Elikkäs olen nyt tutustunut ihanaan kauris mieheen, tahtoisin tietää joltain joka on enemmän perillä näistä skooppien yhteensopivuuksista että voiko tästä tulla mitään siis SkopuN ja KaurisM.
Onko totta mitä tuolla Kauris palstalla puhutaan kauriista että kun saavat rakastumaan niin se on sitten siinä, enään ei tarvitse miellyttää, eikä tehdä muutakaan suhteen eteen??
Tiedon haluinen
3
839
Vastaukset
- tietoa...
Voisitkohan sä saada enemmän vastauksia tuolta kauris-puolelta.. Nimittäin kauriit auliisti jakavat tietoa omista kokemuksistaan.. :D
En ihan ole varma sopiiko niin päin, että mies on kauris ja nainen skorppari. Toisinpäin ainakin sopii. Mulla on ollut 3 skorpparimiestä, yksi niistä nykyinen ja kaikki ovat olleet hyviä kokemuksia. Myös ystävinä ja flirttikavereina on ollut iso nippu skorppareita, miehiä ja naisia. Aina on tultu hyvin juttuun. :) - Zodiac-Guru
Jos nyt ihan horoskoopeista puhutaan, niin skorpionia ja kaurista pidetään yleisesti yhtenä parhaimmista yhdistelmistä.
Oma skorpionisiskoni on ollut nyt viitisen vuotta aviossa kaurismiehen kanssa ja upeampaa pariskuntaa saa hakea. Nämä kaksi merkkiä vaan jotenkin tuntuvat toimivan yhdessä. Kun kaksi monimutkaisinta merkkiä kohtaavat, niin siinä ilmeisesti syntyy välittömästi jonkinlaista sielujen sympatiaa.
Ja olen ollut seinän toisella puolella kun skorpioni ja kauris "ilmaisevat fyysistä kiintymystään" =) Niiden äänien perusteella uskallan veikata, että skopu ja kauris tulevat ilmeisen hyvin toimeen myös vällyjen välissä! Olin ihan varma että sänky hajoaa ja seinät kaatuvat!- ScopuN
Tää scopu neito on ihan onnesta soikeana..
Olin juuri muutaman ihanan yön kaurismieheni luona ja aivan mahtavaa oli :-)
Ei voi muuta kuin hymyillä.
En ole ennen ollutkaan kauriin kanssa, enkä vaihda tätä hevillä pois :-) enkä edes iskelmällä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1593994Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv3792937Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12249Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k502150Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll161864No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....111765Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1661389- 931263
Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel21256Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu961124