Hei kaikki eläimistä pitävät!
Olen Ella, viime talvena Korfun saarelta Kreikasta Suomeen muuttanut koira neiti. Olen aloittanut oman blogini, jossa kerron miten päädyin tänne Pohjolaan, elämästäni uudessa laumassani, laumani jäsenistä ja mitä nyt mieleeni pälkähtää. Mukana on kuvia, pääasiassa tietysti minusta, mutta toki tilaa on muillekin lauman jäsenille. Toivottavasti viihdytte sivuillani ja kommenttejakin saa jättää. Saatan negatiivisista haukahtaa ja purra pehmolelua, mutta enpä pääsen teidän nilkkaa kalvamaan, joten rohkeasti vain napsauttamaan:
http://juustolanella.blogspot.com/
Hau Hau Hauskaa syksyn jatkoa!
Toivottaa Ella Doukia
Uusi blogi eläinrakkaille!
Ella Doukia
2
480
Vastaukset
- Tykytyky-Tykkään
Toivottavasti viihdyt Suomessa, ja sopeudut hyvin uuteen laumaasi. Hyvät onnistumisen edellytykset ainakin ovat olemassa. Justolan väkeä hyvästä hankinnasta onnittelee
Milla Magia - <<<<<
TARTTEE TULLA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846665- 353591
- 443158
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402382Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282221- 2002126
- 1202123
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292049- 401962
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241678