Ainakin omalta osaltani

pesunkestävä Skorppari

voin sanoa, että mua kiinnostaa enemmän ihmiset, joiden ympärillä normaalisti ei kaverit ampiaisparven lailla pyöri, vaan jotka tulevat toimeen itsekin ilman mahdollisimman suuren kaverilauman mukanaan tuomaa hyväksytyksitulemisen tunnetta. Jos huomaan jonkun ihmisen olevan mahdollisimman paljon kaverien kanssa ja hakevan tällä tavoin hyväksyntää olemassaololleen, oma kiinnostukseni tätä ihmistä kohtaan lopahtaa lähes täysin. Tiivistetysti voin sanoa, että mua kiinnostaa enemmän ihmiset, joilla on vähän kavereita kuin ihmiset, joilla on paljon kavereita. Tämä koskee molempia sukupuolia.

Onko muilla skorppareilla tällaisia tuntemuksia?

5

1067

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skorpparinainen

kiinnosta mikään massa hurmio, eikä sellaiset ihmiset jotka haukkuvat toisia kummalliseksi vaan sen vuoksi ettei joku tee heidän mieliksi, annan kaikkien kukkien kukkia.

• omalta

osaltasi oletkin sellainen ihminen että sinulla on vähän kavereita, ei syynä ole se että laatu olisi sinusta parempaa kuin määrä, vaan syynä on se että olet itse pelkuri etkä uskalla tutustua uusiin ihmisiin.

Siitä syystä nyt uskottelet itsellesi että seinäruusut olisivat sinun mielestä kiinnostavampia ihmisinä kuin suositut.

Mutta jatka vaan itsellesi valehtelua ihan niinkauan kuin haluat. Ellet tunnusta tosiasioita omasta elämästäsi ja omista puutteistasi sosiaalisten taitojen osalta, et pysty kehittymään henkisesti.

• skopunainen

minä ainakin uskallan tutustua moniinkin uusiin ihmisiin mutta kaikki pintaliitäjät eivät yksinkertaisesti kiinnosta, jätän heidät muille. Kysymys ei ole sosiaalisista taidoista vaan siitä että tutustuu mielummin syvällisemmin sellaiseen ihmiseen joka todella kiinnostaa, on hullua pitää kaverisuhteita yllä vaan sen vuoksi että haluaa ympärillään pörräävän kaiken karvaista väkeä ja haluaa uskotella että on muka suosittu. Mielummin olen hyvä ystävä ja kaveri muutamalle kuin pintaliitäjä monelle.

• se on

Laumasieluihin ei voi luottaa ;-)

• herttaa

Olen itse kaksonen, syntynyt lähempänä härkä -merkkiä kuitenkin. Nousu leijona. Seurustelen skorpioni -miehen kanssa. Paljon yhteenkuuluvuudentunnetta yms :) Huumori ja muukin yhteistoiminta pelaa...toivottavasti ei lopu, vaan jatkuu. En voi sanoa itseäni pintaliitäjäksi, niinkuin yleensä kaksosista sanotaan. Mielummin olen herkkä, toiset huomion ottava, rauhallinen, jääräpäinenkin :)Osaan kyllä iloita ja juhliakin, kunhan kaikki tapahtuu hyvässä hengessä. Minun skorppari ei ole vetäytyvä, eikä mitenkään yksien tuttavuuksien mies, hänestä löytyy myös rauhallista, tulista, koti-ihmistä..lämmintä sellaisata :). Hän on kyllä välillä niin villi ja enemmän ehdottelee menoja kuin minä olen kerinnyt...toistaiseksi. Kyllä näyttää kaksostytölle riittävän haastetta ja tutkimista pidemmäksikin aikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      111
      9398
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      92
      8986
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      18
      7855
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6244
    5. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      58
      5358
    6. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      25
      4459
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      7
      4376
    8. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      23
      4345
    9. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      38
      4233
    10. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      39
      4163
    Aihe