Millaista porukkaa kottaraisentiellä oikein asustelee kun tuntuu jotain aina olevan menossa sielläpäin?
Metsola, kottaraisentie
10
1065
Vastaukset
- Kullakin
Siellä asuu Kottaraisentien porukkaa.
- on oltava
kottaraisillakin.
- peipontiellä
Pesä se on oltava peipollakin.
- kullakin..
peipontiellä kirjoitti:
Pesä se on oltava peipollakin.
Tottakai näihän se on! Nii tuli se vitsi tässä
mieleen se että mitä eroa on käellä ja satiasella? Niin se on se että käki munii toisten pesiin mutta satiainen pesii toisten munii.
- sentään rikollisia
ei kai sentään rikollisia kun poliisiautot partioi?
- tapahtui
Silloin se jalkaan ampuminenkin.
Jotain sen suuntaista sakkia sielä asustaa. - 750875075
tapahtui kirjoitti:
Silloin se jalkaan ampuminenkin.
Jotain sen suuntaista sakkia sielä asustaa.olisipa kiva kuulla joku Kotkan asumalähiö, missä ei ole ikinä tapahtunut tappoa, murhaa, pahoinpitelyä tai muutakaan ampumista tai puukotusta.. Kerro sinä ihmeessä, jos tiedät mikä se paikka on, sehän saisi hyvää mainosta.
- Katariina eli Puistola
750875075 kirjoitti:
olisipa kiva kuulla joku Kotkan asumalähiö, missä ei ole ikinä tapahtunut tappoa, murhaa, pahoinpitelyä tai muutakaan ampumista tai puukotusta.. Kerro sinä ihmeessä, jos tiedät mikä se paikka on, sehän saisi hyvää mainosta.
Eipä ole korviini kantautunut 12-vuoteen mitään henkirikoksia sieltä suunnalta, tai muitakaan ampumisia!
- ......
on Rastaantie nuijat, missä se jalkaan ampuminen tapahtu.
- Ku9tenkin kaikki
Siellä linnuntiellä Pyssy ja pössy porukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275