Laitoin tommosee -93 940 volleen takakajarit. Oviin tuli valmiit alkuperäiset johdot tais olla valkonen ja keltanen. Johtojen väri varmaan muuttuu jossain matkan varrella radion taakse. Tietääkö joku minkä väriset johdot vastaa takakaijuttimien johtoja radion takana???
Volvo 940
4
967
Vastaukset
- kvkj
Volvolandia.com, kirjoittaudu sisään, laita haku: 940 kytkentäkaavio, pääset sivuille, joissa on täydelliset sähkökaaviot, myös noi skobe piuhat. imuroi (pdf) koneelles, tuut ehkä tarviin joskus. PS 940 On hiton hyvä auto!
- satelee lisää
miksi sinne radion taakse tulee esim valojen johto (kaksi keltavalkoista yhdessä) ja sitte taka ovin kaijutin johdot on saman värisä (oven päässä)menin hätiköidessä katkaisemaan keltavalkoiset jodot vanhasta radioliittimiste,yhdistin johdot radion ISO liittimen taka kaijutin johtoihin ja ihmettelin että ku ei takana popita, sitten huomasin että valot ei pelaa (0 asennossa kyllä)niin siinähän menee pieni ihminen sekasi ku on samanvärisiä johtoja radion takana toiset kaijjuttimen ja toiset (edelleen ihmetellen) valojen johtoja (ISO-liitin oli asennettu edellisen käyttäjän toimesta, johtoja yhdistelty, mutta alkuperäinen radioliitin oli myös paikallaan) ja sitte napasautin vielä valkoisen ja harmaan poikki olikahan ne tärkeitä johtoja
- politrukki
volvo 940 kytkentäkaavio
- politrukki
940 kytkentäkaavio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882