Hei!
Mulla on n.8 vuotias nelivarvaskonna, enkä ole vielä ikinä laittanut sitä talvihorrokseen,puolittaisella se on ollu joka talvi....pitäiskö se tossa iässä jo laittaa horrokseen?
Talvihorros
4
650
Vastaukset
- pikkukeko
Mulla on pieni kilpparinpoikanen ja laitan sen kyllä nyt jo horrokseen. Horrostavathan ne luonnossakin jo vauvoina, tottakai.
- VIIVIT
Koskaan ei ole mun punakorvakilpikonna talvehtinut. Ikää 9 v.
Minkälaista haittaa siitä on sille ?
Ja yleensä talvella ihan samanlainen kuin kesälläkin. Entinen omistaja ei laittanut horrokseen kun kilppari oli 1-2v. - konnuus..
VIIVIT kirjoitti:
Koskaan ei ole mun punakorvakilpikonna talvehtinut. Ikää 9 v.
Minkälaista haittaa siitä on sille ?
Ja yleensä talvella ihan samanlainen kuin kesälläkin. Entinen omistaja ei laittanut horrokseen kun kilppari oli 1-2v.Hei!
Punakorvakilpikonnien ei tarvitse talvehtia,se koskee ainoastaan maakonnia:). konnuus.. kirjoitti:
Hei!
Punakorvakilpikonnien ei tarvitse talvehtia,se koskee ainoastaan maakonnia:).ELi tosiaan, punakorvan ei ole välttämätöntä talvehtia. Luonnossa tosin osa niistäkin talvehtii, riippuu levinneisyysalueesta. Jos olet vielä kiinnostunut punakorvan talvihorroksesta kannattaa mennä osoitteeseen www.herppi.net ja siellä keskusteluihin, haku toiminnolla löydät varmasti tekstiä aiheesta, ainakin nimimerkki Wiola on horrostuttanut punakorviaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että356744- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584