onko tämä mahdollista? saimme pari päivää sitten siilin hoitoon ja sen pippelistä tulee valkoista töhnää ja se "kouristelee"
voiko siili runkata??
6
2356
Vastaukset
- siilisti4
Hyvin yleistä poikasiileillä :)
- kokenut olen
Mun siili ainakin runkkas eilen mua
- 31
Sellaista uroseläintä ei olekaan joka ei voisi.
- radioamatööri
typerä kysymys,että siili voisi vetää handuun
- Siilin hevon peppuun
Simosiili on syönyt liikaa viiliä. Tai sitten naiss siileillä on hyvät piikit. Kouristelu johtuu siitä, koska siili on luultavasti transseksuaali. Omistan 100 siiliä, ja minulla on yksi terraario.
- K_i_i_n_n_o_s_t_u_n_
Siilin hevon peppuun kirjoitti:
Simosiili on syönyt liikaa viiliä. Tai sitten naiss siileillä on hyvät piikit. Kouristelu johtuu siitä, koska siili on luultavasti transseksuaali. Omistan 100 siiliä, ja minulla on yksi terraario.
Voi simosiiliä :'(
Miten siilisi voivat, onko niillä kimppakivaa terraariossa?
Nimimerkkini olisi ollut K_i_i_n_n_o_s_t_u_n_u_t, mutta se ei mahtunut :'(
Olempa nyt masentunut, ensin simosiilin takia, nyt tuon nimimerkki jutun takia. Taidan mennä WC:ceen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1192324- 1331864
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631226Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1011191En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k731077Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311060Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451029Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉79984HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio23975Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56932