kävin sitten eilen shoppailemassa (jota tapahtuu harvoin) ja saaliiksi tuli:
uudet rintsikat
4-paria sukkia.
kotipuku(housut ja huppari)
2 kynsilakkaa
olohuoneen verhot
vakosamettihame (ihanan vihreä)
harmaat sukkahousut
harmaa kudottu hihaton liivi
ruudullinen syksytakki. villaa ja hupullinen.
kannattaa itseään hemmoitella ainakin kerran vuodessa kun on niin "fiksu ja fiini".
ja sitten se kamalin. kävin myös tansseissa eilen. ja oli niin julmetun hauskaa. muutama lasi viiniä ensin ja uudet vaatteet päälle.
hiuksetkin ihan kiharsin syntymäpäivien kunniaksi. tapasin ihania ihmisiä ja tanssin tosi paljon.
vamhempi poikani laittoi viestin "minä rakastan sinua äiti. toivottavasti sinulla oli kiva syntymäpäivä. nuku hyvin pusut ja halit pojaltasi".
no, se oli tietenkin päivän paras. ja samoin kun aamulla nuorempi poika halasi ja sanoi myös saman: rakastan sinua äiti. keitän aamukahvit.
täytyy vaan sanoa että minulla on ihanat lapset. siitä kiitos ehkä vähän minullekkin.
monet tuomitsevat "vapaan kasvatuksen", mutta kuinka moni miettii mitä vapaa kasvatus oikeastaan on? minulle se on ollut sitä että me olemme samaa perhettä. asioista keskusteleminen on kaiken a ja o.
olen aina sanonut lapsille että jos he ovat myöhään ulkona olen tosi huolissani. ja siksi että rakastan heitä niin paljon.
ruuanlaittokin on kivaa kun tehdään yhdessä. mutta saa sitten itsekkin valita mitä tahtoo laittaa. se kaikki yhdessä tekeminen ja päättäminen ja keskustelut asioista on johtanut siihen että lapset ovat osa perhettä eikä vaan niin että vanhemmat päättää.
nyt meni vähän eri asiaan. mutta halusin kertoa kuinka onnellinen olen just tänään.
nyt alan laittamaan synttäri-illallista. oikein mukavaa sunnuntaita teille kaikille.
kehumisviesti. (kateelliset älkää avatko)
23
647
Vastaukset
- ex_sakuli
ettäs kehtaat...........
;-)
Hyvää syntymäpäivää jälkikäteen!!ihan vihreeksi menit kateudesta. no, ei voi mitään. katsos kun joillakin menee paremmin kuin toisilla
;-))))))))))))))))
ja muuten kiitos onnitteluista. ei ole hauskaa vanheta tällä tahdilla. joka ikinen vuosi yksi vuosi lisää.
Mikä sen parempaa on kuin kunnon ostoskierros itselleen uusia vaatteita hakemaan.
Vai oli tansseissa mukavaa. Vieläkö siellä teillä on Suomesta tulleille niitä "omia tanssipaikkoja"??
Kyllä jälkikasvu on ihana olemassa,,,,,ei siitä mihkään pääse.ovat kuulemma riippuvaisia shoppailusta.
kävin ihan tässä lähipubissa koska tapasin siellä kavereitani.
en yleeensä käy juuri missään ulkona muuta kun syömässä.
jälkikasvut ovat van niin ihania että ei voi muuta kuin ihmetellä ;-))))
kaikki sukulaiset ja läheiset tutut ymmärtämään, että paras tapa hommata synttäri- ja joululahjat olisi se, että jokainen ostaisi ne itse itselleen. :) On kamalan vaikea löytää joillekin ihmisille mitään lahjoja, mutta etsiessään löytää kyllä niin monta juttua, joita itse tekisi mieli.
Olen sinulle loputtoman kateellinen siitä ruudullisesta syksytakista ja niistä verhoista. Harmaan kudotun liivin, harmaat sukkahousut ja todella mieluisen sinisen lyhyen farkkukangashameen onneksi ostin pari viikkoa sitten, joten saat nyt ne anteeksi. :D Juhlistin kyllä sinun syntymäpäivääsi pienellä shoppailupyrähdyksellä eilen, tarkoitus oli ostaa vain lämpökerrasto alennusmyynnistä (mulle käy junior-koko joten säästyi senkin vuoksi rahaa), mutta vahingossa ostin myös ihanan paksun villapaidan (sekin oli junior-koko, taas tienasin!) ja parit ihanan paksut villasukat, ja kaikkein pahinta, Goretex-lenkkarit jotka eivät olleet edes missään alennusmyynnissä, mutta ne huusivat minulle hyllystä ja heti kun laitoin ensimmäisen jalkaani niin huomasin, miten ne oli tehty nimenomaan minulle, ne suorastaan hyväilivät kovia kokeneita räpylöitä! Sen jälkeen ryntäsin ulos ostoskeskuksesta, yksi peilikin kaatui kun oli niin hätä päästä sieltä pois. Minun on oikeasti nyt säästettävä rahaa eikä juhlia jonkun heweletin ruåttalaisen synttäreitä. ;D
Hyvä että sinulla oli mukava päivä / viikonloppu, ja hauska ilta! Kyllä uskon että sinulla on lapset, jotka ovat tosiaan oppineet kertomaan, miten rakas ja tärkeä toinen ihminen on heille. Ja silloin kun "vapaa kasvatus" jollekin on paha asia, niin tarkoittaisiko se heille sitä, että lapset saavat kaiken haluamansa eivätkä opi ottamaan vastuuta mistään. Silloin kun päätökset tehdään yhdessä ja samoin vastuu niistä kannetaan enemmän yhdessä, vaikka ihan jokapäiväisissä asioissa että tehdään vaikka ruokaa yhdessä, niin sehän on kai vain hyvä asia. :)tässä tuli melkein tippa silmään nyt jo "vanhalle" ihimiselle.
tuosta syystakista tuli jo melkein riidanpoikanen poikani kanssa kun hän on aivan liian rehellinen. katteli ja sanoi että ruudullinen "mättää".
no kysyinkin sitten että eikö hän voisi minun mieliksi sanoa että se on kivan näköinen ainakin minun päälläni? siihen hän sitten vastasi että "itsehhän olet minut opettanut että valehdella ei saa". no, siitä ainakin päivän naurut.
muuten nuo verhot. ne on aivan mahtavan ihanat!!! kauan mietin ja jahkailin mutta sopivat aivan mahtavasti.
olen kyllä tänään entistäkin onnellisempi. lapsukaiset olivat täällä syömässä ja ruokakin oli maistuvaa. pitää Ärrieriä muuten erityisesti kiittää kakkureseptistä. se oli muuten aivan suussa sulavaa.
minä olen kyllä tosi kateellinen niistä villasukista mitä olet löytänyt. täällä kun ei näköjään edes tiedetä mitä ne on.
kertakaikkiaan mahtava päivä tämäkin. ja kukatkin vihdoinkin alkoi parvekkeella kukkimaan. ihan minun iloksi ;-)
Kiva päivä on sinulla ollut eilen :O)
Tuollaset ovat aina kivoja pieniä piristyksiä arjen harmauteen.Onneksi olkoon symtymäpäivistä :O)onnitteluista. oli ihana päivä ja tänään ehkä vielä ihanampi. onneksi elämä on joskus ihanaakin ;-)
- manta-elviira
ihan kamala kehuja ostoksinesi ja "rietasteluinesi"! ;-)
Että vielä tandsuissa uusissa kuteissa ja hiusten laiton lisäksi vielä tietenkin ihan viimeisen päälle meikki naamalla!
Jospa nyt kuitenkin saat tällä kertaa anteeksi... Eihän nainen täytä kuin kerran 25 v. ... :-)
Tuo jälkikasvu sitten...
Kyll' maar se on kaikista läheisin, ykköstilan haltija, kaikista läheisistä ihmisistä!...tässä kehuin että tulisitte kateellisiksi.
alkaa jo kyllä kaduttamaan näin jälkikäteen ;-))
nuo ihanat lapset. en tässä voi tosiaankaan muuta sanoa. joskus olen aivan sanaton. minusta on vaan niin ihana kuulla kun aikuiset pojat pussaavat poskelle ja sanovat että "minä rakastan sinua äiti".
se on niin suurta ja ihanaa. lahjoista paras.
- Ärrieri
myös näin myöhässä toivotellen :)
Tuota ihmeitä tekevää kolmen sanan yhdistelmää pitäisi ehkä käyttää useammin,tuntuu että ihmiset kertovat nykyään liian harvoin välittävänsä lähimmäisistään.
Asiasta toiseen,shoppailu on oikeasti KIVAA!!Etenkin kun löytää jotain oikein mieleistä :)sinulle siitä kakkuohjeesta. sepä olikin tosi hyvää. suussasulavaa tosiaankin. tuota aion tehdä useimminkin.
ja kiitos onnitteluista ;-)
minulle ainakin lapseni ovat tosi tärkeitä.(ja tottakai kaikille). melkein joka päivä muistan sanoa sen ihan sanoin. halia ja pusuja ja silloin tällöin pieniä yllätyksiä. taikka viesti ihan muuten vaan. ne kolme sanaa.
ainakin minut nuo kolme sanaa lapsiltani tekee minut aivan mielettömän onnelliseksi.- Miksi?
majorica kirjoitti:
sinulle siitä kakkuohjeesta. sepä olikin tosi hyvää. suussasulavaa tosiaankin. tuota aion tehdä useimminkin.
minulle ainakin lapseni ovat tosi tärkeitä.(ja tottakai kaikille). melkein joka päivä muistan sanoa sen ihan sanoin. halia ja pusuja ja silloin tällöin pieniä yllätyksiä. taikka viesti ihan muuten vaan. ne kolme sanaa.
ainakin minut nuo kolme sanaa lapsiltani tekee minut aivan mielettömän onnelliseksi.Miksi kirjoitit eräälle palstalaiselle kuoleman toivotukset?
Se aloitus poistui enkä voi siinä kysyä. - Miksi?,
Miksi? kirjoitti:
Miksi kirjoitit eräälle palstalaiselle kuoleman toivotukset?
Se aloitus poistui enkä voi siinä kysyä.tulkitset normaalin hyvänyön toivotuksen joksikin muuksi?
Miksi sinä luet sitä mitä ei ole kirjoitettu, miksi et lue sitä mikä on kirjoitettu? - palstalla
Miksi?, kirjoitti:
tulkitset normaalin hyvänyön toivotuksen joksikin muuksi?
Miksi sinä luet sitä mitä ei ole kirjoitettu, miksi et lue sitä mikä on kirjoitettu?yötä päivää?
Miksi? kirjoitti:
Miksi kirjoitit eräälle palstalaiselle kuoleman toivotukset?
Se aloitus poistui enkä voi siinä kysyä.se on yhdestä runokirjasta.
"hyvin käytetty päivä ansaitsee rauhallisen unen ja hyvin käytetty elämä ansaitsee rauhallisen kuoleman".
ei siinä mitään toivotuksia ollut.- kirjoittama?
majorica kirjoitti:
se on yhdestä runokirjasta.
"hyvin käytetty päivä ansaitsee rauhallisen unen ja hyvin käytetty elämä ansaitsee rauhallisen kuoleman".
ei siinä mitään toivotuksia ollut.Kaikkien muiden tekosiesi lisäksi siis rikot myös tekijänoikeuslakia?
kirjoittama? kirjoitti:
Kaikkien muiden tekosiesi lisäksi siis rikot myös tekijänoikeuslakia?
siinähän sinulle tekemistä täksi päiväksi. itkeä jonkun tekijäönoikeuksien puolesta.
- Ne tekstit
majorica kirjoitti:
siinähän sinulle tekemistä täksi päiväksi. itkeä jonkun tekijäönoikeuksien puolesta.
ovat jonkun omaisuutta, suhtaudutko kaikkeen muiden omaan yhtä välinpitämättömästi?
Asenteesi lakiin on huolestuttava:
Laittomia aseita, rasistisia tekstejä, piittaamattomuutta omistusoikeuksista.
Ja kaikki tämä vain nettipalstalla.
Mitä mahtaa olla oikeassa elämässä. Ne tekstit kirjoitti:
ovat jonkun omaisuutta, suhtaudutko kaikkeen muiden omaan yhtä välinpitämättömästi?
Asenteesi lakiin on huolestuttava:
Laittomia aseita, rasistisia tekstejä, piittaamattomuutta omistusoikeuksista.
Ja kaikki tämä vain nettipalstalla.
Mitä mahtaa olla oikeassa elämässä.liikuttunut kun olet noin lainkuuliainen ja huolestut minunkin puolestani.
miten olisi jos alkaisit johonkin vapaaehtoistoimintaan kun sinulla tuota aikaa ja energiaa riittää?
tuo teksti oli Eeva Kilven kokoelmasta "ajatuksia rakkaudesta ja avioliitosta". kirjailijaa en muista enkä voi katsoa kun se kirja on hukassa.- Ärrieri
majorica kirjoitti:
sinulle siitä kakkuohjeesta. sepä olikin tosi hyvää. suussasulavaa tosiaankin. tuota aion tehdä useimminkin.
ainakin minut nuo kolme sanaa lapsiltani tekee minut aivan mielettömän onnelliseksi.miusta oli apua :)
Aikapaljon on tullu joskus työn takia laitettua ruokaa ja leivottua monenlaista herkkua joten joitakin käyttökelpoisia juttuja on jääny mieleen.
Tuo kakkuohje on hyvä,onnistuu monenlaisista aineista,jos haluaa vaihtelua,vaahtoutuvaa vaniljakastiketta,tummaa suklaata ja vaikkapa vadelmia,pohjan keksimuruiksi käy mikä hyvänsä.Ja mangosose on muuten hyvää jos laittaa pari purkkia täytteeseen suklaan sijaan :P
- savupiippu.
joka on täynnä elukoita
sinun ei kuitenkaan tarvitse tulla haistelemaan.
puhtaat hyvin hoidetut eläimet tuoksuu hyvälle.
käytkö uimassa järvissä tai meressä? poimitko marjoja tai ostatko niitä?
ajatteles että kalat kakkii veteen ja pikkusen vettä menee aina uidessa suuhunkin. jag dööör!
mistä tiedät kuinka monta metsän elukkaa on marjoihisi pissinyt. jag döööööör!
ajatteles että pellotkin lannoitetaan paskalla ja niitä pellon tuotteita laitat suuhusi.
no, mutta kiitos sinulle kuitenkin. sain taas nauraa. nauru pidentää ikää. kaikki kunnia sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 693034
- 432963
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle502302Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3401966- 1401739
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161565Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71368Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101227- 421146
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661106