Mä inhoon mun valtavia hörökorvia! en tykkää laittaa ponnarille hiuksia kun mun korviin kiinnitetään sitten paljon huomiota ja mä näytän apinalta. Ja lippis korostaa vielä enemmän niitä. Mun kavereilla on sellaset pienet ja huomaamattomat. Voi jumbe miks luojan piti luoda tällaset korvat!!
"Hiirenkorvat"
Rautaa savosta
3
282
Vastaukset
- Sanni
sulla on sitte suloiset korvat:)
- olavi
Mulla on niin isot korvat, että kakilla käydessä pesen ne samalla vessanpytyssä.
- Auvo
Että meillä kaikilla on erikoisuutemme. Niistä tulee ongelma, jos on herkkä ihmisten puheille.
Korosta siis ronskisti vain korviasi. Huomaat varsin pian, että korviasi pilkataan vain jos se sattuu.
Siis: jos voit, seuraavan kerran kun joku sanoo korvistasi että ne ovat isot, totea vain että niin ovat. Voit vielä lisätä, että sulla taas on aika pienet..
terveisin Auvo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892628Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761005- 56969
- 45867
- 63859
- 61835