Mies meni kauppaan...

tekka

Olen kuullut jostain tällaisen vitsin.
Mies meni kauppaan lapio.
Mitähän se tarkoittaa?

13

22350

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • resnev

En yhtään tiedä mitä tuo vitsi tarkoittaa. Varmaankin pelkkää lapiota luulisin??

• Miklu10

Vitsi – Wikipedia
      Lisäksi on olemassa esimerkiksi vitsejä, joiden vitsi on siinä, ettei niissä ole mitään vitsiä.

• j4esse

moihormooniheikki

• Anunn

Vitsin idea on juuri se, että yhtäkkiä kesken lauseen tulee pilkku, ja aivan aiheeseen liittymätön sana.

• hehe4

ei kun mies meni kauppaan lapio, eli lapio-nimiseen kauppaan :D pilkku on vaan hämäystä. samoin kuin kaksi mummoa meni mustikkaan, toinen ei mahtunut.. :D

• Herkkusuu34

Mä luulen että vitsin "vitsi" on siinä että siinä ei ole mitään järkeä ja sitten ne jotka ovat tajunneet sen niin sanovat muille jotka ei vielä tiiä sitä että xddd eikö kukaan tajua tätä ihan ko ne tietäis sen TAI sitten se on niin että mies meni kauppaan, lapio mies tuli kaupasta, kuoppa

• Anonyymi

Kakkakiakakakakakakkakakakakakakakakakakakkakakakakakakakkakakakakak

• Anonyymi

Kaki kakka

• Anonyymi

En miekään ymmärä sitä :D!
      "Kaksi mummoa meni mustikkaan, toinen ei mahtunut" siis täh?

• Anonyymi

Anonyymi ne mummot meni mustikan sisään

• Anonyymi

Jonku sortin puujalkavitsejä. Siis tarkoitus onkin, ettei niissä oikeasti ole"päätä, eikä häntää"..

Samaan sarjaan löytyis itseltäkin vaikka kuinka. Esim: Kumpi on parempaa vai hernekeitto

• Anonyymi

entiiä

• Anonyymi

Koita itte löytää lapio

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe