Ostin vuosi sitten koiran.Nyt etsin sita ihmista koskaa en ole saannut papereita.Puhelin ei vastaa ja posti ei toimi.Löysin netista hänesta tietoa.
http://iitti.abc.fi/yrityshaku/tiedot/Lemmikit/Eläinlääkärit/FinnEstDogs/
Mista ma saisin sen eläinlääkin tiedot?
ONGELMA
5
1478
Vastaukset
- ..ne..
..yhteystiedot löytyy kun menee linkin kautta tyypin sivuille.
http://personal.inet.fi/koti/paivi.suomi/- susanna*
Mulle kans on käyny ihan samalla tavalla.
Mistä päin ostit koiran ja minkä rotunen?
Voit myös vastata mulle spostiin: [email protected] - sanna...
susanna* kirjoitti:
Mulle kans on käyny ihan samalla tavalla.
Mistä päin ostit koiran ja minkä rotunen?
Voit myös vastata mulle spostiin: [email protected]Meille käynyt myös samalla tavalla! Meillä ranskanbulldoggi Liettuasta syntynyt 25.6.2007. Ottakaa kaikki saman kokeneet yhteyttä:
[email protected] - jklmn
sanna... kirjoitti:
Meille käynyt myös samalla tavalla! Meillä ranskanbulldoggi Liettuasta syntynyt 25.6.2007. Ottakaa kaikki saman kokeneet yhteyttä:
[email protected]Sama ongelma.Ostin suoran kasvatajalta toisen pennun lisaaksi ja sain vanhaan koiran paperit kuntoon.
kasvatajaan osoite [email protected] - vilppu40
sanna... kirjoitti:
Meille käynyt myös samalla tavalla! Meillä ranskanbulldoggi Liettuasta syntynyt 25.6.2007. Ottakaa kaikki saman kokeneet yhteyttä:
[email protected]Hei,
Ostin Liettuasta vuosi sitten ranskiksen joka oli syntynyt 10/07. Laitoin paperit Kennelliittoon välittömästi joulukuussa ja rekisteröinti tuli vasta kesäkuussa sillä heillä oli ruuhkaa, koska ko. Kennelliiton osastolta oli sanottu ihmisiä irti. Nyt koira rekisteröity sekä vakuutettu Suomessa. Yhteys Kenneliin on sujunut hyvin sähköpostin välityksellä. Käy kurkkaa: http://www.geocities.com/medauskvapas/Eindex.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2457504Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1393941Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1172208Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261587- 461490
- 331382
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421204Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1411012Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23948Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä7937