satuinpa kääntämään voicella ja Anna oli esiintymässä...porukkaa ei ollu paljo,Annalla oli kauheen matala ääni!joku osa yleisöstä ei näyttäny oikein pitävän esityksestä, Anna ei huomannu mitään.Annan laulu oli kyllä tosi nolon näköstä ja nuotinvierestä lauloi...mutta eniten kiinnitin huomiota matalaan äänen ei sitä 5 min kauempaa kestäny tämä on siis MINUN MIELIPITEENI voitte myös sanoo oman mielipiteenne mutta muistakaa asiallisuus.
Voice live
7
508
Vastaukset
- surkeaa honottamista..
koko homma! En tajua mitä 12-w varhaisteinit näkee tos pikkutytös, joka on nyt mukamas joku "dance diva"! Laittanu äitinsä korkkarit ja meikit ja on NIIN COOL. HAH! :D Ei kuulemma sais tulla idolsistakaan r'nb laulajia ku hän on niin v*tun paras, "se ainoa OIKEA"..Itteään täynnä oleva lapsonen koko apröö. Onneks tää varmaan loppuu kun idols-ikäryhmä tulee järkiinsä..Jättäköön laulamisen niille jotka sen osaa!
- samalta ku
levyllä. ja annasta on tullu vähän tollanen pullukka.
- piti vaihtaa kanavaa
eipä ollut Annakaan kovin kaksinen livenä..oikeastaan aika kammottavaa kuultavaa.
- pissis^^
sen how could you do it biisin aikana se teki sen tanssiliikkeen niin mua kyllä nolotti Annan puolesta, tosi tönkösti "tanssi" ja ilmeestä näki että luuli osaavansa tanssia ja luuli olevansa paras.
- seksi-anna
pissis^^ kirjoitti:
sen how could you do it biisin aikana se teki sen tanssiliikkeen niin mua kyllä nolotti Annan puolesta, tosi tönkösti "tanssi" ja ilmeestä näki että luuli osaavansa tanssia ja luuli olevansa paras.
on sitten esikuva pikkutytöille? mihin katosi se idolsista tuttu suloinen anna?
- "suloinen Anna"
seksi-anna kirjoitti:
on sitten esikuva pikkutytöille? mihin katosi se idolsista tuttu suloinen anna?
imagolla pitkälle pötkitä. Mitä pahaa siinä, jos haluavat uudistua?
- aijoo123
"suloinen Anna" kirjoitti:
imagolla pitkälle pötkitä. Mitä pahaa siinä, jos haluavat uudistua?
En ole nähnyt Annan live-esiintymisiä uuden levyn julkistamisen jälkeen, mutta mielestäni Anna esiintyy livenä oikein hyvin! Hän osaa tanssia, ottaa hyvin yleisöön kontaktia ja saa yleisön mukaan. Ja en ole 12v varhaisteini kuten joku tuossa sanoi jotain että Annan fanit ovat 12w varhaisteinejä. Oon 17. Ja Annalla on myös vanhempia faneja!
Muutenkin noista Annan keikoista. Kun monet on täällä kirjoittanu että Annasta on tullu ylimielinen ja kuvittelee olevansa paras, niin mun mielestäni se ei ole niin. Sillä Anna on todella kiva ja tuttavallinen faniensa keskuudessa. (Esim. usein keikalla käyneet fanit kertovat että jos fanit vaikka on menossa jutteleen Annan kanssa, turvamiehet usein sanoo että Anna ei ehdi tai Anna paleltuu jos se jää tähän pihalle teijän kans jutteleen tai jotain tällaista, mutta Anna sanoo että voin mä hetken jutella. Se on hienoa että Anna ajattelee fanejaan!:)) Ihan kuin kuka tahansa meistä. Ja hän on sitäpaitsi sanonut että häntä ei tarvitse kohdella, kuin prinsessaa(kuten useat fanit tekevät). Ja aina jos Annalle vie vaikka keikalla lahjan, hän on aina iloisesti yllättyneen näköinen, eikä ollenkaan sellainen "no tottakai te tuotte mulle lahjoja".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83316MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758