hiustyylisi ?

mikä se on, värjäätkö hiuks...

Millä shampoolla saat parhaan tuloksen niin että hiuksesi pysyvät elinvoimaisina?

22

587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuuli hattu...

tosi tumma tukka .Harmaata on pukannu toistaiseksi ihan aavistus. joten en vielä värjää
      ja taitaa olla aika harvinaista. Mut rasvottuu tukka niinku teinillä. Käytetään murkkuni kans Wellan SP regulate shampoota. Vähän tyyristä mut pitää karvat kiillossa.Aattelin et vois satsata noihin karvoihin kun naamarasvaviidakkoon en halua eksyä.

• pitää.

saunasaippualla pesu 5 kertaa viikossa ja hyvin on päässä säilyneet, eivätkä harmaantuneet.

• kaljuus iskee!

Monta itkua itketty ja surua koettu.
        Ja vieläkin muistan ne htza.n ilkeät sanat kaljuudesta, todella syvälle loukkasi vaikka on vain virtuaalihemmo!
        Ei edes anteeksi pyytänyt!

• Kalju nainen
        kaljuus iskee! kirjoitti:

Monta itkua itketty ja surua koettu.
        Ja vieläkin muistan ne htza.n ilkeät sanat kaljuudesta, todella syvälle loukkasi vaikka on vain virtuaalihemmo!
        Ei edes anteeksi pyytänyt!

Monet itkut olen itkenyt lapsuudestani saakka sen vuoksi, ettei minulle kasvanut hiuksia ja olen joutunut käyttämään peruukkia. Naisen identiteetille hiukset ovat tärkeämpi asia, uskallan sanoa, koska kalju nainen herättää huomiota ja sääliä. Miehessä sen sijaan ei tule edes kiinnitettyä huomiota onko hiuksia päässä...

• mulla oli hiukset
        Kalju nainen kirjoitti:

Monet itkut olen itkenyt lapsuudestani saakka sen vuoksi, ettei minulle kasvanut hiuksia ja olen joutunut käyttämään peruukkia. Naisen identiteetille hiukset ovat tärkeämpi asia, uskallan sanoa, koska kalju nainen herättää huomiota ja sääliä. Miehessä sen sijaan ei tule edes kiinnitettyä huomiota onko hiuksia päässä...

kunnossa, ne oli todella upeat, persuksiin asti, punaiset, pitkät ja paksut...ei koskaan värjätty, ei koskaan laitettu föönillä eikä kihartimilla eikä muillakaan vempaimilla! Ihan siis luonnonkauniit...ja sitten...muutamassa vuodessa niks naks...on niitä vieläkin jonkinverran,muistuttaa männävuotista harakanpesää peltoaukion keskellä!
        Kuulutko alopeciaklubiin msn-sivustoilla...olisi kivaa vaihtaa ajatuksia tästä asiasta!

• ed.
        mulla oli hiukset kirjoitti:

kunnossa, ne oli todella upeat, persuksiin asti, punaiset, pitkät ja paksut...ei koskaan värjätty, ei koskaan laitettu föönillä eikä kihartimilla eikä muillakaan vempaimilla! Ihan siis luonnonkauniit...ja sitten...muutamassa vuodessa niks naks...on niitä vieläkin jonkinverran,muistuttaa männävuotista harakanpesää peltoaukion keskellä!
        Kuulutko alopeciaklubiin msn-sivustoilla...olisi kivaa vaihtaa ajatuksia tästä asiasta!

...olin ihana pronssihohtoinen (luonnostaan) kihara, pitkä hiuspehko aina tuonne 40:n ikävuoden tietämiin. Emme olleet nähneet vuosiin ja kutsuin hänet kerran kyläilemään. Hän kertoi, että hänen hiuksensa olivat käsittämättömästä syystä alkaneet harventua ja lyhentyä kun hiukset eivät enää kasvaneet samaan mittaan (puoleen selkään). Hänen hiuksensa ovat aina olleet voimakas osa hänen identiteettiään ja hän on saanut niistä paljon kehuja. Nyt hän käyttää erittäin luonnollisen näköisiä lisäkkeitä. En edes olisi huomannut, ellei hän olisi kertonut minulle. Hänen hiuksensa ovat siis täsmälleen samannäköiset kuin 10 vuotta sitten. Hän on tyypiltään nuorekas ja hänelle sopivat pitkät hiukset.

En olen kuullutkaan mainitsemastasi klubista. Pitää käydä katsomassa. Olen niin "sinut" oman puutteeni kanssa, että en ole viitsinyt vuosikausiin enää etsiä parannuskeinoja. Silloin nuorempana tuli tehtyä kaikki mahdollinen tieteellisestä ei-tieteelliseen, mutta mitään kliinisiöä syitä hiuksettomuudelleni ei löytynyt.

• Heikunkeikku

...hiustyylini on vois sanoa tyylitön. Sekainen pehko joka ainut aamu, kun herään. Kuin sähköiskun saanut. Jokainen karva sojottaa eri suuntaan, erilaisena kiharana. Voisin ilmaista, että varsin ongelmaiset hiukset.

En värjää, mulla on Peppi Pitkätossuhiukset. Punaiset ja olkapäihin asti. Pesen ne joka päivä, kevyesti. En sen takia, että olisivat rasvaiset tai likaiset, vaan koska en saa niistä muuten tolkkua. Ja suoraksi. Föönaan mahdollisimman suoraksi ja usein kietasen ne jonkinlaiseksi "möltiksi" tuonne takaraivoon.
      Asusta riippuen ja jos meen esim. tanssahtelemaan, niin hiukset ovat auki ja annan ne sitten pöyhkeänä olla vapaana.

• Aidot punaiset pitkät hiukset ovat kauniit.

Minullakin punertaisi hiukseni, mutta laitan sitruunaa silloin tällöin niin ne pysyy vaaleana.

• virtaviivaisen helppohoitoinen. Vaatii vain kiillotuksen aamuisin.

• säästät omaisuuden :)

• Pirrejuupas kirjoitti:

säästät omaisuuden :)

piilopaikkaa hirvikärpäsille.

• Sinimarjanen

kampaajalta ostamani hajusteeton shampoo ja
      samaa merkkiä hoitoaine. Joku uutuus tuote...
      Nykyisin lyhyet hiukset. Pari vuotta sitten
      vielä olkapäille.
      Minulla on luonnonkiharat hiukset ja ei tarvitse
      kuin sormin vähän oikoa pesun jälkeen, jos ei
      halua suoraksi föönata. Aamuisin kyllä vähän
      ilmakirhartimella kääntelen suoremmaksi.

• ja pysyvät

mitä nyt väri vaalenee koko ajan, kai lopulta ihan valkeaksi.

• Otto-Vaan

Entis ajan poika tukka, sillä erolla että hyvin erottaa seassa harmaita raitoja.

• Käytän tuuheuttavaa shampoota ja aitoa sitruunauutetta huuhteluveteen silloin tällöin.

Minun ihana ihan ikioma kampaajani kehui niitä ainakin kovin, kun leikkautin reippaasti latvoja eilen. Kampaajallani oli hellät ja samalla varmat otteet kun tarrasi pitkien hiusteni latvoista kiinni ja antoi mennä laulellen.

Ikioma kampaajani on juuri aloittanut uransa ja hän tienasi eilen ihan ensimmäisen rahansa oikealla työnteolla. Kampaajani on kuusivuotias lapsenlapseni. Täytyypä laittaa johonkin muistiin että ensimmäiset ansiot työstä se poika hankki parturina jo kuusivuotiaana.

• Heikunkeikku

joo, kirjotapa ihmeessä muistiin pojan ekasta ansiosta.
        Kyllä on mukavaa, kun sulla on tommonen ikioma 6-vuotias kampaaja :)
        Vaikka kieltämättä pikkasen nauratti, kun kirjotit, että hän tarrasi pitkien hiuksien latvoihin kiinni ja antoi mennä laulellen :)
        Toivottavasti sinäkin laulellen katsoit lopputulosta peilistä.

• Pirre*
        Heikunkeikku kirjoitti:

Vaikka kieltämättä pikkasen nauratti, kun kirjotit, että hän tarrasi pitkien hiuksien latvoihin kiinni ja antoi mennä laulellen :)

nuorimmainen aloitti uransa kampaajana viisi vuotiaana, ja aiheutti naapureillemme melkein sydärin :))

• sanoo_suttura*
        Pirre* kirjoitti:

nuorimmainen aloitti uransa kampaajana viisi vuotiaana, ja aiheutti naapureillemme melkein sydärin :))

Minä olin sentään pari vuotta vanhempi, kun leikkasin pois siskoni otsatukan. :)

• Heikunkeikku kirjoitti:

siitä tuli, ei ole tarvinnut yhtään parannella.

• Pirre*
        sanoo_suttura* kirjoitti:

Minä olin sentään pari vuotta vanhempi, kun leikkasin pois siskoni otsatukan. :)

tämä naapurin tyttö oli vuotta nuorempi :))

• mimmi.mustonen
        Heikunkeikku kirjoitti:

miesten hiuksia, kun aloin sitä joskus tekemään.
        Kolme äijää sanoo mulle, että leikkaatko? Ookoo, jos ei mitään valittamista. Sydän laukkaa tuhatta ja sataa siinä samassa tahdissa saksien kanssa.
        Ehdotin parturiin menoa ja ne peijakkaat puhuivat säästöistä.Minä taas puhuin ulkonäkö kysymyksistä, mutta sokeaa seurasivat.:D

• mimmi.mustonen

suomalainen shampoo, ei välttämättä tarvitse erikseen hoitoainetta. Tulos riippuu veden kovuudesta muuten. Kotona sillä saa säihkyvät kutrit, mutta vieraassa on tuloksena variksenpesä.
      Saakos teiltä lainata harjaa, missä on tanakka varsi ja erittimet tarpeeksi harvaan.:D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1354
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      51
      1289
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      105
      1085
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      117
      1010
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      52
      636
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      142
      599
    7. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      562
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      368
      538
    9. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      495
    10. Valehtelu

Oletko valehdellut kaivatullesi?
      Ikävä
      71
      473
    Aihe