vaakanainen ja kaurismies

miten toimii?

Muutaman kuukauden olen kaurismiestä tapaillut, ongelmana kauhea välimatka, 500 km... Tosi paljon ollaan yhteydessä, lähes tulkoon päivittäin, mut nähty ollaan tosi harvoin. Tykkään tosi paljon miehen avoimuudesta, hellyydestä ja läheisyydestä. Mutta... Tiettyjä asioita on, mitkä mietityttää.. Toimiiko siis nämä kaksi merkkiä? Onko kokemuksia?

8

3080

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liikaa erilaisuutta

Voin ihan suoraan sanoa, että huonoin yhdistelmä melkein vaakanaiselle, ainakin oman kokemukseni mukaan.

Kaurismies on pikkutarkka nipottaja ja tunnekylmä. Ajattelee aina vain itseään. EI ymmärrä vaakanaisen herkkää sielua.

Jossain määrin vaakanaista saattaa miellyttää kaurismiehen vakaa olemus ja turvallisuus, joka myöhemmin osoittautuu kaavoihin kangistumiseksi ja sponttaania iloa karttavaksi tyyliksi.

Tuo henkinen eroavaisuus on kuitenkin pahinta mahdollista luokkaa. Vaakanainen jää ilman ymmärrystä, hellyyttä ja todellista turvallisuudentunnetta.

Oma kaurismieheni näytti todellise luonteensa vasta monen kuukauden yhdessäolon jälkeen. Hälytysmerkkejä oli kuitenkin se,e ttä hänellä oli erittäin kylmät suhteet muihin perheensä jäseniin, eikä näyttänyt olevan kiinnostunut kenenkään murheista, puhui aina paljon itsestään.

• Nimetön

Ei sovi!ei muuta sanottavaa...kauris on vaan niin KYLMÄ ja ajattelee vaan itseään ja bisneksiään...

• vaaka.

Ei vaan toimi. Huumori kyllä kukki omalla kohdallani kaurismiehen kanssa ja suurpiirteisesti oltiin samalla aaltopituudella mutta kauriin masentuneisuus, ainainen pessimismi ja itsensä aliarviointi oli ihan helvetin ärsyttävää!! en tiedä vaikuttiko nouseva jousimies miten paljon asiaan, mutta en pystynyt sietämään tuota ja kyllästyin. Kauriin kanssa oli helppo keskustella asioista ja tää näytti kyllä tunteensa, mutta tuntui että roikkui mussa.
      Ahdistuin. Ainainen "pää pystyyn, elämä jatkuu" -hokema alkoi vituttamaan kun kauris ei uskonut ja intti vaan. AAAARGHHH! Tuli aivan pahalle tuulelle kun alkoi muistamaan.

• vaakanainen

ite just kauris miehestä eronneena ei toimi vaikka kuin yrittää.vaaka on liian herkkä kauriin kovuudelle ja tylyydelle.näyttää herkkyyttä vain humalassa ja hellyyttä kun seksiä on vailla.
      jos et tee niinku kauris mies määrää et ole mitään.
      pikkutarkka itarin merkki jota maa päällään kantaa.
      tää oli vaan mun mielipide mutta ikinä en kauris miestä enää elämääni ottaisi pettää ja valehtelee nii että korvat soi.ja kauriille tärkeintä elämässä on työ,raha ja oma hyvin vointi nainen tulee viimeisenä.kauris miehen mottona vois olla nainen pitää turpansa kii tai jos ei nii se turpoaa kii.

• hui kuullosti pahalta

Minun kauriini oli kiltti ja luotettava, mutta juurikin tunteeton hivenen. Minä tässä suhteessa se kusipäisin olin, mustasukkainen jne ja lopulta itse petin kauristani... Tällä kauriillani oli mieletön kärsivällisyys ja temppujeni sietokyky.
        Nyt ollaan kavereita, arvostan kauriskumppania edelleen ja hän kuitenkin sietää minua kaverina vielä eromme jälkeen yli 7 vuotta asuttiin samankaton alla.
        Kauriini hivenen tunnekylmä varsinkin julkisilla paikoilla ja sukulaisten läsnäolessa, tosin en pidä itsekään tunteilusta kaikkien nähden...
        Tosi ahkera, tunnollinen työntekijä, viisas lukee paljon jokapaikasta kaikkea, ei ollut liian itsekäs tämä kauris ajatteli myös minuakin.
        Ilmeisesti tässä meidän tapauksessa vaikuttaa muutkin merkit tai kasvatuslähtökohdat..

Isäni oli kauris, äitini on kalat. ONNEKSI isäni kuollu! Olin 6v kun isäni heitti lusikan nurkkaan. Muistan jotain, että hän oli tosi ilkeä äitille, väkivaltainen kännissä ja hakkui.. alkoholismiin taipuvainen lienekö ollut työpaineita tai alemmuuskompleksia jostain..
        Käsittämätöntä miten äitini on voinut sietää ja kestää niin kauan isän kauheaa kohtelua. Vaikka isä teki myös jotain hyviä asioita perheen eteen mutta viina pilasi lopulta kaiken!!

kaurisM vaakaN

• Sopivuudesta

Ketju on aika vanha mutta lisään silti kommentin. Mun kaurismies vaikutti turvalliselta ja vakaalta persoonalta, ja siihen ihastuin. Kaipasin juuri sitä elämääni. Hänellä oli hyvin säännölliset elämäntavat ja se viehätti. Se osoittautui kuitenkin melkoiseksi rutinoitumiseksi. Kun jouluaamuna keitin riisipuuroa normaalin, joka-aamuisen kaurapuuron sijaan, mies hämmentyi.
        Huolehtivainen mies oli. Piti huolta iäkkäistä vanhemmistaan.
        Tämä kauris ei ollut enää työelämässä, joten hän toteutti kunnianhimoaan säästämällä, eli suomeksi sanottuna äärimmäisellä nuukailulla. Ruoka oli lähes aina -50% tuotteita ja alussa hän säännösteli minunkin syömistäni. Se onneksi loppui aikaa myöten.
        Kaurismies ei ollut kovinkaan yhteistyökykyinen eikä hänen kanssaan saanut sovittua mulle tärkeistä asioista. Kierteli ja kaarteli, kun yritin puhua esim kihloihin menemisestä. Lopulta loukkasi mua lupaamalla kosia jouluna, mutta söi lupauksensa ja käyttäytyi kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan.
        Yleisellä tasolla oli kyllä herkkä ja hellä. Asioista puhuminen oli helppoa, mies ei suuttunut kiperimmistäkään aiheista. Kuitenkin lopputulema oli "paljon puhetta, vähän villoja".

• vaaka myös

Pakko vastata tähän, sillä yli kymmenen vuoden kokemuksella voin sanoa, että vaaka ja kauris EI sovi yhteen! En ainakaan minä, oman kauriini kanssa.
      En pysty ymmärtämään, enkä enää sietämäänkään kauriin taipumusta melankoliaan, tietynlaista kylmyyttä ja sitä että ongelmia paetaan ja turvaudutaan herkästi alkoholiin.
      Minun kauriillani on myös aivan ihmeellinen tapa morkata ja mitätöidä minua. Saattaa sanoa jotain, mitä itse en koskaan saisi suustani ulos. Siihen vaan kylmästi toteaa, että "tuon oli tarkoituskin satuttaa". Välillä olen ihan haavi auki, että "voiko ihminen oikeasti sanoa toiselle noin ilkeesti". Eli kauris on toisinaan myös hyvin vittumainen! Liiton alussa loukkaannuin ja pahoitin mieleni hänen käytöksestään, sitten yritin puhua ja muuttaa häntä, ja nyt ollaan siinä pisteessä etten enää välitä pätkääkään - Liitto vetelee viimeisiään.

Kauris on myös tietyllä tavalla tylsä, eikä innostu ikinä mistään Ex temporee "hullutuksesta". Kaikki on aina vaan niin booooring! Kauris on hieman tosikko, ei sovi ainakaan minulle!

• vaakanainen

mä olen toi joka kirjotti otsikolla yli 7 vuoden kokemuksella.. sä kirjotit lisää samaa mitä mä koin ja tunsin ihan prikulleen samanlaista oli.hyvää ja parempaa jatkoa sulle.mulla menee iät ja ajat että pystyn joten kuten unohtamaan kauris miehen uhkailut ja pettämiset jos jätän hänet.jätin hänet salaa selän takana kun hän lähti matkoille ja syystä että hän uhkaili milloin milläkin.esim viimeks et heittää mun kamppeet pihalle ja polttaa ne.ainaki sain kamppeeni ehjinä pois ja jatkan nyt yksin kohti parempaa elämää ilman uhkailuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe