itsetyydyttäminen porkkanalla ym.

mmmhh-

Jos itsetyydyttää esim. porkkanalla, pitääkö se laittaa kondomin sisään? vai voiko ilman??

17

16843

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --.

Pahoittelen, että viesti tuli pari kertaa.

• Pakastepussi käy

Ilman pidempiä selityksiä niin ellei ole kunnon liukastetta, porkkana ja kurkku tarvitsevat jotain siihen päälle. Kortsut ovat kalliita, mutta käytä pakastepusseja. Hiukan käsivoidetta ja kyllä toimii ainakin minun mielestäni.

• päälle..

..siis porkkanan päälle ja lisäksi työnnä sinne sisään joitakin kovia herneitä. Ne tekee niin saakutin hyvää, sellaiset kuhmurat siinä pinnassa.

• Kurkku paljon parempi

Miehenä ihmettelen, mitä iloa porkkanasta.
      Kurkku paljon parempi.
      Voi ostaa esim. 3 erikokoista ja aloittaa pienimmällä ja sitten suurempi ja suurempi.
      Kurkku antaa lisäksi sopivasti myöten, ei ole niin kova kuin porkkana, joten voi varsin isoakin kokeilla. Olen ollut kurkun varressa kiinni, laittanut kumin ja liukkarit ja sitten toiminut kurkunkäyttäjän kunniakkaassa virassa naisen vaan nautiskellessa.
      Siis kurkku, kumi ja liukkari ilman muuta ja nautinto ainakin ulkopuolisen katselijan näkökulmasta ilmeisesti täydellinen.
      Ahkeran käytön jälkeen valitettavasti kurkut eivät enää kelvollisia ruokapöytään, koska voivat siinä pehmetä melkein muusiksi, varsinkin jos lantiolihakset siinä kunnossa, että rutistusta löytyy :) Porkkanoissa varmaan se etu, että ovat käytön jälkeen vielä keittokunnossa ;)

TH

• nohyi

yäk. en ikinä syö kaverini tekemää ruokaa jossa on porkkanaa. mistä sitä ikinä tietää mitä se on sillä tehnyt!

• kondomi on

jotekin mukavampaa. itse suosin kurkkua jota joskus viimeistelen aidommaksi, ja se usein sellainen ihanan iso.. emme mieheni kanssa käytä kondomia joten sen päällepujottaminen kurkun päälle lisää sitä kielletyn hedelmän makua...

• anzku70

Banaani kondomilla on mitä mukavin...tietty kuoret rupeaa elämään ja sisämys pian soseena...NamNam!

• Anonyymi00015
        anzku70 kirjoitti:

Banaani kondomilla on mitä mukavin...tietty kuoret rupeaa elämään ja sisämys pian soseena...NamNam!

Mistä näitä apinoita oikein sikiää

• Anonyymi00014

Tietoa

• Anonyymi00016
      UUSI

No eikös sitä ihminen saa käyttää omiin juttuihinsa mitä haluaa..? 🙄 Oon kokeillu porkkanaa, kurkkua ja kaulinta. Ainakin. Paras on silti ollu kumikahvainen hiuskarvan, hissa röoällunen muotoiltu varsi. Aaah... ja klittaa vähän kans samalla välineellä 😊 Joo kyl noi kurkut ja hedelmät vaatii tuon kumin tai jonkun. Mut toi herneiden laittaminen kortsun sisään on kyllä jotain mitä koitan. Piankin 😁

• Anonyymi00017
        UUSI

Kerro sitten, miltä tuntui ne herneet

• Anonyymi00018
        UUSI

Koitin samantien 😊 Ei toiminut harjan kahvassa toi hernejuttu mutta KAULIN.., 👅👅👅👇 Uus lemppari jos haluaa vaihtelua. Tuli uhan sairas orgasmi niistä röpöistä 😁

Tää tais olla joku vanha ketju et alkuperäistä ei ehkä pääse kiittämään 🙏🏻

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Koitin samantien 😊 Ei toiminut harjan kahvassa toi hernejuttu mutta KAULIN.., 👅👅👅👇 Uus lemppari jos haluaa vaihtelua. Tuli uhan sairas orgasmi niistä röpöistä 😁

Tää tais olla joku vanha ketju et alkuperäistä ei ehkä pääse kiittämään 🙏🏻

Saitko siis emätinorgasmin, klitorikseenko ei tarvinnut koskea olenkaan

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Saitko siis emätinorgasmin, klitorikseenko ei tarvinnut koskea olenkaan

Toki koskin.. Mut olin niin valmis tuolla runkutettuani et ihan pari hipasuu riitti. Leikittelin myös tosta päältä sillä työkalulla silleen samalla lailla runkkaamalla 😊

• Anonyymi00020
      UUSI

Mikrossa Uunilenkkiä hieman lämmittää ja kumi päälle, melkein kuin aito ... , tekee kutaa namm.

• Anonyymi00022
        UUSI

Luulen itse asiassa et tota on monikin koklannu. Tai ainakin harkinnu. Mut ei tommosista paljon livenä kuule.. N30

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Luulen itse asiassa et tota on monikin koklannu. Tai ainakin harkinnu. Mut ei tommosista paljon livenä kuule.. N30

Ei kai näistä juurikaan oikeassa elämässä puhuta, täällä netissä on sitten eri asia

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      187
      1294
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      893
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      832
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      50
      701
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      249
      604
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      580
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      579
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      52
      552
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      550
    Aihe