Onko kenelläkään mitään kokemuksia sexhibitionista? voiko messuilla harrastaa seksiä? esimerkiksi onko siellä mitään tiloja mihin pääsee naimaan? " tietysti oman kullan kanssa" tai millaista pikkukivaa siel on? ja onko siel mitään mukavia kilpailuja? onko mitään ilmaista esim. dildoja, kortsuja tai liukasteita tai lehtiä, dvd:tä.. tai muuta tosi kivaa? :) kertokaa ihmeessä ku ajattelin mennä seuraavalle 2008 messuille syksyllä tyttöystäväni kanssa. molemmat olemme erittäin kiinnostuneita :)
Sexhibition
11
4518
Vastaukset
- käytävä?
Eiks se "puuhakäytävä" ollut jokin "tee se itse" juttu, tosin muutama silmäpari saattaa seurata.
- siel
2 kertaa. aika hanurista koko homma.
älä ny ainakaa selvin päin mee. on siel kyl tarvikkeita kaikenlaisiile pervoille... - Anonyymi
siel kirjoitti:
2 kertaa. aika hanurista koko homma.
älä ny ainakaa selvin päin mee. on siel kyl tarvikkeita kaikenlaisiile pervoille...pane ja nussi
- Anonyymi
vittu levälleen
- Anonyymi
Säälittävää.
- Anonyymi
nussia voi
- Anonyymi
Idioottien tapahtuma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idioottien tapahtuma
siehän sen tiiät oot kiertänyt varmaan kaikki tapahtumat. Etkö ookkiin idiootti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siehän sen tiiät oot kiertänyt varmaan kaikki tapahtumat. Etkö ookkiin idiootti.
Sää mää ja bää se tunkee nokkansa joka aukkoon buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää se tunkee nokkansa joka aukkoon buaahaa
Sexhibitionist tapahtumassako tuon teit. Maksettinko siitä sulle vai ihanko ilmasin lavalle menit. Niin susta olikin juttua iltalehdessä,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää se tunkee nokkansa joka aukkoon buaahaa
Hehehee aika epeli olet.
Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560