Niin, olen tosiaan suunnitellut virtuaalisivuston tekoa, mutta on pieniä ongelmia:
1. En tiedä minne. Freewebs olisi ihana, mutta se ei toimi koneellamme. Suntuubin sivut(Anteeksi, jos loukkaan sinua) ovat minusta tylsiä, kaikki liian samanlaisia.
2. En osaa tehdä kunnolla. Jos joku vaivautuisi ehdottamaan jotain sivustoa, niinn haluaisitko auttaakkin?
3. Epäilen, onko innokkaita hoitajia. Kaikki tekevät oman tallin, eivätkä hoida toisten talleilla(Tiedän itsekin syyllistyväni tähän..)
Yksi kysymys vielä: Onko Geocities ilmainen?
Olen ajatellut virtuaali-sivuston tekoa, apua, ja nopeasti!
3
169
Vastaukset
- _Fel
Minulla on talli suntuubissa ja olen siihen oikein tyytyväinen ( http://farnia.suntuubi.com ), suntuubissakin voi tehdä hyvinkin oman näköisiä sivuja, jos vähän muuttaa otsikkoa yms.
Mikä nettiselain sinulla on?
minä olen huomannut, että ainakaan minulla freewebs ei toimi, jos käytän opera-selainta. Explorerilla ja Mozilla Firefoxilla se toimii.
Geocities on ainakin ennen ollut ilmainen, uskoisin, ett'ä on vieläkin.- figurix
Suntuubiin en varmaan osaa tehdä hyviä sivuja..
Huomasin, että kirjoittaessani osoitteen www.freewebs.com, koneemmme ei näytä sitä, mutta kun kirjoitan www.webs.com, se toimii. Oikeastaan pystyn vain muokkaamaan omaa sivuani.. Siis tein freewebsiin.. Näen sen ulkoasun vain harvoin, mutta kuitenkin
- pinjapinja
mä voisin tehä sun kans sitä tallii, jos haluut =) lähetä vaikka viestii mun sähköpostiin [email protected] (;
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772