suudelma on paras mielestäsi? Raikas hengitys pitää suutelijalla tietysti olla. Mutta tuleeko mieleen mitään makua, esim. purkka, salmiakki, suklaa, tms. maku joka olisi lisännyt suudelmaan extraa?
Kerran eräs mies jota suutelin ravintolassa, joi viskiä jäillä ja jääpalan kylmentämä suu/kieli ja hienoinen viskin maku taustalla oli todella seksikäs kokemus, antoi miehekkään vaikutelman. Mutta ei välttämättä sovi naisen tyylille. Eli mitä naisen kannattaisi juoda tai syödä ennen imuttelua?
Minkä makuinen
himosuutelija
3
2498
Vastaukset
- pusu
Nainen vois ottaa rasvasen kyrvän suuhun ja sitte antaa hyvän suolasen kielarin.
- supersuutelija
Itse olen joskus tykännyt, kun naisella on ollut paljon hyvänmakuista huulipunaa.
- JohanLewis
koska tupakka vaarantaa terveytesi ynnä muuta, mutta tupakanmakuinen suudelma kauniilta naiselta on hieno... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1151801
- 881449
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511067
- 36992
- 33844