Kansiollinen Pokemon-kortteja

mikä olisi arvo?

Mikä olisi arvo täydelle kansiolle Pokemon-kortteja? Kortit ovat hyväkuntoisia ja muovitaskuissa. Kansion lopussa pari viimeistä sivua ovat Digimon-kortteja.

Olen ajatellut myydä kansion. Ala-asteikäisenä kortteja keräilin, mutta nykyisin ne ovat minulle jo tarpeettomia. Mikä olisi mielestänne sopiva hinta tällaiselle kansiolle?

29

6237

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pokemooni

      huuto.net on oikea osoite, siellä hinta nousee, kirppiksellä tuskin saat kovin hyvää hintaa.

      • .........

        Huuto.nettiä olen ajatellutkin, mutta mikä olisi hyvä aloitushinta? Joku myy huuto.netissä samanlaista kansiota 120 eurolla. Loppujen lopuksi sekin on kohtuullinen hinta täysinäisestä kansiosta kortteja.

        Eli sopiva lähtöhinta on 100 euron paikkeilla?


      • Pokemoon
        ......... kirjoitti:

        Huuto.nettiä olen ajatellutkin, mutta mikä olisi hyvä aloitushinta? Joku myy huuto.netissä samanlaista kansiota 120 eurolla. Loppujen lopuksi sekin on kohtuullinen hinta täysinäisestä kansiosta kortteja.

        Eli sopiva lähtöhinta on 100 euron paikkeilla?

        se 120e näyttää olevan liikaa, kun on jo ollut aikaisemminkin myynnissä, eikä ole kaupaksi mennyt. Laita lähtöhinnaksi 0e ja hintavaraus vaikka siihen sataseen, niin näet kuinka käy.


    • pokemake

      ebayssa oli täydellinen kansio kortit:1-151 hintapyyntö n.7000€

      • yiik9+

        ootko sä koskaan tilannu mitään ebaysta?


      • pokemake
        yiik9+ kirjoitti:

        ootko sä koskaan tilannu mitään ebaysta?

        En ole. miten niin? kaveri on huutanu ebaystä joskus vanteet autoonsa.


    • petri on paras

      myyn 35duelmasters korttia jos kiinnostaa sähköposti on [email protected] isoin on 11000kotti

    • höh jos on höh

      juu ite ostin n 600 korttia turkista 2,5cent per kortti niistä osa ex ja muita harvinaisuuksia nyt olisin myymässä paljos hinnaksi voisi laittaa ja millasissa erissä ne pitäs myydä ?

      • wicca_87

        millaisia kortteja oot ostanut


      • Jeespa

        Jos sulla ois vielä niitä pokemonkortteja myynnissä, nii pistä viestiä [email protected] . Nyt tarkoitan niitä ihan ensimmäisiä kuten Charizard, Blastoise yms.


    • ekspoket

      pokemon on jo menneen talvenlumia!tällä hetkellä niitten arvo on korkeintaan kansiosta 20-30e !jos edes sitä!

    • Oldone

      Mulla olis kokoelma noita 151 ekaa alkuperästä poke korttia kansiossa numero järkässä mahtaskohan saada 7000 jos myis :D

      • Anonyymi

        Alkuperäiset kortit ovat arvottomimpia suurin mahollinen määrä niistä olisi 40€


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkuperäiset kortit ovat arvottomimpia suurin mahollinen määrä niistä olisi 40€

        ja herätys alkuperäsistä korteista mint conditionis saa reilusti yli 10k


    • Alladaar

      Pokemon kortit ovat ole skool hommaa. Ostin pojalleni 500 kappaletta niitä kortteja 5€ ei ne vanhat kortit myy enää :/.

    • ..,.,.,.,

      Pokemonkortit ovat arvottomia läpysköitä, varsinkin uudemmat. Ei voi mitään. Sijoittakaa ennemmin kultaan tai hopeaan vaikka

    • vanhatuttu92

      Jos on täydellinen sarja niin kuin minulla oli ennen kuin mami heitti koko paskan roskiin, niin pitäisin tiukasti kiinni ainakin muutaman kymmentä vuotta.

    • .,mm,.

      Onpas tyhmä mami jos heittää lapsensa kokoelmia roskiin, varsinkin jos on itse maksanut ne :D

    • pokemonkortti

      olisko kukaan kiinnostunut ostamaan 2500 pokemon korttia? kaikki kortit ovat niitä vanhempia eikä noita uusia. joitain kortteja on paljon samoja mutta on todella paljon erikin.

      • pappu

        Olisin halukas ostamaan Pokemon -kortteja. Ota yhteyttä sähköpostiin [email protected] niin keskustellaan asiasta lisää.


    • -arvostelia-

      ilman Digimon-kortteja hinta pyörii 110-80 euron välillä

    • Peikko

      Mulla ois myynnissä noin 300 pokemon korttia. Tossa on 2 lv.x ja sit tos on toi mew jonka takana tähti mut on mulla sitten dark blastoise, torterra yms että jos kiinnostaa niin sähköposti on [email protected]

    • pöö123

      voin ostaa mielellään

      • yli oppilas

        Haluuks joku kansiollisen korttei. Yli sivu ex:ejä. Siel on vanha zapdos ex lugia ex yveltal ex ja kaikkee kivaa. Kansion ala reuna on vähä rikki mut se ei kyl paljo haittaa.


    • jan8

      Riippuu kuinka arvokkaita kortteja siellä on. Esim jos siel on jotain ex kortteja niin hinta on varmaan joku 10 € mut jos siel on no ei niin harkkuja niin joku 5 €

    • Mihinkähän laittaisi

      Mullakin on kansiollinen Pokemon-kortteja, tai siis kansiossa on muutama sata korttia. Niitä on kyllä useampi kappale aina samoja. En itse ymmärrä niistä yhtään mitään, vaikka yritin netin ohjeista katsoa, ovatko arvokkaita vaiko eivät.
      En vienyt niitä kirpparipöytäänkään, vaikka sellainen onkin nyt, kun en osannut hinnoitella, enkä oikein tiennyt, miten ne esille laittaisi, etteivät tenavat levitä niitä ympäri kirppistä.
      Vaikeaa niitä on myydä. Jos huutonettiinkin laittaa, niin tulee mahdollisesti kysymyksiä eri korteista, enkä sitten osaa vastata, kun en tajua systeemiä.
      Toisekseen, huutonetissä on vaikea myydä mitään, kun en ole aiemmin myynyt eli ei ole ainuttakaan positiivista arvostelua, niin kukaan ei sellaiselta taida nykyään ostaa mitään, kun pelätään aina huijareita.

    • Anonyymi

      15

    • Anonyymi

      Osaisin sanoa paremmin nähtyäni kortit

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5450
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3497
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1622
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1564
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1038
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe