Moikkuli :)
Yritin löytää tuolta astron sivuilta jotain tietoa nousevasta merkistäni, mutta en löytänyt. ( tai sitten en osannut vaan käyttää) :)
Elikkäs olen syntynyt 07.07 1984 klo 23:10 tampereella.
Oiskohan kellään tietoa. kiitos paljon jo etukäteen jos löytyy :)
Ravun nouseva merkki
2
966
Vastaukset
- oleppa hyvä
Nousumerkki Kauriissa
Kaurisnousuisena et suostu mihinkään siltä istumalta elleivät sinulle esitetyn asian hyödyt ole täysin veden pitävät. Kun toteat jonkun jutun tuovan sinulle kultaa tai kunniaa niin panostuksesi on sataprosenttinen. Etkä anna periksi ennen kuin tavoite on saavutettu tai voimat kerta kaikkiaan loppuneet. Kun keskityt johonkin niin muuhun ei aikaa tahdo riittää sitten niin itkemälläkään. Siksiköhän vedät puoleesi tunteellisia ja ailahtelevia Rapu tyyppejä, joiden lapselliset tunnereaktiot saavat sinut etsimään kattilaa jossa Ravun voisi keittää aikuiseksi.
Aurinko Ravussa
Elämäsi perimmäinen tarkoitus on oppia luottamaan nopeasti vaihteleviin tunteisiisi vaatimatta niille muiden hyväksyntää. Sinä vain tunnet milloin on aika tehdä jotain tai olla tekemättä. Järkeviä perusteita on silloin turha etsiä.
Kuu Skorpionissa
Tunneskaalasi yltää vaivattomasti tulikuumasta jääkylmään aina tilanteen mukaan yleensä tässä järjestyksessä. Innostuessasi olet kuin tulivuori laavan roiskuessa vähän sinne tänne ja pettymyksen iskiessä Saharakin muuttuu napajäätiköksi.
Merkurius Leijonassa
On se niin hienoa olla äänessä vaikka ei olisi mitään sanottavaa. Sinä ainakin osaat tehdä kärpäsistä härkäsiä itse sitä lainkaan huomaamatta. Onhan se hienompaa sanoa että puu kaatui katolle kuin että se repäisi irti räystäskourun.
Venus Ravussa
Lämpö, läheisyys ja tunteiden kemia ovat ainoa ja lopulta melko vaikea tie sinun sydämeesi. Sinulle rakkautta on jatkuva lämmin vuorovaikutus sinun ja kumppanisi välillä, mikä vaatii lopulta melkoista kärsivällisyyttä molemmilta.
Mars Skorpionissa
Se mitä tehdään, tehdään tosissaan lienee sinun tunnuslauseesi. Ennen kuin olet valmis ryhtymään mihinkään täytyy sinun tietää mistä siinä on kysymys. Kun motiivi on kohdallaan paneudut tehtäviisi joskus liiankin perusteellisesti.
http://www.astro.fi/self-knowledge- jennnayeh
Kiitosta kuule ihan peijjakkaan paljon :)
miten osuukin nuin nappiin nuo kaikki muuttkii "ominaisuudet" :) hullua. kyllä ihteni tunnistin :)
nyt sitten tarvii vaan oppia luottaan näihin mun välillä,ah niin hulluihin, tunteisiin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982