Niin, olen tosiaan suunnitellut virtuaalisivuston tekoa, mutta on pieniä ongelmia:
1. En tiedä minne. Freewebs olisi ihana, mutta se ei toimi koneellamme. Suntuubin sivut(Anteeksi, jos loukkaan sinua) ovat minusta tylsiä, kaikki liian samanlaisia.
2. En osaa tehdä kunnolla. Jos joku vaivautuisi ehdottamaan jotain sivustoa, niinn haluaisitko auttaakkin?
3. Epäilen, onko innokkaita hoitajia. Kaikki tekevät oman tallin, eivätkä hoida toisten talleilla(Tiedän itsekin syyllistyväni tähän..)
Yksi kysymys vielä: Onko Geocities ilmainen?
Olen ajatellut virtuaali-sivuston tekoa, apua, ja nopeasti!
3
186
Vastaukset
- _Fel
Minulla on talli suntuubissa ja olen siihen oikein tyytyväinen ( http://farnia.suntuubi.com ), suntuubissakin voi tehdä hyvinkin oman näköisiä sivuja, jos vähän muuttaa otsikkoa yms.
Mikä nettiselain sinulla on?
minä olen huomannut, että ainakaan minulla freewebs ei toimi, jos käytän opera-selainta. Explorerilla ja Mozilla Firefoxilla se toimii.
Geocities on ainakin ennen ollut ilmainen, uskoisin, ett'ä on vieläkin.- figurix
Suntuubiin en varmaan osaa tehdä hyviä sivuja..
Huomasin, että kirjoittaessani osoitteen www.freewebs.com, koneemmme ei näytä sitä, mutta kun kirjoitan www.webs.com, se toimii. Oikeastaan pystyn vain muokkaamaan omaa sivuani.. Siis tein freewebsiin.. Näen sen ulkoasun vain harvoin, mutta kuitenkin
- pinjapinja
mä voisin tehä sun kans sitä tallii, jos haluut =) lähetä vaikka viestii mun sähköpostiin [email protected] (;
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain36712340Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2555397Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2133931Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö1962599Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov151982Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi191824Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina167900Martina Aitolehti
Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!271852No kolahtaako kukaan
Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak74772Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa59716