Teholta blogi

pitkästä aikaa!

keskiviikko, lokakuu 01, 2008 - 11:21
Tervehdys Espanjasta
27.09.2008, Portbou

Tervehdys!

Terveiset Portbou -nimisestä pienestä rannikkokaupungista, Ranskan ja Espanjan rajalta. Olimme täällä IAT keikalla viime perjantaina 19.9, jonka jälkeen itse jäin tänne lomailemaan ja tekemään joitakin duunejani viikoksi.

Olemme aloittamassa pienimuotoisen IAT keikkailun myös suomen rajojen ulkopuolella.Tämä Espanjan keikka oli ystäväni Matias Kaupin järjestämillä festivaaleilla. Festarit järjestettiin nyt ensimmäistä kertaa, idea hieman Sodankylän filmifestarihengessä - musiikkia, elokuvia ja teatteria. Pienessä kylässä meren rannalla. Hieno ja lämminhenkinen tapahtuma, jolla varmasti on luvassa jatkoa ensi vuonna, suosittelen lämpimästi. www.festivalsurpas.org

Tämä keikka, ja siitä saatu feedback osoitti myös että ei se kielimuuri ole esteenä keikkamme energiapläjäyksen vastaanottamiselle. Pienen festivaalin yleisö otti keikkamme vastaan avoimin mielin, keskittyneesti kuunnellen ja vapautuneesti joraten. Lyhyen pätkän keikasta on yksi paikalla ollut jo laittanut youtubeen:
www.youtube.com/watch?v=U6AJccHGRbo

Seuraava ulkomaan vierailumme on Fullsteamin järjestämä "showcase" -keikka Berliinissä Popkomm-tapahtumassa 10.10.2008

Tänä syksynä meillä on lisäksi vain pari keikkaa Suomessa. Sitten laskeudumme Suomen lempeään talveen hautomaan uutta materiaalia.

Itselläni on ollut ja tulee olemaan monenlaista puuhaa IAT-hommien ulkopuolellakin. Olen jo vuosia hautonut tuotoksieni omaa julkaisukanavaa, ja nyt se on sitten pitänyt ottaa ja laittaa ns. levy-yhtiö toimintaan. Osoitteessa www.udumood.com voitte katsastaa tilannetta tuolla saralla.

Syksyn 2007 Blanco Spirituals levytys, levyn julkaisu, kevään konserttikiertue ja kesän festarikeikat kun on nyt takanani, niin voin todeta viimeisen vuoden olleen aika aktiivista aikaa. Pieni paussi on paikallaan, ladataan akkuja tuleviin koitoksiin ja annetaan teille musiikkimme kuuntelijoille/kokijoillekin pieni hengähdys ennen kuin taas uudet tuulet puhaltelevat IAT-purjeisiin.

Lämpimästi tervetuloa kuitenkin noille syksyn viimeisille keikoille, Berliiniin 10.10., Kouvolaan 24.10. tai Tampereelle 25.10.


-T-

2

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lokaajakuita

      artikkelissa Ananda-lehdessä (pdf-muodossa):

      www.anandalehti.fi/img/010308.pdf

      • Jumalan Poika

        Hyvin osaa tuo Tehokin käyttää kieltä ja ilmaista selkeästi omia ajatuksiaan, ja ei se nyt varmaan ihan paskaakaan puhu.
        Mut eipä Ismo kenen tahansa kanssa nyt yhteistyötä tekisikään. Huomaahan tuon, että myös esim. Jukka Ormalla on sana hallussa ja aika hyvä yleistieto ym. kun lukee nuita kansan parissa levyjen kansilehtisiä.
        Pitkää ikää kaikille ismo- muusikoille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe