Ainakin omalta osaltani

pesunkestävä Skorppari

voin sanoa, että mua kiinnostaa enemmän ihmiset, joiden ympärillä normaalisti ei kaverit ampiaisparven lailla pyöri, vaan jotka tulevat toimeen itsekin ilman mahdollisimman suuren kaverilauman mukanaan tuomaa hyväksytyksitulemisen tunnetta. Jos huomaan jonkun ihmisen olevan mahdollisimman paljon kaverien kanssa ja hakevan tällä tavoin hyväksyntää olemassaololleen, oma kiinnostukseni tätä ihmistä kohtaan lopahtaa lähes täysin. Tiivistetysti voin sanoa, että mua kiinnostaa enemmän ihmiset, joilla on vähän kavereita kuin ihmiset, joilla on paljon kavereita. Tämä koskee molempia sukupuolia.

Onko muilla skorppareilla tällaisia tuntemuksia?

5

1000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skorpparinainen

      kiinnosta mikään massa hurmio, eikä sellaiset ihmiset jotka haukkuvat toisia kummalliseksi vaan sen vuoksi ettei joku tee heidän mieliksi, annan kaikkien kukkien kukkia.

    • omalta

      osaltasi oletkin sellainen ihminen että sinulla on vähän kavereita, ei syynä ole se että laatu olisi sinusta parempaa kuin määrä, vaan syynä on se että olet itse pelkuri etkä uskalla tutustua uusiin ihmisiin.

      Siitä syystä nyt uskottelet itsellesi että seinäruusut olisivat sinun mielestä kiinnostavampia ihmisinä kuin suositut.

      Mutta jatka vaan itsellesi valehtelua ihan niinkauan kuin haluat. Ellet tunnusta tosiasioita omasta elämästäsi ja omista puutteistasi sosiaalisten taitojen osalta, et pysty kehittymään henkisesti.

      • skopunainen

        minä ainakin uskallan tutustua moniinkin uusiin ihmisiin mutta kaikki pintaliitäjät eivät yksinkertaisesti kiinnosta, jätän heidät muille. Kysymys ei ole sosiaalisista taidoista vaan siitä että tutustuu mielummin syvällisemmin sellaiseen ihmiseen joka todella kiinnostaa, on hullua pitää kaverisuhteita yllä vaan sen vuoksi että haluaa ympärillään pörräävän kaiken karvaista väkeä ja haluaa uskotella että on muka suosittu. Mielummin olen hyvä ystävä ja kaveri muutamalle kuin pintaliitäjä monelle.


    • se on

      Laumasieluihin ei voi luottaa ;-)

      • herttaa

        Olen itse kaksonen, syntynyt lähempänä härkä -merkkiä kuitenkin. Nousu leijona. Seurustelen skorpioni -miehen kanssa. Paljon yhteenkuuluvuudentunnetta yms :) Huumori ja muukin yhteistoiminta pelaa...toivottavasti ei lopu, vaan jatkuu. En voi sanoa itseäni pintaliitäjäksi, niinkuin yleensä kaksosista sanotaan. Mielummin olen herkkä, toiset huomion ottava, rauhallinen, jääräpäinenkin :)Osaan kyllä iloita ja juhliakin, kunhan kaikki tapahtuu hyvässä hengessä. Minun skorppari ei ole vetäytyvä, eikä mitenkään yksien tuttavuuksien mies, hänestä löytyy myös rauhallista, tulista, koti-ihmistä..lämmintä sellaisata :). Hän on kyllä välillä niin villi ja enemmän ehdottelee menoja kuin minä olen kerinnyt...toistaiseksi. Kyllä näyttää kaksostytölle riittävän haastetta ja tutkimista pidemmäksikin aikaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      31
      2160
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      7
      1856
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1220
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1195
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      12
      1117
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1071
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1025
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 12
      997
    Aihe