Mitähän kieltä on tuo porvari pappamannisen uusi kielioppi,kun Russofiili tulee sanasta ruskokivihiili,ehkä se on sitä kivihiilivodkaa,kun Rainesto ja comppanit ovat nyt uutta juomaa???
Jospa joku muukin osoaisi Suomentaa tämän Russofiilin???
Venäjällä ei tietääkseni ole sellaista automerkkiäkään, no sehän on se uusi Porvarien työllisyysohjelman nimi,sitä se Katainen käyttää vaalitemapauksissaan,että ollaan työläisten asialla ja mainoksessa on rukkasen kuva,nämä on selkeästi Porvarismin valheita, ja joku tyhmeliini uskoo, että kokoomus on Russofiili????
KAPITÄN MOLOTOV
Mitä on RUSSOFIILI ?????
4
346
Vastaukset
"Sanasta Rus’ on johdettu russki (subst.
ja adj.) ’venäläinen’ sekä sellaiset ilmaukset kuin russofil eli russofiili merkityksessä
’venäläisyyden ystävä’ ja myös vastakohta eli Venäjän pelkoa ilmaiseva sana
russofobia ja russofob ’antivenäläinen, venäläisvastainen’."
http://formin.finland.fi/public/download.aspx?ID=31055&GUID={A7D6DDBC-CE50-414D-9A89-02BE90B36B01}- PappaManninen
ja opiskele! Hoh hoh hoooo!
- PappaManninen
olet tyhmä!!!!!!!
Hoh hoh hoh hoooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Antti-Juhani Mäki-Möllikkä
Kun tällä palstalla ollaan, muitetaan, että kaikki kommunistit eivät ole russofiileja ja russofiilejä löytyy jokapuolelta muualtakin kuin kommunisteista. Russofiileja on kaikissa maissa.
Za rusofilstvo!
http://russkie.org/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758