kummina siihen että kummilapsi ei nuorena eikä aikuisenakaan ole koskaan kiittänyt lähettämistäni lahjoista,tahi lähettänyt synttäri- tai joulukorttia.
Jos laitan tekstarin jossa toivotan jotain, joulua, synttäriä, onnea lapsen syntymästä, niin vastausta ei tule.
Eikö se kuuluisi ihan tapoihin viimeistään aikuisena , kiittää ja ehkä huomioida vähän myös kummia.
Kuinka pitkään pitäisitte yksipuolisesti yhteyttä.
miten
4
513
Vastaukset
- ehdottomasti.
molemmin puoleinen yhteys etenkin jo aikuisiällä on välttämtöntä. en minä ainakaan alkaisi aikuista väkisin "ahdistelemaan" soitoilla jne. jos en koskaan saa vastausta, oma aloitteista puhelua, onnitteluja tms. niin kiitos, mutta ei minunkaan tarvitse.
vuoden verran "odottaisin" sen jälkeen kun lapsi on kasvanut aikuiseksi henkisesti. vaikeaa tietenkin määrittää, mutta esim. oman lapsen syntyminen varmasti on ainakin jo kasvattanut sen verran että jos ei vielä pidä yheyttä niin ei tule pitämäänkään, anna säkin olla vaan.. tsemppiä!- sinulle paljon
vastauksestasi! Samoin ajattelen kuin sinä, tuntuu itsestä vaan vähän vaikealta tilanteelta.
- kaksi
kummi poikaa, ei ole koskaan kiittänyt lahjoista. monesti mietin että onko raha lähetys tullut edes perille, ku ei oo kuulunut mitään... ei paljoo innosta lahjojen ostelu, ovat nyt 13v. ja 18v.
- Tit-ta
opettanut lapseni kiittämään saamistaan lahjoista oli ne sitten keneltä tahansa. Pienenä soitettiin ja kun oppi lukemaan ja kirjoittamaan lähetettiin kiitoskortti. Nykyään hän lähettää oma-aloitteisesti tekstarin jos lahjan antaja ei ole paikalla kun se avataan.
Kummityttö saa multa yleensä rahalahjan ja tulee aina näyttämään mihin se on käytetty. Tai soittaa. Mun mielestä se on itsestäänselvyys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.31511419- 2174863
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112558- 1611881
- 1291881
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921228Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il91201Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411136Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon391038- 84931