Leijona (N)+ Skorpioni (m)

Nimetön

Kertokaapa vanhemmat ja viisaammat leijonan ja skorpparin mahdollisuuksista onnistua suhteessa. Olen vasta tavannut skorpparimiehen ja vaikuttaa mukavalta, mutta hieman etäiseltä. Toimiiko, kokemuksia?

t. hämillään oleva leijonaneitonen

10

2169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Hei! Leijonaneito. Olen leijona-rouva ja olen tutustunut joihinkin skorppareihin. Mielestäni se on oiva yhdistelmä leijonan viisautta ja lojaaliutta skorpparin tulista kiihkeyttä, joka herää ennalta aavistamatta juuri silloin, kun et osaa odottaa. Skorpionin myrkky ei läpäise lempeän leijonan paksua turkkia, siksi hellyyden osoitukset ja lemmenhetket voivat olla kiihkeitä ja tulisia.

      • tuohan..

        kuulostaa mielenkiintoiselta parilta:)


    • On kestänyt

      Niin myötä,kuin vastamäkeäkin.
      Ja naitu 3250,5 kertaa ilman vierasta osapuolta.

      T:
      Sk(M)

    • Leijona-eukko ja...

      Mä just erosin skorpparimiehestä. Oli kaikin puolin ihana, lempeä jne. mutta se helkkarin taipumus asioiden salailuun meni liiallisuuksiin. Niin paljon, että se vahingoitti meidän parisuhdetta. Mutta ehdottomasti skorpionimieheen kannattaa tutustua ja yrittää ihan oikeasti päästä sinne skorpionin syvimpään olemukseen kiinni. Tosin en kyllä usko, että koskaan tunnet skopumiestäsi täysin, ei edes sadan vuoden yhdessäolo riitä siihen hommaan.

    • TiiaAnn

      Itse en todellakaan suosittele, ja yhdyn edelliseen mielipiteeseen skorpionimiehen taipumuksista salailuun. Skorpioneilla myös taipumus etäisyyteen suhteen alkuhuuman jälkeen. Tottakai skorpioni vaikuttaa ihanalta, huomaavaiselta herrasmieheltä, mutta odotappa vain kun oikea luonne tulee esiin: myrkylliset valheet, etäisyys, kiristäminen.. Toki jokainen on yksilöllinen, mutta kannattaa edetä varovasti äläkä ainakaan hurahda häneen niin paljoa, että palaat hänen kainaloonsa eron jälkeen. Skorpionit tuntuvat saavansa kiksejä toisten jättämisestä.
      Muuta en voi sanoa, kuin onnea :) poikkeuksiakin löytyy!

    • Leijona & Skorppari

      pari - tai olivat. Parinkymmenen avioliittovuoden jälkeen ymmärsivät erota, ja nyt ovat seurustelleet toistensa kanssa toiset parikymmentä vuotta. Toimii ehdottomasti ainakin heidän kohdallaan paremmin kuin perinteinen avioliitto.

      Oma Leijona-nainen ja Skorpiooni-mies suhde kantoi juuri niin pitkään kun pelkkä seksisuhde riitti (se puoli olikin suhteen parasta antia...), mutta sitten kun minä olin kypsä vakiintumaan, ei mies ollut vielä läheskään samassa pisteessä elämässään.

      Nykyään olemme hyviä ystäviä, minä olen naimisissa täydellisen puolikkaani kanssa eli löysin ihanan Jousimiehen - Skorpiooni-ystäväni ei sen sijaan ole vieläkään vakiintunut. Itse asiassa vauhti sen kun kiihtyy iän myötä, tälläkin hetkellä on kolme naista kierroksessa, joista yhden kanssa asustelee on/off-periaatteella.

    • Neaera

      33 vuotta takana, vieläkään en tunne skorparimiestäni. Salailu, epämääräisyys oman tiensä kulkija, tämä kaikki kuuluu kuvioon, niinkuin aikaisemmatkin kirjoittajat ovat kuvailleet. MUTTA skorppari antaa myös oman leijonansa kulkea omia polkujaan. Parhaimmillaan suhde on siinä vaiheessa, kun kumpikin elävät erikseen ja antavat toisensa elää omalla tavallaan. Yhteiset hetket ovat sen arvoisia ja molemmin puolinen kunnioitus ovat parasta mitä tältä suhteelta voi saada tässä ja nyt. Muiden kanssa se ei onnistuisi ikinä.

    • tenula

      voisi jäädä loppuelämäkseen niin Skorpionin ottaisin vierelleni....

      • TiiaAnn

        Ehdottomasti samaa mieltä! Valitettavasti...


      • skorpionimies46
        TiiaAnn kirjoitti:

        Ehdottomasti samaa mieltä! Valitettavasti...

        Olen itse skorpionimies, eronnut yli 20v suhteesta. Hymyssä suin luin
        teidän mietteitä skorpioneista. Täytyy myöntää, että monessa suhteessa
        olette oikeassa, mutta kuka meistä (horoskooppi-merkistä huolimatta)
        on täydellinen. Jokaisessa on huonot ja hyvät puolensa. Itsestä on
        kiinni mitkä asiat hyväksyy ja mitä ei toisessa puoliskassa. Voin sanoa, että
        ainakaan elämä skorpparin kanssa ei ole tasapaksua :-)
        Onnea vaan, joka skorpionin tapaa ja ihastuu, saattaa yllättyä positiivisestikin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1515
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1312
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1247
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe