S-Pankin korot

miten helpoiten

Näkeekö S-Pankin korkotarjouksia verkkopankista muuten kuin siirtämällä käyttötilille rahaa? Tällöin voi käyttötilillä olevaan summaan asti saada verkkopankista suoraan tarjoukset. Jos tarjous ei riitä, niin rahat taas pois käyttötililtä? Mutkikasta. :(

10

920

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta.
    • miten vaikeiten

      Onko siellä sitten muutettu käytäntöjä, vai mitä täällä höpistään?

    • minä vaan

      Ainakin kuukausi sitten korkotarjouksilla saattoi leikkiä ihan saldosta riippumatta.

      Toinen vaihtoehto on katsoa korot Kauppalehden korkosivulta, ne vastaavat verkkopankin korkoja. Valitettavasti ne päivittyvät vain kerran viikossa.

      S-pankin korkotarjous pysyy samana, kun summa vaihtelee (muistaakseni) 10 000 - 99 999 euron välillä.

      • Satatonnia pistää

        Niin, vaan satkuun asti pysyy samana. Aivan...


    • gjhjyu

      Et voi pyytää tajousta suuremmalle summalle kuin tililläsi on. Typerää. Totta kai pitäisi voida kysyä paljonko esim. 10 000:lle saa korkoa 3kk:ssa vaikka juuri sillä hetkellä tilillä olisi vaikkapa 7 000.

      • ainakin laski

        koron, jos ei ole katetta, heittää vaan ulos. Erittäin helppo ja yksinkertainen käytössä tehdä just määräaikaisia talletuksia itse,ei tarvitse jonotella pankissa. Siis tosi kätevää.


    • S-pankin systeemi oli tosiaan alunperin sellainen, että määräaikaistalletuksen korkoa ei nähnyt suuremmalle summalle kuin mitä omalla S-tilillä oli rahaa. Kuitenkin tämän vuoden kesällä, muistaakseni kesäkuussa, järjestelmä muutettiin sellaiseksi, että koron voi nyt katsoa mille summalle tahansa S-tilin saldosta riippumatta. Testasin juuri äsken, että niin se edelleenkin toimii.

    • Sakkokorkoja ! Epäkohta ole...

      S-pankki, kun siirtyi kaupassa pankkikortiksi ponuskortista, on jäänyt suuri epäkohta. Asiakas ei tiedä ostaessaan, että onko siellä ponuksia. Muiden pankkikorttien kanssa ei saa ostettua. Kassa ilmoitta, ettei ole katetta. Kuluttajan suojan pitäisi puuttua tähän epäkohtaan. Olen aina kysynyt, että onko siellä tämä summa rahaa. Sanotaan, että on. Sitten tulee 5 euron ylityskorko maksu. Tämä on tapa saada asiakkaat maksamaan pankille rahaa. Kyse on hodarin ostosta, joka on saman hintainen. Saldon tiedon saaminen on kuitenkin puhelimella tai internetillä kysyttävä. Tai jos on kaupassa, jossa on kassa sitä varten. Mielestäni tämä on huijausta. Olen sanonut tästä asiasta, mutta ei ole tullut muutosta. Vaikka menee 50 senttiä yli, eikä sekään, kuin siksi, koska kassa sanoo, että on.

      • joka lähtöön

        kunhan etsit sen sinulle opivan,jos tili ylittyy. Minä ainakin olen tyytyväinen omaan korttiini ja on vielä ilmainen ja makselen sillä niin Suomessa kuin ulkomaillakin, ei valittamista.


      • viestisi on sekava!

        Sun viesti on niin sekava ettei siitä ota pirukaan mitään tolkkua. oletko maahanmuuttaja vai kännissäkö ton sepustuksesi laitoit kun ei sulta tunnu Suomen kieli sujuvan? ja mitä sä tarkoitat ettei muka muiden pankkien kortit toimisi? siis missä ei toimi? kaupassako? miten se liittyy s-pankkiin??


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe