äitiyspakkaus

milloin ja mistä

Hei!
Aloin kyselemään teidän kokemuksia äitiyspaketin saannista yms. Vein kelalle viikko sitten hakemuksen äitiyspaketista, äitiysrahasta ja vanhempainrahasta. Nyt mietinkin että milloinkahan paketin sit saa ja mistä, tuleeko se lähipostiin? Katsoin kelan sivulta että missä vaiheessa asia on menossa mutta ei siellä näkynyt mitään tietoa paketin etenemisestä tai äitiysrahan käsittelystä. Luki vaan että hakemus vanhempainrahasta saapunut. Raskausviikkoja mulla on nyt 31 joten ois kiva jo saada se paketti piakkoin...MIten teillä on tullut paketit?

8

893

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuli..

kahden viikon kuluttua siitä kun laitoin hakemukset sisään, eli tosi nopeasti. Se tulee lähipostiin.

• .?????

Mulla tuli tänää päätös äitiysavustuksesta kirjallisena kelalta. Postitin sen 22.9 ja se oli laitettu mulle päin tulemaan 25.9 ja lapus luki, et äitiyspakkaus tulee mulle postitse kahden viikon kuluessa. Laputhan pitää jättää kelaan viimeistään 2kk ennen laskettua aikaa.
      Kelan kiireellisyys vaikuttaa siihen miten pian paperisi käsitellään. Itse lapis, pienellä paikkakunnalla niin meilläpäin näissä asioissa ei näytä menevän kauan aikaa. Eriasia on suuremmat kaupungit missä on kiirettä.... Sit ku sulle tulee päätös kirjallisena pelkästä äitiysavustuksesta nii sen jälkeen voit jäädä odottelemaan pakettia posti pojalta. Muista päivärahoista päätös tuloo nähtävästi myöhemmin.

• tänään:))))

juu elikkä itse vein 2 viikkoa sitten äitysraha ja vanhempain raha hakemukset ..sekä äitiyspakkaus hakemuksen.. ja päätös tuli rahoista viikko sitten ja samalla luki että pakkaus tulee n.2viikon kuluttua.. mutta tulikin aikasemmin..elikkä tänään pitäs hakee se tosta lähipostista :))itse olen nyt rv24 4..hakemukset vein heti 22 viikolla kun sain raskaustodistukset. tieytty eripaikkakunnilla kestää oman aikansa..miten on ruuhkaa jne.

• laskettuaika keväällä 2009

Mihin aikaan vuodesta äitiyspakkaus vaihtuu uuteen?

• vaihtuu
        laskettuaika keväällä 2009 kirjoitti:

Mihin aikaan vuodesta äitiyspakkaus vaihtuu uuteen?

olikohan viikoilla 15-20 välissä vaihtuu pakkaus joka vuosi eli huhti-toukokuun vaihteessa

• ..................

nettipankki tunnukset: sampo, aktia/sp, nordea tms?

meinaan et niillä pääsee kelan sivuilla omiin tietoihin jossa voi seurata hakemuksen käsittelyn kulkua :)

• sinnten hakemuksen

ja nyt tuli postissa eilen lappu että on tulossa 4.10 paketti. Minulla rv 24 ja risat eli ajoissa laitoin hakemukset menees :))

• aloittaja

Moips!
      Olen siis keskustelun aloittaja. Aattelin vaan mainita, että eipä oo vielään mulle äityspakkausta kuulunut. Nyt on 3 viikkoa siitä kun vein hakemuksen kelalle. Kelan nettipalvelussa kyllä näkyy nyt että myönnetty on 2.10, mut saa nähä millon se mulle asti tulee. Jospa nyt kuitenkin ajoissa ennen synnytystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3278
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      34
      2625
    3. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2248
    4. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      73
      2229
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2171
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      110
      2143
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      19
      1917
    8. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1894
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      19
      1783
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      86
      1622
    Aihe