Popedan uusimmasta...

Mute paskajärvi

Odotusko palkittu? EI!!
Ö-luokan pellerokkia mikä sijoittuu johonkin sleeppareitten ja raggars-yhtyeen välimaastoon.
Hurja pettymys. Mitä muut ovat mieltä?

8

988

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä vaan

Paten ääni kuulostaa vahvalta, freesiltä, puhtaalta ja miehekkäältä, Costin kitarat soi hienosti ja rumputyöskentely&melodiat on onnistuneet samoin urkusaundi&soitto on mahtavaa... Monessa biisissä on hyvä/erinomainen melodia ja tarttuva riffi&kertosäe ja sopiva biisin kesto minuutteina.

Periaatteessa ainakin paras, ehyin ja tasapainoisin Popeda levy ainaskin 2000-luvun Popedan tuotoksista. Aineksia hyvään myyntiin ja Popedan saralla klassikkolevyksi.

Jossain biiseissä olis toki voinut olla enemmän munaa soundeissa ja taustalaulut on jollain levyillä vedetty vielä paremmmin kuin tällä uudella.

Levyn 12:sta biisistä ekat kahdeksan on ihan hiton hyviä mutta loput neljä on sellaisia keskitason Popeda kappaleita. Esim Ikurilainen uimapatjan tervauslaulu on sellainen täytepala: sanat tökeröt ja biisi jotenkin löysähkö vaikka melodia periaatteessa ok.

Juntissa periaatteessa hauskat&nokkelat sanat mutta ne shailalai ja duiduidui taustakuorot tökkii ja vaikka biisi on hauska niin sen huumori ei ei kolahda kuten Kai kappaleessa. Kaissa on hyvä melodia ja nokkelat sanat ja hauska tarina mutta jotenkin se kuulostaa sellaiseelta vitsiltä.

JK:n bluesissa on hieno urkusoundi ja raskas hautajaismainen riffi ja ihan hyvät sanatkin mutta ei kuitenkaan oo niin hyvä kuin kahdeksan ekaa biisiä.

• Mä vaan

Parhammat ehkä nää

Elän itselleni

Kuutamohullu

Lentolupakirja

Allright

Huhhahhei

Rio de Janeiro

Aino

Muutenkin erinomaisen hyvä levy...

Odotin muutaman etukäteen kuullun kappaleen perusteella että levy ois enempi sellainen synkähkö&raskassoundinen tyyliin Kaasua, Pohjantäden alla, Harasoo...

Uusin on enemmän linjoilla 500CC, Häkää, Just! ja Kans`an Popeda eli semmoista melodista poprockia heavymausteilla....Jotkut biisit muistuttaa jopa hieman ekan levyn Popeda:Popeda maailmaa/Mustat enkelit levyn hauskimpia ralleja, esim Kai ja Juntti.

Mainio toki on tuo uutukainen.

Monen sellaisen mielestä joka ei ole koskaan digannut, arvostanut tai sietänyt Popedaa tuo on bändin paras ja fiksuin&älykkäin ja järkevin ja yksinkertaisesti paras tuotos. Monen pitkäaikaisen fanin ja ns. tosifaninkin mielestä jos ei paras niin ainakin Top 3:seen sijoittuva Popeda-lätty. ja monen mielestä ainakin 2000-luvun paras Popeda levy.

Jos sopii niin millainen Popeda levy olis ollut hyvä/millaista odotit?

Kaasua.. tyylinen? Uusi Harasoo tai Pohjantähden alla?

Jatkumoa Häkää levylle?

Samaa sarjaa kuin Svoboda/H.Ö.N.Ö?

• Mä vaan
        Mä vaan kirjoitti:

Parhammat ehkä nää

Elän itselleni

Kuutamohullu

Lentolupakirja

Allright

Huhhahhei

Rio de Janeiro

Aino

Muutenkin erinomaisen hyvä levy...

Odotin muutaman etukäteen kuullun kappaleen perusteella että levy ois enempi sellainen synkähkö&raskassoundinen tyyliin Kaasua, Pohjantäden alla, Harasoo...

Uusin on enemmän linjoilla 500CC, Häkää, Just! ja Kans`an Popeda eli semmoista melodista poprockia heavymausteilla....Jotkut biisit muistuttaa jopa hieman ekan levyn Popeda:Popeda maailmaa/Mustat enkelit levyn hauskimpia ralleja, esim Kai ja Juntti.

Mainio toki on tuo uutukainen.

Monen sellaisen mielestä joka ei ole koskaan digannut, arvostanut tai sietänyt Popedaa tuo on bändin paras ja fiksuin&älykkäin ja järkevin ja yksinkertaisesti paras tuotos. Monen pitkäaikaisen fanin ja ns. tosifaninkin mielestä jos ei paras niin ainakin Top 3:seen sijoittuva Popeda-lätty. ja monen mielestä ainakin 2000-luvun paras Popeda levy.

Jos sopii niin millainen Popeda levy olis ollut hyvä/millaista odotit?

Kaasua.. tyylinen? Uusi Harasoo tai Pohjantähden alla?

Jatkumoa Häkää levylle?

Samaa sarjaa kuin Svoboda/H.Ö.N.Ö?

muita referoiden/lainaten

JK:N Blues helvetin heino slovari, kuten myös Allright

Elän itselleni kappaleen odotan saavan radio soittoa kuten myös huhhahhei ja lentolupakirja biisien. Aino on tuhat kertaa parempi kuin kokoelmalla, selkeästi huomaa että on soitettu uudestaan uudella kokoonpanolla ja Karmila miksannut. On kyllä hieno & hauska levy.

Täysin samaa mieltä tuon kirjoittajan kanssa!

• Mä vaan
        Mä vaan kirjoitti:

muita referoiden/lainaten

JK:N Blues helvetin heino slovari, kuten myös Allright

Elän itselleni kappaleen odotan saavan radio soittoa kuten myös huhhahhei ja lentolupakirja biisien. Aino on tuhat kertaa parempi kuin kokoelmalla, selkeästi huomaa että on soitettu uudestaan uudella kokoonpanolla ja Karmila miksannut. On kyllä hieno & hauska levy.

Täysin samaa mieltä tuon kirjoittajan kanssa!

tällä foorumilla joten linkitän sen tähän

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000001340&posting=22000000037985839

Lisää vaan kommentteja ja arvosteluja levystä kiitos...

• Nysiwoffin Reiska

Eh, tuota....tietääkseni te ette ole mikään musiikkikriitikko...

• koa

Jokaisellahan on omat mielipiteensä..
        Mitä kriitikoihin tulee, en tiedä välittääkö varsinkaan popeda- fanit niistä..
        Hyvin usein kriitikot antaa negatiivista palautetta arvosteluistaan, vaikka suurin osa ihmisistä on täysin eri mieltä..

• popedafani

höpise,nuo biisit toimii keikalla tosi loistavasti.
      Käväise kuuntelemassa ja anna sitten vasta uusista kipaleista kritiikkiä.

Mä olen ollut ja kun sen tietää mimmonen livebändi Popeda on niin kuultuaan uudet biisit siellä,niin käsitys muuttuu.TOIMII ja HYVIN..

• Siankorvaa ja raanavettä

Olen senverran samaa mieltä kanssasi että hieman pettymys tämä uusin Popedan levy kokonaisuutena on! Jotenkin liikaa mukana sellaisia "höttö-täyte- mitäänsanomattomia" -biisejä? Enempi olis saanu olla sellasia tarttuvia ja mieleenjääviä "ässä"-rokki-biisejä! Levyn viisi ekaa biisiä kuutamohullu on ihan okei. Levyn muita biisejä en jaksa kuunnella, ei vaan iske!!

Toisaalta jos ajatellaan, niin koska Popedan levyt olis ihan kokonaan olleet täydellisiä? Siellä on useasti ollut mukana sellaisia tosi paskoja täytebiisejä jotka aiheuttavat kuuntelijassa syvää myötähäpeää...

Mutta keikolla Popeda kyllä osaa rokata ja hoitaa "homman kotiin"! Yksi harvoja suomirokki bändejä jotkaa tietää vielä mitä on Rock'n'Roll!! Itse menen aina mielelläni Popedan keikalla koska se ei ainakaan ole muuttunut iskelmähumppabändiksi niinkuin esim. Olli Lindholmin YÖ!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2656
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2282
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2160
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1772
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      290
      1454
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    Aihe