Tunnettu musiikin asiantuntija ja tunnareiden tekijä Pasi Räihä on saanut oman blogin Ylen sivuilla. Pasi oli aikoinaan Radio Matvekissa/Päämajassa Mikkelissä toimittajana ja kaiken hullunhauskan kehittäjänä ja on ollut nyt pitkään Yleisradiossa. Käy katsomassa.
Hyvä Mikkeli
Pasi Räihän blogi YLEn sivuilla
8
1475
Vastaukset
- Jirzi saksalasta
joo hyvä jäbä ikäsekseen
- juoksi pakoon sokkarilta
pasi the base oli tyttöjä tiirailemassa kavereittensa kanssa sokkarin kulmalla kun sieltä juoksi myymälävaras naismyyjä perässään. varas juoksi carlssonin katolle ja nyt pasi perässä. kiinni jäi. hyvä jätkä ja tietysti intin juuri käynyt, kuntokin oli kohallaan.
- krista2
pienenä tyttönä kuuntelin Basea eli Pasia aina Radio Päämajasta ja sitten isompana RadioMafiasta ja YLEXistä. Blogi on tosi hyvä.
asusteli siel kai muutaman vuoden. Piristi "katukuvaa" kummasti, hieman erillaisella pukeutumisella.
Jep, tosiaan oikein mukava heppu ja sillee reilu, ei mikää ylpiä...
Mitähän hänen pikku siskolleen kuluu? tälle vaalealle viulun soittajalle?
Pitääkin het kävästä ylellä...- jeremias vaan
Taitaa olla viulunsoitto vaihtunut kynähommiin. Tyttö taitaa olla jo aikuinen ja on kai Hesarissa toimittajana.
- Matti vaan
järjestikös tää hemmo niitä kuuluisia salabileitä mikkelissä. broidi on vaan kertonu niistä
- kuin Suosikin
Jyrki Hämäläinen? nyt jo vainaja
- Riitta Roma
Oli kiva tormata vanhaan kamuun netissa. Lykkya tyko vaan mukavalle Pasille myos tulevaisuudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse591324Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814