Annetaan 2kpletta frettejä

miuku73

annetaan kaksi leikattua frettiä. 4 vuotias uros ja 5 vuotias naaras. Muuton vuoksi. Ota pikaisesti yhteyttä. [email protected]

16

3166

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      niin toivottavasti annat vain fretti-kokeneeseen perheeseen. Ettei joku muksu nyt vaan selaile nettiä ja sano isälle että 'Otetaan fretti(tai kaksi)! Ei maksakaan mitään!' Ja yhtä paljon toivon että pääsevät yhteen ja samaan kotiin. Tuli vaan huoli lötköjen omistajana kun täälä pyörii monenmoista sakkia :) Toivottavasti saavat hyvän kodin.

      • yks tyyppi...

        En usko että ihan noin vain annat fretteja ilmaisena!!Varmaan tarkoitit että myydään...


      • miuku73
        yks tyyppi... kirjoitti:

        En usko että ihan noin vain annat fretteja ilmaisena!!Varmaan tarkoitit että myydään...

        Muuton takia annan ne hyvään kotiin ja ilmaiseksi. Koska fretit ovat jo sen verran vanhoja, tarkoituksenani on vaan saada niille hyvä koti eläkepäiviä varten.


      • fgjhfjf
        miuku73 kirjoitti:

        Muuton takia annan ne hyvään kotiin ja ilmaiseksi. Koska fretit ovat jo sen verran vanhoja, tarkoituksenani on vaan saada niille hyvä koti eläkepäiviä varten.

        Oliko edes fiksua hankkia frettiä jos nyt joudut muuttaa ja niitä et mukaan ota? Kyllä mä ainaki ottaisin lemmikkini mukaan muuttaisin minne tahansa... Pitäs kyl olla tarkempaa että kelle frettejä myydään.


      • tätä palstaa
        fgjhfjf kirjoitti:

        Oliko edes fiksua hankkia frettiä jos nyt joudut muuttaa ja niitä et mukaan ota? Kyllä mä ainaki ottaisin lemmikkini mukaan muuttaisin minne tahansa... Pitäs kyl olla tarkempaa että kelle frettejä myydään.

        Tuskin tämä kyseinen ihminen oo kovin onnellinen siitä että joutuu luopumaan freteistään.
        Mistä sen tietää vaikka olisi esimerkiksi ulkomaille muuttamassa ja ajattelee et vähän vanhemmille freteille sellainen matka voisin olla turhan rasittava, ja että heille on parempaa jos löytävät hyvän kodin täällä kotipuolessa.
        Miksi ihmiset aina on heti tuomitsemassa vaikka ei tiedä taustoista tai olosuhteista mitään?
        Kun fretit ovat jo 4 ja 5, niin ei nyt ihan siitäkään oo kyse että olisi fretin ottanu hetken milejohteest et onpa söpö, mut nyt en enää jaksaa hoitaa, ku on jo hoitanu näin kauan. heillähän on elämää jäljellä vähemämn kun mitä ovat viettäneet tämän omistajan luona..
        ja vähän aikaa sitten valitettiin sitä et joku pyysi liian paljon fretistään josta joutui luopumaan, nyt valitetaan siitä että annetaan ilmaiseksi?
        Järki käteen hyvät ihmiset, kaikkeen on varmaan hyvä syy vaikkei tääl viittis kaikkee kertoakaan.


      • Stressiä..
        tätä palstaa kirjoitti:

        Tuskin tämä kyseinen ihminen oo kovin onnellinen siitä että joutuu luopumaan freteistään.
        Mistä sen tietää vaikka olisi esimerkiksi ulkomaille muuttamassa ja ajattelee et vähän vanhemmille freteille sellainen matka voisin olla turhan rasittava, ja että heille on parempaa jos löytävät hyvän kodin täällä kotipuolessa.
        Miksi ihmiset aina on heti tuomitsemassa vaikka ei tiedä taustoista tai olosuhteista mitään?
        Kun fretit ovat jo 4 ja 5, niin ei nyt ihan siitäkään oo kyse että olisi fretin ottanu hetken milejohteest et onpa söpö, mut nyt en enää jaksaa hoitaa, ku on jo hoitanu näin kauan. heillähän on elämää jäljellä vähemämn kun mitä ovat viettäneet tämän omistajan luona..
        ja vähän aikaa sitten valitettiin sitä et joku pyysi liian paljon fretistään josta joutui luopumaan, nyt valitetaan siitä että annetaan ilmaiseksi?
        Järki käteen hyvät ihmiset, kaikkeen on varmaan hyvä syy vaikkei tääl viittis kaikkee kertoakaan.

        Niin no onneks uusi koti ei aiheuta stressiä freteille yhtään niin paljon kuin esim. ulkomaille muutto...?? Kyllä mä vaan ottaisin ne ulkomaille mukaan ennemmin kuin antaisin pois..


      • miuku73

        Olen muuttamassa miehen kanssa joka on allerginen eläimmille jotenka ei ole vaihtoehtoa kun etsiä uusi koti.


      • edes sinä olet
        Stressiä.. kirjoitti:

        Niin no onneks uusi koti ei aiheuta stressiä freteille yhtään niin paljon kuin esim. ulkomaille muutto...?? Kyllä mä vaan ottaisin ne ulkomaille mukaan ennemmin kuin antaisin pois..

        vastuun tuntoinen lemmikin pitäjä ;)


      • oliskotäämun?
        miuku73 kirjoitti:

        Olen muuttamassa miehen kanssa joka on allerginen eläimmille jotenka ei ole vaihtoehtoa kun etsiä uusi koti.

        Hei! onko fretit vielä ilman koteja? Ottaisitko yhteyttä! Olisin todella kiinnostunut! terv.Sara
        [email protected]


      • :
        oliskotäämun? kirjoitti:

        Hei! onko fretit vielä ilman koteja? Ottaisitko yhteyttä! Olisin todella kiinnostunut! terv.Sara
        [email protected]

        huomasithan, että tämä viesti on kirjotettu/aloitettu viimevuonna? :)


      • cvbfvvbfbfv
        fgjhfjf kirjoitti:

        Oliko edes fiksua hankkia frettiä jos nyt joudut muuttaa ja niitä et mukaan ota? Kyllä mä ainaki ottaisin lemmikkini mukaan muuttaisin minne tahansa... Pitäs kyl olla tarkempaa että kelle frettejä myydään.

        hmm..
        fgjhfjf4.10.2008 15:58
        Oliko edes fiksua hankkia frettiä jos nyt joudut muuttaa ja niitä et mukaan ota? Kyllä mä ainaki ottaisin lemmikkini mukaan muuttaisin minne tahansa... Pitäs kyl olla tarkempaa että kelle frettejä myydään.

        ^
        En millään jaksa näitä 10v. Maailman parhaiden lemmikinomistajien valistusviestejä.
        Huomaa kyllä kirjoitustyylistä iän.


    • keilamummo

      Tervehdys, laitoin sinulle sähköpostitse tekstiä. Vähän tökerö (nopeasti kirjoitettu) viesti tuli, mutta toivottavasti vastaat. Vastuuntuntoinen ja hyvä koti olisi tarjota.

    • AHSL

      Ovatko Fretit jo menneet?

      • miuku73

        Vielä ovat vailla kotia!!!


      • miuku73

        fretit ovat saaneet jo hyvän uuden kodin


    • jaNZUU

      missäs päin asutte?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe