rivoudesta

faofiava

Olen itse jousimies ja olen hyvin suora. Haluankin tietää miten muut jousimiehet suhtautuu rivouksiin. Puhuvatko rivoja, kaunistelematta? Entä miten muut jousimiehet suhtautuu suoriin ehdotteluihin/iskurepliikkeihin?
Itse arvostan rohkeutta ja sitä, että joku uskaltaa tulla suoraan juttelemaan, tai esittämään asiansa, huumoria tietenkään unohtamatta. Ahdistavaa tietenkin on, jos joku ällöttävä ihminen tuppautuu seuraan.
Entä miten jousimiehet suhtautuu esileikkiin? Tästä olen käynyt pitkät keskustelut ystävieni kesken (kukaan ei jousimies). Kaikki sanovat että hidas esileikki on kaikkein parasta. Itse VIHAAN minkäänlaista hidastelua tai nössöilyä. Mieluummin haluan määrätietoista ja rajua toimintaa. Entä muut jousimiehet?

8

1864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kksonen8888888

      Minun jousimies-mieheni on juuri tuollainen. Itse olen kaksonen.. Go go Jousimiehet! ;)

    • jousi-nainen

      Olen juuri samanlainen luonne.Rivo,suorasanainen.
      Sanavalmis,missä tahansa seurassa.Kaikenlaiset
      ehdotukset otan vastaan,huumorilla höystettynä.
      Esileikki tiettyyn rajaan asti menee,liian kauan
      ja tartun itse ottajan rooliin.Mitä rajumpi,sen
      suurempi nautinto ja oon todellinen nautiskelija.

      • Jousimies...

        nainen


      • Jouskarinainen*

        No juu, täällä sama ;))


    • jouskatar

      olen taas vähemmän rivo, en kai ole tarpeeksi ronski sellaiseen tai sitten minulla ei ole tarvetta tuoda itseäni esille rivouksilla...
      Kaipa se hienotunteisuus vaikuttaa tuossakin asiassa.

      Tarpeen tullen olen hyvinkin suora ja sanon asianlaidan niinkuin se on vaikka usein ajattelen liikaa ennenkuin sanon. Vakava en kuitenkaan ole, huumorin kukka on se paras kukka:)

      En voisi sanoa ketään ällöttäväksi ihmiseksi, meitä on niin moneksi ja en todellakaan usko, että monellakaan meistä on varaa luokitella ihmisiä noin vain. Joustavuutta ihmisten suhteen, niin ei tule ahdistavia tuppaamisia;)

      Esileikin suhteen olen täysin fiilis-ihmisiä, välillä piiiiitkä, kiusaava tyyli on mitä parhainta, mutta yleensä kannatan nopeaa toimintaa.

      • soullesme

        sanon aina suoraan jne ja rivouksia satelee kun sille päälle sattuu.. :)
        Ja ei mitään esileikkejä!! Suoraan asiaan kiitos ;D


    • rivoo

      suustani, arjessa ja seksissä ja monet vähän järkyttyykin siitä ensin mut sitte jälkeenpäin nauraa vapautuneesti. :D Olen siis jousimies-nainen. Tykkään rajusta seksistä ja olen aina valmis kokeilemaan kaikkea uutta, olen superkinky! ;D Kumppanini ei koskaan puhu seksin aikana oikeen mitään ja on liian hellä, se vähä rasittaa välillä... vaikka oon sanonut suoraan mistä tykkään. Mut ei kai toiselta voi vaatia mitään vaan oman hyödyn takia. Minä arvostan rehellisiä ihmisiä ja inhoan kiertelyä ja teennäisyyttä.

    • Sama merkki

      No suoraan kyllä sanon, mutta pyrin kuitenkin ajattelemaan ensin mitä sanoisin. Joskus vain lipsuu.

      Suora isku voi pistää minut hiljaiseksi, mutta riippuu kuka sen tekee.

      Huumoria ja flirttiä rakastan. ;D

      En minäkään ällöttäviltä haluaisi iskuja saada

      Hidas esileikki vie halut ainakin minulta, ehkäpä se raju kuulostaa paremmalta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe