Hei!
Mulla on n.8 vuotias nelivarvaskonna, enkä ole vielä ikinä laittanut sitä talvihorrokseen,puolittaisella se on ollu joka talvi....pitäiskö se tossa iässä jo laittaa horrokseen?
Talvihorros
4
635
Vastaukset
- pikkukeko
Mulla on pieni kilpparinpoikanen ja laitan sen kyllä nyt jo horrokseen. Horrostavathan ne luonnossakin jo vauvoina, tottakai.
- VIIVIT
Koskaan ei ole mun punakorvakilpikonna talvehtinut. Ikää 9 v.
Minkälaista haittaa siitä on sille ?
Ja yleensä talvella ihan samanlainen kuin kesälläkin. Entinen omistaja ei laittanut horrokseen kun kilppari oli 1-2v. - konnuus..
VIIVIT kirjoitti:
Koskaan ei ole mun punakorvakilpikonna talvehtinut. Ikää 9 v.
Minkälaista haittaa siitä on sille ?
Ja yleensä talvella ihan samanlainen kuin kesälläkin. Entinen omistaja ei laittanut horrokseen kun kilppari oli 1-2v.Hei!
Punakorvakilpikonnien ei tarvitse talvehtia,se koskee ainoastaan maakonnia:). konnuus.. kirjoitti:
Hei!
Punakorvakilpikonnien ei tarvitse talvehtia,se koskee ainoastaan maakonnia:).ELi tosiaan, punakorvan ei ole välttämätöntä talvehtia. Luonnossa tosin osa niistäkin talvehtii, riippuu levinneisyysalueesta. Jos olet vielä kiinnostunut punakorvan talvihorroksesta kannattaa mennä osoitteeseen www.herppi.net ja siellä keskusteluihin, haku toiminnolla löydät varmasti tekstiä aiheesta, ainakin nimimerkki Wiola on horrostuttanut punakorviaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi1004002Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693830Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks442235Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä562214- 582104
- 521766
- 271439
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1101228Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151193- 601129