leijonamies.

-----

Tapsin kesällä ihanan leijonamiehen. Oltiin onnellisia koko kesä,ja kaikki näytti olevan varmaa ja toimivan hyvin. Mutta äkkiä hän sanoi, että "ei tunnu siltä miltä pitäisi" Siis seurusteltiin joku kuukausi, ja kaikki oli hyvin. Nyt hän ei tiedä mitä tuntee mua kohtaan. Sanoo, että tunteet on ennemmin kaveripohjalta, mutta sitten ollaan taas toisena päivänä erimieltä. Hän sanoo aina et; en halua, että katoat elämästäni, olet tärkeä, välitän sinusta..jne. En tiedä miten tähän täytyisi oikeen suhtautua. Pidetään yhteyttä ja välillä nähdään... Mie en tiijä mitä tässä nyt tekisi,kun hän näyttää, että ei itsekkään tiedä mitä haluaa.. Onko jollain tälläsiä kokemuksia? Ei tässä oikeestaan muuta pysty tehä kun mennä päivä kerrallaan...

18

6357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täällä!!

      Minä itse tapailin vuoden Leijona miestä, niin sitten vasta kertoi, ettei tämä juttu toimi :=D
      Vuodenhan se siinä mietti:=) erikoista on juu:)

    • petetty,,,,jätetty

      Omasta suhteesta Leijona mieheen.Meillä suhde kesti
      keväästä alkukesään.Tiiviisti v,kon loput yhdessä
      ja lomailtiin myös.Kesken loman hän ilmoitti,että
      lähtee kotiin.Syyksi sanoi sateiset ilmat.Hän lähti,
      mutta oltiin edelleen keskusteluissa.Lupasi tulla
      ennen työn alkua uudelleen.Katteettomia lupauksia,
      viesti tuli,ettei tiedä mitä elämältään haluaa.
      Sama jatkui,kunnes viesti ,ettei suhteemme onnistu
      ja pakolla olosta ei tuu mitään.Lopetin suhteen
      siihen.Tosin,en vieläkään ole saanut häntä pois
      mielestäni.Yhdessä vietetty aika oli ihanaa,niin
      luulin,,kusetusta vaan.Unohda mies,,,saat vain
      pahan mielen,ei hän ole tosissaan kanssasi.

      • Ei enää hurahtanut

        ...sama juttu!!!
        Ei muuten voinut, kuin nauraa, kun luin noi juttunne.
        Kas kun itsellä sama tarina: Tavattiin huhtikuun 16 pvä, oltiinpa melkein erottamattomat kolmisen kuukautta, kun aivan yllättäen tämä prinssi ei oikein halunnutkaan treffailla. Nyt on oltu taas kolme viikkoo erossa, mutt ollaan soiteltu, viimeks eilen illalla. Ei hitto, on muuten sellasia miehiä nää Leijonat, etteivät oikeasti tiedä itsekään mitä haluavat. Mutt annas olla, jos kuulee, että jonkun toisen kanssa olen menossa, niin takuulla ollaan taas kiinnostuneita.

        Ei kiitos, ei enää Leijonaa!


    • Rikottu vesimies

      Juu mulla on samoja kokemuksia todellakin kun sulla. Seurusteltiin 2 vuotta ja koko suhdeoli arpomista alusta asti ollaanko yhdessä vai ei. Hyvin meni aina, paitsi muutaman kuukauden välein taas arvottiin etä voiko mies ollakkaan kanssani.Oltiin juuri suunnittelemassa yhteisiä talokauppoja, että muutettaisiin yhteen ja asiaa kysyttyäni mies ilmoitti haluavansa erota... erottiin ja haluaisi kovasti olla yhteyksissä ja tapailla, muttei seurustella. ja minähän en siihen rupea.

      • ymmärtää..

        jo ettei vesimerkit sovi tuliselle Leijoonalle.
        Ne tukahuttavat leijonan tunteet .
        Leijonat ei alennu pikkutarkojen ja itsekkäiten vesimerkkien simputtamiseen.

        Ainut sellainen on rapu-miesja Leijona-nainen
        jolla on jonkinlainen mahdollisuus siihen.

        Mut saa unohtaa.

        kokenut ja nähdyt.


      • ajattelua...
        ymmärtää.. kirjoitti:

        jo ettei vesimerkit sovi tuliselle Leijoonalle.
        Ne tukahuttavat leijonan tunteet .
        Leijonat ei alennu pikkutarkojen ja itsekkäiten vesimerkkien simputtamiseen.

        Ainut sellainen on rapu-miesja Leijona-nainen
        jolla on jonkinlainen mahdollisuus siihen.

        Mut saa unohtaa.

        kokenut ja nähdyt.

        mut jokainen tyylillään. Miten paljon ihanaa jäiskään ihmisiltä kokematta, jos tyrmäisivät oikealta tuntuvan ihmisen horoskooppimerkin takia.
        Enkä muutenkaa allekirjoita tuota mielipidettä... Olen tulenmerkissä syntynyt mut en voi sietää tuntemiani rapuihmisiä. Vesimiehet ja kalat taas ok, niin ystävinä ja suhteessakin.

        Elämään tänne on tultu eikä olemaan !


      • ristiriitasta???!!!
        ajattelua... kirjoitti:

        mut jokainen tyylillään. Miten paljon ihanaa jäiskään ihmisiltä kokematta, jos tyrmäisivät oikealta tuntuvan ihmisen horoskooppimerkin takia.
        Enkä muutenkaa allekirjoita tuota mielipidettä... Olen tulenmerkissä syntynyt mut en voi sietää tuntemiani rapuihmisiä. Vesimiehet ja kalat taas ok, niin ystävinä ja suhteessakin.

        Elämään tänne on tultu eikä olemaan !

        sä toteet : Miten paljon ihanaa jäiskään ihmisiltä kokematta, jos tyrmäisivät oikealta tuntuvan ihmisen horoskooppimerkin takia

        sit sä jatkat :

        Olen tulenmerkissä syntynyt mut en voi sietää tuntemiani rapuihmisiä.
        eli KAIKKI ravut on sit perseestä?oot varma oinas?!


      • mielipide minulta
        ristiriitasta???!!! kirjoitti:

        sä toteet : Miten paljon ihanaa jäiskään ihmisiltä kokematta, jos tyrmäisivät oikealta tuntuvan ihmisen horoskooppimerkin takia

        sit sä jatkat :

        Olen tulenmerkissä syntynyt mut en voi sietää tuntemiani rapuihmisiä.
        eli KAIKKI ravut on sit perseestä?oot varma oinas?!

        Täällä on näköjään sakilla haukuttu Leijonaa ja voin omakohtaisella 27 vuoden kokemuksella sanoa että merkissä ei ole mitään vikaa tai sellaista ainakaan että sen kanssa ei voisi elää onnellisena.Itse olen vedenmerkkiin kuuluva Rapu ja ainakin meillä on avioliitto sujunut hyvin eikä ollut alussakaan mitään empimistä että ollako vai eikö olla vaan hynttyyt lyötiin yhteen melko nopeasti muutaman kuukauden seurustelun jälkeen. Joten ei pidä yleistää eri merkkien käyttäytymisiä vaan avoimin mielin etsiä sitä omaa onneaan eikä alkaa jonkin horoskooppi merkin vaikuttaa valintoihinsa.


    • hän, leijonamies

      Minun leijonamieheni suuttui eräästä asiasta, josta kirjoitin eikä ole ottanut yhteyttä sen jälkeen. Nyt jännitän, tuleeko huomisille treffeille. Olen vakaa härkä, mutta leijonamies on ailahteleva, koskaan ei tiedä, mitä hän ajattelee tai tekee seuraavaksi.

      • ristiriitaista..

        odotat että hän tulee treffeille, vaikka hän on suuttunut sinulle..
        ja kuitenkin pidät häntä ailahtelevana.
        Leijona ei pidä siitä että häntä testataan jotenkin..
        hän kyllästyy nopeasti sellaiseen.


      • testaksesta pitäsi ?
        ristiriitaista.. kirjoitti:

        odotat että hän tulee treffeille, vaikka hän on suuttunut sinulle..
        ja kuitenkin pidät häntä ailahtelevana.
        Leijona ei pidä siitä että häntä testataan jotenkin..
        hän kyllästyy nopeasti sellaiseen.

        leijona nyt kyllästyy aina ja veivaa ja veivaa asioita.


      • oinas nainen....

        samaa,mutta kyllä otin itse härkää sarvista ja sanoin joko tai ei.Eikä mitään siltä ja väliltä,että herra on hyvä ja päättää.Ja niin päätti ja tässä ollaan edelleen oltu yli vuotta,ikinä ei ole suhdetta ollut päättämässä.Eikä muutenkaan epäröinyt,vaikka välillä olisi aihettakin..meinaan olen aika tulinen tapaus joskus ja sillon räjähtää=O.
        No tosin leijona antaa takasinkin=D.


      • oinas nainen....
        oinas nainen.... kirjoitti:

        samaa,mutta kyllä otin itse härkää sarvista ja sanoin joko tai ei.Eikä mitään siltä ja väliltä,että herra on hyvä ja päättää.Ja niin päätti ja tässä ollaan edelleen oltu yli vuotta,ikinä ei ole suhdetta ollut päättämässä.Eikä muutenkaan epäröinyt,vaikka välillä olisi aihettakin..meinaan olen aika tulinen tapaus joskus ja sillon räjähtää=O.
        No tosin leijona antaa takasinkin=D.

        siis yli 3-vuotta


    • leijonajousimieshärkä

      Piste leijonamiehelle siitä, että hän kertoo, missä mennään. Kaikki merkit eivät sitä tee.

      Elämän varrella tällainen tilanne on tullut minullekin tutuksi, vain toisinpäin siten, että minä olen leijonanainen ja mies on ollut jotain muuta merkkiä.

      Leijonamies pitää sinusta paljon ja kertoo omalla tavallaan, että sinussa ei ole mitään vikaa varsinaisesti. Hänellä on kyllä tunteita sinua kohtaan.

      Leijona on kuitenkin tunneihminen ja haluaa rakastaa täysillä. Vika on siis siinä, että ette ole mitä sopivin pari toisillenne ts. leijonamiehesi "ei ole hulluna sinuun". Ja sellaisen suhteen leijona haluaa.

      Joten sinun nyt pitää päättää, haluatko jatkaa ystävyyttänne. Parhaimmassa tapauksessa se on elinikäinen. Avioparia teistä ei kuitenkaan tule.

    • myös!!

      Heh, aika samanlaisia kokemuksia on leijonamiehestä kuin monella muullakin..
      Eli tiiviisti tapailtiin melkein 4 kuukautta ja ihan yks kaks tää mies vaan sanoo et "ei tästä tuu mitään" ja jätti mut. En ole tänäkään päivänä kuullut kunnon syytä tähän, sanoi vaan ettei tää kumminkaan toimisi.
      Kummallista sakkia näköjään..

    • tunteet......

      Leijonilla on usein hyvä itsetuntemus minkä takia he aika nopeastikin tietävät sisimmässään tuleeko jutusta mitään vai ei (eli onko kumppani itselle sopiva).Intuitiolla mennään myös.Ei leijona tahallaan halua ketään loukata.Suuria tunteita ja palavaa intohimoa-niitä leijona haluaa.Ei sen enempää tai vähempää

    • raastavaa

      Kuuden vuoden yhdessäolo leijonamiehen kanssa takasi sen,että en enää koskaan vilkaise heihin.On kokenusta naisista ja miehistä,eikä toimi skopun kans.Koskaan ei tiennyt missä mennään,ailahteleva,itseensä käpertyvä,ilkeäkin ja kaikkitietävä,kateellinen.Hän päätti koska meni hyvin ja silloin oli taivaallista oikeesti,mutta siitäkään ei uskaltanut nauttia, kun sai pelätä koska taas räjähtää.Omantien kulkijoita ne ovat,ei parisuhteeseen satsaavia.Leijonaan en enää haksahda vaikka olis viimeinen mies maailmassa.PS.Seksi leijonan kans parasta,mutta se ei riitä hyvään suhteeseen.t.tunturintyttö

    • Kaurisnainen

      Ollaan vasta siinä vaiheessa, että toisiimme olemme vasta tutustuneet. Saas nähdä miten sitten jatkossa, onnistuuko Kauris naisen ja leijona miehen romanssi :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1555
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1384
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1285
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1248
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1166
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1106
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe