Moikkuli :)
Yritin löytää tuolta astron sivuilta jotain tietoa nousevasta merkistäni, mutta en löytänyt. ( tai sitten en osannut vaan käyttää) :)
Elikkäs olen syntynyt 07.07 1984 klo 23:10 tampereella.
Oiskohan kellään tietoa. kiitos paljon jo etukäteen jos löytyy :)
Ravun nouseva merkki
2
982
Vastaukset
- oleppa hyvä
Nousumerkki Kauriissa
Kaurisnousuisena et suostu mihinkään siltä istumalta elleivät sinulle esitetyn asian hyödyt ole täysin veden pitävät. Kun toteat jonkun jutun tuovan sinulle kultaa tai kunniaa niin panostuksesi on sataprosenttinen. Etkä anna periksi ennen kuin tavoite on saavutettu tai voimat kerta kaikkiaan loppuneet. Kun keskityt johonkin niin muuhun ei aikaa tahdo riittää sitten niin itkemälläkään. Siksiköhän vedät puoleesi tunteellisia ja ailahtelevia Rapu tyyppejä, joiden lapselliset tunnereaktiot saavat sinut etsimään kattilaa jossa Ravun voisi keittää aikuiseksi.
Aurinko Ravussa
Elämäsi perimmäinen tarkoitus on oppia luottamaan nopeasti vaihteleviin tunteisiisi vaatimatta niille muiden hyväksyntää. Sinä vain tunnet milloin on aika tehdä jotain tai olla tekemättä. Järkeviä perusteita on silloin turha etsiä.
Kuu Skorpionissa
Tunneskaalasi yltää vaivattomasti tulikuumasta jääkylmään aina tilanteen mukaan yleensä tässä järjestyksessä. Innostuessasi olet kuin tulivuori laavan roiskuessa vähän sinne tänne ja pettymyksen iskiessä Saharakin muuttuu napajäätiköksi.
Merkurius Leijonassa
On se niin hienoa olla äänessä vaikka ei olisi mitään sanottavaa. Sinä ainakin osaat tehdä kärpäsistä härkäsiä itse sitä lainkaan huomaamatta. Onhan se hienompaa sanoa että puu kaatui katolle kuin että se repäisi irti räystäskourun.
Venus Ravussa
Lämpö, läheisyys ja tunteiden kemia ovat ainoa ja lopulta melko vaikea tie sinun sydämeesi. Sinulle rakkautta on jatkuva lämmin vuorovaikutus sinun ja kumppanisi välillä, mikä vaatii lopulta melkoista kärsivällisyyttä molemmilta.
Mars Skorpionissa
Se mitä tehdään, tehdään tosissaan lienee sinun tunnuslauseesi. Ennen kuin olet valmis ryhtymään mihinkään täytyy sinun tietää mistä siinä on kysymys. Kun motiivi on kohdallaan paneudut tehtäviisi joskus liiankin perusteellisesti.
http://www.astro.fi/self-knowledge- jennnayeh
Kiitosta kuule ihan peijjakkaan paljon :)
miten osuukin nuin nappiin nuo kaikki muuttkii "ominaisuudet" :) hullua. kyllä ihteni tunnistin :)
nyt sitten tarvii vaan oppia luottaan näihin mun välillä,ah niin hulluihin, tunteisiin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821329Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631033Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍121813- 77745
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121744