Ravun nouseva merkki

jennnayeh

Moikkuli :)

Yritin löytää tuolta astron sivuilta jotain tietoa nousevasta merkistäni, mutta en löytänyt. ( tai sitten en osannut vaan käyttää) :)
Elikkäs olen syntynyt 07.07 1984 klo 23:10 tampereella.

Oiskohan kellään tietoa. kiitos paljon jo etukäteen jos löytyy :)

2

1001

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oleppa hyvä

Nousumerkki Kauriissa

Kaurisnousuisena et suostu mihinkään siltä istumalta elleivät sinulle esitetyn asian hyödyt ole täysin veden pitävät. Kun toteat jonkun jutun tuovan sinulle kultaa tai kunniaa niin panostuksesi on sataprosenttinen. Etkä anna periksi ennen kuin tavoite on saavutettu tai voimat kerta kaikkiaan loppuneet. Kun keskityt johonkin niin muuhun ei aikaa tahdo riittää sitten niin itkemälläkään. Siksiköhän vedät puoleesi tunteellisia ja ailahtelevia Rapu tyyppejä, joiden lapselliset tunnereaktiot saavat sinut etsimään kattilaa jossa Ravun voisi keittää aikuiseksi.

Aurinko Ravussa

Elämäsi perimmäinen tarkoitus on oppia luottamaan nopeasti vaihteleviin tunteisiisi vaatimatta niille muiden hyväksyntää. Sinä vain tunnet milloin on aika tehdä jotain tai olla tekemättä. Järkeviä perusteita on silloin turha etsiä.

Kuu Skorpionissa

Tunneskaalasi yltää vaivattomasti tulikuumasta jääkylmään aina tilanteen mukaan yleensä tässä järjestyksessä. Innostuessasi olet kuin tulivuori laavan roiskuessa vähän sinne tänne ja pettymyksen iskiessä Saharakin muuttuu napajäätiköksi.

Merkurius Leijonassa

On se niin hienoa olla äänessä vaikka ei olisi mitään sanottavaa. Sinä ainakin osaat tehdä kärpäsistä härkäsiä itse sitä lainkaan huomaamatta. Onhan se hienompaa sanoa että puu kaatui katolle kuin että se repäisi irti räystäskourun.

Venus Ravussa

Lämpö, läheisyys ja tunteiden kemia ovat ainoa ja lopulta melko vaikea tie sinun sydämeesi. Sinulle rakkautta on jatkuva lämmin vuorovaikutus sinun ja kumppanisi välillä, mikä vaatii lopulta melkoista kärsivällisyyttä molemmilta.

Mars Skorpionissa

Se mitä tehdään, tehdään tosissaan lienee sinun tunnuslauseesi. Ennen kuin olet valmis ryhtymään mihinkään täytyy sinun tietää mistä siinä on kysymys. Kun motiivi on kohdallaan paneudut tehtäviisi joskus liiankin perusteellisesti.

http://www.astro.fi/self-knowledge

• jennnayeh

Kiitosta kuule ihan peijjakkaan paljon :)

miten osuukin nuin nappiin nuo kaikki muuttkii "ominaisuudet" :) hullua. kyllä ihteni tunnistin :)

nyt sitten tarvii vaan oppia luottaan näihin mun välillä,ah niin hulluihin, tunteisiin :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4856
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2209
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      1949
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      198
      1928
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      170
      1580
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      295
      1502
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      206
      1280
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      88
      1199
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      207
      1182
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1154
    Aihe