Minulle on heidön mukaan annettu linnatuomio alaikäiseen sekautumisesta jne. Porvari nulkkeja vituttaa nasevat vastalyöntini heidän valheisiinsa.
Näyttää olevan niin, että kun on tappiolla väitteisään,niin he syyllistyvät jopa murhiin.
No sehän on nykyisin porvarinuoren toimenkuva!
Porvarien nulkit täällä valehtelee!
8
178
Vastaukset
- SAIRAS
on henkisesti kipeä ihminen.
Ansaitsee ymmärrystä, muttei hyväksyntää.
Varmalle kostolle tiedoksi, että monet muutkit mielenterveyshäiriöiset kokevat viime aikojen vakavat tapaukset mielensä terveyttä horjuttavana.
Hyvä, että "paljastit" itsesi. Olen seurannut kirjoituksiasi pitkään ja yrittänyt selvittää syytä vihaasti. Nyt tiedän.- On otettu
Aseet pois, mies on täysin vaaraton, muille kuin itselleen.
- tiedoksi
Olen tallettanut kaikki koston krjoittamat viestit. Nimimerkki jo sinällään sisältää laittonan uhkauksen.
Harkitsen parhaillaan asian saattamista poliisille.
Kauhajoen tragedian jälkeen tällaiset Vihaa uhkuvat kusipäät pitää laittaa hoitoon.- varma.kosto
olen todella iloinen siitä! Hypin ilosta, että olen saanut jotain aikaan.
- vielä !
varma.kosto kirjoitti:
olen todella iloinen siitä! Hypin ilosta, että olen saanut jotain aikaan.
Porvaria ei ota kaaliin. Mutta vastuuntuntoinen kansalainen kyllä kavahtaa tyyppiä joka jo nimimerkillään lietsoo vihaa ja uhkauksia.
Kun vielä huomioi että kyseinen sairas henkilö kannattaa Sos Demonien Puoluetta jolla on 90-vuoden takainen taakka laillisen yhteiskuntajärjestyksen kumoajana ja verisen sisällissodan aloittajana niin ei voi kuin ihmetellä mitä ajatuksia kehittelee sairaassa päässään nimimerkki varma.kosto - varma.kosto
vielä ! kirjoitti:
Porvaria ei ota kaaliin. Mutta vastuuntuntoinen kansalainen kyllä kavahtaa tyyppiä joka jo nimimerkillään lietsoo vihaa ja uhkauksia.
Kun vielä huomioi että kyseinen sairas henkilö kannattaa Sos Demonien Puoluetta jolla on 90-vuoden takainen taakka laillisen yhteiskuntajärjestyksen kumoajana ja verisen sisällissodan aloittajana niin ei voi kuin ihmetellä mitä ajatuksia kehittelee sairaassa päässään nimimerkki varma.kostoMuista yksi asia: Porvarilahtarit on pahimpia surmaajia ja vihan lietsoja,kuten sinäkin. Tämän päivän Hesarikin kertoo sen! Lahtarien pommikupoppiin ampumat raadot sen kertoo! Olet nähtävästi uusnatsi! Tosiaan pelottaa sinun kaltaiset ihmiset. Olet Auvisen ja Saaren kaltainen kusipää porvari!
- Ymmärrän vitutuksesi
varma.kosto kirjoitti:
Muista yksi asia: Porvarilahtarit on pahimpia surmaajia ja vihan lietsoja,kuten sinäkin. Tämän päivän Hesarikin kertoo sen! Lahtarien pommikupoppiin ampumat raadot sen kertoo! Olet nähtävästi uusnatsi! Tosiaan pelottaa sinun kaltaiset ihmiset. Olet Auvisen ja Saaren kaltainen kusipää porvari!
Ja se on oikein sinulle.
Tyhmyyttäsi olet pohjasakkaa, joka onneksi kuivaa pois ikuisessa oppositiossa olossa.
Ikävä, että punikkiesi-isäsi säästyi aikoinaan Tampereella...;) - kostolle
varma.kosto kirjoitti:
Muista yksi asia: Porvarilahtarit on pahimpia surmaajia ja vihan lietsoja,kuten sinäkin. Tämän päivän Hesarikin kertoo sen! Lahtarien pommikupoppiin ampumat raadot sen kertoo! Olet nähtävästi uusnatsi! Tosiaan pelottaa sinun kaltaiset ihmiset. Olet Auvisen ja Saaren kaltainen kusipää porvari!
Kaunassasi ole silmitön.
Jokelan surmaaja oli muusikon poika, Kauhajoen taas duunarin poika. Silmittömässä kaunassasi leimaat omien aatetoverittesi lapsia. Mieti ensikerralla miltä mahtaa näiden vanhemmista tuntia.
Taas saatiin koston kaunaista lisämateriaalia poliisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305792Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144364Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522951Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 621276
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161