Olen kuullut jostain tällaisen vitsin.
Mies meni kauppaan lapio.
Mitähän se tarkoittaa?
Mies meni kauppaan...
13
19162
Vastaukset
- resnev
En yhtään tiedä mitä tuo vitsi tarkoittaa. Varmaankin pelkkää lapiota luulisin??
- Miklu10
Vitsi – Wikipedia
Lisäksi on olemassa esimerkiksi vitsejä, joiden vitsi on siinä, ettei niissä ole mitään vitsiä. - j4esse
moihormooniheikki
- Anunn
Vitsin idea on juuri se, että yhtäkkiä kesken lauseen tulee pilkku, ja aivan aiheeseen liittymätön sana.
- hehe4
ei kun mies meni kauppaan lapio, eli lapio-nimiseen kauppaan :D pilkku on vaan hämäystä. samoin kuin kaksi mummoa meni mustikkaan, toinen ei mahtunut.. :D
- Herkkusuu34
Mä luulen että vitsin "vitsi" on siinä että siinä ei ole mitään järkeä ja sitten ne jotka ovat tajunneet sen niin sanovat muille jotka ei vielä tiiä sitä että xddd eikö kukaan tajua tätä ihan ko ne tietäis sen TAI sitten se on niin että mies meni kauppaan, lapio mies tuli kaupasta, kuoppa
- Anonyymi
Kakkakiakakakakakakkakakakakakakakakakakakkakakakakakakakkakakakakak
- Anonyymi
Kaki kakka
- Anonyymi
En miekään ymmärä sitä :D!
"Kaksi mummoa meni mustikkaan, toinen ei mahtunut" siis täh? - Anonyymi
Anonyymi ne mummot meni mustikan sisään
- Anonyymi
Jonku sortin puujalkavitsejä. Siis tarkoitus onkin, ettei niissä oikeasti ole"päätä, eikä häntää"..
Samaan sarjaan löytyis itseltäkin vaikka kuinka. Esim: Kumpi on parempaa vai hernekeitto - Anonyymi
entiiä
- Anonyymi
Koita itte löytää lapio
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741349Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531026- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39678Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44641- 30597