No nyt saadaan arvopaperien ja optioiden, keinottelun ja kvarttaalikapitalismin oppia koko maailma.
Osakekurssit ovat ennätysmäisessä syöksyssä alaspäin.Markkinoiden hallitsemat valtiot saavat isän kädestä,ja kärsijöinä ovat me.
Minä,minä yhteiskunta karahti karille.
Aallot hyökyy kyllä meidänkin kintuille.
Saatanan tunarit!
Roskapankki nurin!!
5
267
Vastaukset
Ikävä asiahan tuo kurssipudotus Wall Streetillä voi olla arkipäivän tasolla, kun pankkeja ja yrityksiä menee konkurssiin. Syntyy köyhyyttä ja leipäjonoja.
Kriisit etenkin syvät ja perusteelliset järjestelmäkriisit avaavat ovet auki MUUTOKSILLE. Tämä kriisi vaikkakin aineellisella tasolla aiheuttaa köyhyyttä ja kärsimystä meille rikkaan pohjolan asukeille on globalisoituneen uusliberalistisen aikakauden LOPPU; TIENPÄÄ! Tämänvuoden ja tämänpäivän tapahtumat TODISTAVAT ettei rajoittamaton ahneus koidu yleiseksi hyväksi vaan aiheuttaa talouden tasolla kuplia, uhkapeliä ja spekulaatiota jotenka rajattoman ahneuden seurauksena on taloudellinen täystuho, massatyöttömyys ja köyhyys PÄINVASTOIN KUIN kuin Milton Friedman ja muut kapitalismin apostolit ovat opettaneet. Näin tämäkin kriisi on mitä suurimmassa määrin henkinen ja ideologinen KRIISI.
12.10.1492 - 29.09.08 R.I.P GLOBALIZED CAPITALISM
Historia ei kuitenkaan koskaan pysähdy. Orjuusyhteiskunnat korvasi feodalistiset yhteikunnat jotka puolestaan valistuksen ajan jälkeen korvasi kapitalismi, joka nyt maailmanlaajuiseksi globalisoituneena on OMAN KEHITYKSENSÄ LAKIPISTEESSÄ. Jos nykyinen maailmanjärjestelmä ei selviä tämän vuoden ja tämän syksyn kokeestaan niin SEN TILALLE tulee väistämättä UUSI JÄRJESTELMÄ. UUSI MAAILMA voi SYNTYÄ VAIN VANHAN RAUNIOLLE. Eihän kivutta ole ainoatakaan lasta vielä syntynyt. Kehittyneempi talousjärjestelmä jossa RAHA on ihmisen PALVELIJA jossa jokaisen SAA ELÄÄ IHMISARVOISESTI voi syntyä vain nykyisen maailman raunioille.
HASTA LA VICOTRIA SIEMPRE!- kuin UMJ
...
- k.o.m Mari
kuin UMJ kirjoitti:
...
Niin.
- Sankkireikä Mari
k.o.m Mari kirjoitti:
Niin.
Me opettelimme sitä kolme vuotta tässä hallituksessa ,meillä oli mainio opettaja Jyrki Katainen .
- k.o.m Mari
Sankkireikä Mari kirjoitti:
Me opettelimme sitä kolme vuotta tässä hallituksessa ,meillä oli mainio opettaja Jyrki Katainen .
Katainen on minun idoli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632132Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51795Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361288En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21855Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38719- 19706
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689