Myydään n. 1 v ikäinen normaali viljakäärme koiras 50€. Käärme asustaa vantaalla. Kaveri myydään ajanpuutteen vuoksi.
P.s. Jos kiinnostuit otathan yhteyttä =)
Puh. 0407788393
Myydään Viljakäärme
3
1398
Vastaukset
- saralinda
Onko sulla kuvaa käärmeestä? Itselläni on kaksi Viljakäärmettä, Snow ja Pewter. Olen aika uusi käärmeharrastaja, avokillani on Kuningasphyton, tyttö.
Omat Viljikset Iita ja Manta ovat kait sit tyttöjä ja ikää heillä on jo muutama vuosi. - mindy19
moips.
olisin kiinnostunut viljakäärmeestä, mutta olen muuttamassa kaverin kanssa kämppiksiks. ja haluttais sinne viljakäärme mutta ehkä siinä asunnon haussa kestää vielä kauan..
:S:S:S:S:S:S :/
joten en tiedä mitä tohon nyt sanois.. :S - kati90
Joo, kyllä kiinostaisi. Milloin käärmeen saa hakea? :) Olen etsinyt jo pitkään että missäköhän olisi halvalla ja vantaallakin vielä :) Missäpäin vantaata asutte?
Terveisin: Kati Hölsä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724314Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003750Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363439- 513030
- 402528
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182449Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222222- 231866
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141645Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331622