moi! elikkäs sunnuntaina olisi tulevan kummilapsen ristiäiset. mitä ostaa lahjaksi (jotain halpaa) asun tampereella joten laittakaa vinkkejä liikkeistä ja lahjoista! kiitos jo etukäteen kaikille! : )
kummilahja!! auttakaa!!
4
1726
Vastaukset
- lahjaksi..
Meillä poika sai kummilahjaksi valokuvakehyksen, kummilusikan ja pienen pienen kantasormuksen.. Itse ostin kummilapselle pienen sormuksen ja hammasrasian. Sormus maksoi muistaakseni vähän alta 30 e ja ihan kultasepän liikkeestä.. Voihan sitä toki viedä muutakin, mutta noi aika perinteisiä kummilahjoja.. Niin ja kaiverrushan laitetaan jälkikäteen, joten ei mene aikakaan tiukille..
- kummipojille näitä
-Hopeinen (halvempi vaihtoehto tinasta tehty) kynttilänjalka
-Muumi lastenastiasto (kuppi lautanen, hinta jotain 25 e)) ja lasten Muumiaterimet (myöskin n. 25 e)
Kummilusikkakin on yksi vaihtoehto, mutta mahdollisuuksien mukaan kannattaa kysellä muilta kummeilta mitä he ovat hankkineet, ettei tule montaa kummilusikkaa. Valokuvakehysten ja erilaisten tinasta tehtyjen säästöpossujen kanssa käy myös helposti niin, että niitä tulee helposti monta. Jos kummilapsesi on tyttö, niin voit ostaa jonkun pienen korun.
Käy jossain kultasepän liikkeessä, siellä on jos jonkinlaista tavaraa. Tai sitten esim. noita lasten muumi-astioita yms. löytyy vaikka Prismasta tai Citymarketistakin. - muistettiin
Meille oli mieluisin kummilta saatu kaunis ja laadukas valokuva albumi. Siihen on nyt koottu vauvelista kuvia ja kieltamatta on ihanaa selailla sita ja palauttaa mieleen hauskoja muistoja.
Pikkusormuksen kivella lapsi sai kasvoihinsa ikavan naarmun, on nimittain sita lajia, etta kadet ja jalat ei tahdo pysya paikoillaan.
Hopeinen kynttilajalkapari oli myos mieluisa, sytetaan kynttilat palamaan aina lapsen merkkipaivina. - kummipojille
Ensimmäiselle kummipojalleni sotin kultasepänliikkeestä hopeakantisen valokuva-albumin.
Toiselle ostin valokuvakeshyksen, johon kaiverrettiin nimi, syntymäpäivä ja -kellonaika, yms.
Siinä olis pari lahjaideaa =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069