemmätkin lukisin käyttöohje kirjasta mutta kun se on vääränkielinen. Malli on c5 hdi -05 kiitoksia etukäteen. Ja tekstin oikein kirjoitusta murehtiville tai oikeastaa pitäähän teilläkin olla jotain murehtimista.

10

2201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olliveli

      Normaali asento hyvä eikä se sport asennossa parane. Sama tilanne automaattivaihteen manuaali asento on myös turhake. Tämä uusi C5 Exclusive on sitten ihana auto. Saahan siinä jotakin turhaakin olla, kuten nuo pari turhaa toimintoa mutta olkoon ne niitä varten jotka eivät ole päässeet irti penikkataudista.

      • jj,,jj

        ajoominaisuukksiltaan verrattuna näihin vanhempiin.


      • olliveli_
        jj,,jj kirjoitti:

        ajoominaisuukksiltaan verrattuna näihin vanhempiin.

        Parannusta suuntavakavuudessa ja ohjaustunnossa.


      • rapsu1

        mutta kyllä se mielestäni tukevoittaa ajoa. Eikös se kori laske automaattisesti, kun mennään riittävän kovaa?

        Oletko ollivelli ajellut automaatilla alppiteiden serpentiiniteitä? Saattaisi mielipiteesi muuttua automaatin manuaalitoiminnosta vähän toiseksi, kun tulisit vaikkapa parikymmentä kilometriä ihanan Exluvisesi kanssa alaspäin jalka jatkuvasti jarrulla. Pidän toiminnosta, vaikka olisinkin "penikkatautinen". Automaattivaihteisella autolla olen ajanut vuodesta -86 lähtien.

        Miksi ihmeessä tällä palstalla toisten mollaaminen on tärkeämpää kuin asialliset vastaukset? Jos nyt katsoisit USAn peresidenttien väittelytilaisuutta saattaisit oppia jotain toistenkin kunnioittamisesta.


      • olliveli_
        rapsu1 kirjoitti:

        mutta kyllä se mielestäni tukevoittaa ajoa. Eikös se kori laske automaattisesti, kun mennään riittävän kovaa?

        Oletko ollivelli ajellut automaatilla alppiteiden serpentiiniteitä? Saattaisi mielipiteesi muuttua automaatin manuaalitoiminnosta vähän toiseksi, kun tulisit vaikkapa parikymmentä kilometriä ihanan Exluvisesi kanssa alaspäin jalka jatkuvasti jarrulla. Pidän toiminnosta, vaikka olisinkin "penikkatautinen". Automaattivaihteisella autolla olen ajanut vuodesta -86 lähtien.

        Miksi ihmeessä tällä palstalla toisten mollaaminen on tärkeämpää kuin asialliset vastaukset? Jos nyt katsoisit USAn peresidenttien väittelytilaisuutta saattaisit oppia jotain toistenkin kunnioittamisesta.

        Lyhyt vastaus ei aina sisällä kaikkia näkökohtia.
        Serpentiineistä se, että olen ajanut tietä jossa oli varoitustaulu 19 km matka laskua käytä pienempiä vaihteita (low gear). Kun oli käytössä vuokra-auto niin päätin antaa olla D-asennossa, jarrutteleen jouduin mutta aivan hyvin tultiin alas. Auto oli Toyota Seca 2,0 bensiinimoottorilla. Asuntovaunuperässä ilman jarruja olisi asia ollut ehkä toisin.
        Tuo alustan madallus automaattisesti tapahtuu 110 km/h joten siihen harvoin mahdollisuutta mutta kuin moottoriteillä nekin niin suoria, että tällä uudella C5 autolla kulkisi aivan mukavasti tuolla moottoritiellä ihan vakiokorkeudella. Valtaosa Suomen teistä 80 km/h rajoitettuja, varsinkin talvikautena.
        Tuo USA:n pressaväittely ei kiinnosta siellä on aina mollattu, ainakin ennen.
        Mukavaa ja turvallista kaikille. Oma auto on ollut vuodesta 1955


      • rapsu1
        olliveli_ kirjoitti:

        Lyhyt vastaus ei aina sisällä kaikkia näkökohtia.
        Serpentiineistä se, että olen ajanut tietä jossa oli varoitustaulu 19 km matka laskua käytä pienempiä vaihteita (low gear). Kun oli käytössä vuokra-auto niin päätin antaa olla D-asennossa, jarrutteleen jouduin mutta aivan hyvin tultiin alas. Auto oli Toyota Seca 2,0 bensiinimoottorilla. Asuntovaunuperässä ilman jarruja olisi asia ollut ehkä toisin.
        Tuo alustan madallus automaattisesti tapahtuu 110 km/h joten siihen harvoin mahdollisuutta mutta kuin moottoriteillä nekin niin suoria, että tällä uudella C5 autolla kulkisi aivan mukavasti tuolla moottoritiellä ihan vakiokorkeudella. Valtaosa Suomen teistä 80 km/h rajoitettuja, varsinkin talvikautena.
        Tuo USA:n pressaväittely ei kiinnosta siellä on aina mollattu, ainakin ennen.
        Mukavaa ja turvallista kaikille. Oma auto on ollut vuodesta 1955

        Toki automaatilla pääsee mäkiä hyvin alas, mutta yritinkin vain kertoa, että on sillä nappulalla hyviäkin puolia. Ja meidän ikäisille (66) ei muita pitäisi myydäkään kuin automaatteja.

        Onko Corola jenkeissä Seca? Missä päin liikuit tuolla matkallasi? Itse olen liikkunut kohtuullisen paljon Länsirannikolla.


      • olliveli_
        rapsu1 kirjoitti:

        Toki automaatilla pääsee mäkiä hyvin alas, mutta yritinkin vain kertoa, että on sillä nappulalla hyviäkin puolia. Ja meidän ikäisille (66) ei muita pitäisi myydäkään kuin automaatteja.

        Onko Corola jenkeissä Seca? Missä päin liikuit tuolla matkallasi? Itse olen liikkunut kohtuullisen paljon Länsirannikolla.

        Seca = Corolla Australiassa, ihan luki rekisreiotteessakin.


    • outlanderisti

      Kytkee ns. keskipallot irti järjestelmästä jolloin jousitus jäykistyy. Saattoi olla myös niin, että laski autoa n. 15mm alas.

      • Kokeilija66666666666666

        Olen katseellut 4 kympin autoja, C5 oli muuten hyvä, mutta ajamisen ilosta ei oikein voinut puhua kumisen ohjauksen ja nyökkimisen vuoksi. Myös sport -napin kanssa auto nyökkää voimakkaasti pysähtyessään. Tätä ei tee esim a4, BMW3 tai Saab 9-3. Mutta ilmajousitus kyllä tuntuu syövän kuopat uskomattomalla lailla. Voisin ottaa auton, jos sport -asetus olisi yhtään jäykempi. Kumma yksityiskohta on, että kytkinpolkimen tausta on naisen jalalle sopivan kokoeinen, normaali jalka ei oikein mahdu. Kilpailijoissakin on kyllä ohjaustuntuma mennyt huonommaksi sähköohjauksen myötä, mutta 3-bemussa oli hererkkyyttä jäljellä.


      • koeajamassa
        Kokeilija66666666666666 kirjoitti:

        Olen katseellut 4 kympin autoja, C5 oli muuten hyvä, mutta ajamisen ilosta ei oikein voinut puhua kumisen ohjauksen ja nyökkimisen vuoksi. Myös sport -napin kanssa auto nyökkää voimakkaasti pysähtyessään. Tätä ei tee esim a4, BMW3 tai Saab 9-3. Mutta ilmajousitus kyllä tuntuu syövän kuopat uskomattomalla lailla. Voisin ottaa auton, jos sport -asetus olisi yhtään jäykempi. Kumma yksityiskohta on, että kytkinpolkimen tausta on naisen jalalle sopivan kokoeinen, normaali jalka ei oikein mahdu. Kilpailijoissakin on kyllä ohjaustuntuma mennyt huonommaksi sähköohjauksen myötä, mutta 3-bemussa oli hererkkyyttä jäljellä.

        Käyhän koeajamassa uusi C5 Exclusive


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jos yhdistät nimikirjaimet

      Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      108
      6927
    2. Oletko katkera kun

      Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4441
    3. Mies vinkkinä sulle

      Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3846
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

      Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    5. Paljon niitä puheita

      susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3518
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

      Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      189
      3465
    7. Odotan että sanot

      Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2969
    8. Nainen vinkkinä sulle!

      Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2674
    9. Vietetään yö yhdessä

      Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      47
      2507
    10. Hei seksikäs

      Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13
      1904
    Aihe