Teetkö sen päivittäin ohjatussa jumpassa vai miten?
Millä tavalla hoidat
10
345
Vastaukset
- punttailija
Käyn viidesti viikossa kuntosalilla vetämässä omat treenini.
Yhdistelen aerobista ja lihaskuntoharjoitteita.
- soutuvekotin
- maasta- ja rinnalleveto
- jalkaakyykky ja prässit
- vatsa lisäpainoilla ja ilman
- käännöt ja punnerrukset käsipainoila
- kohdistetut ähellykset putkivempaimilla
En tietenkään joka kerralla kaikkea.
Aika / käynti 1 - 1,5h.
Juttukavereista ja ohjelmastani riippuen.- Tuuli hattu...
ollanen mut kun en oo. Kävelen vaan ja varpaassa nivelrikko rupee aika herkästi kiukutteleen. Pieniä puntteja kotona ja vähän vatsaliikkeitä yritä äheltää.
- Snig.
liikuttu paljoa ylimääräistä, emme ole urheilullista kotikasvatusta saaneet.
itse juoksen kauppaan menomatkalla johon on 1 km , 2-3 kerta 100 m pätkiä, muuten ei liikunta harrasteta.
Meillä on sellainen juttu, jos kuntoilemme,
syömme sitten hieman liikaa ja paino nousee pikkuhiljaa,
tärkeintä on pysyä mielestämme ihannepainossa, on hyvin kevyttä elää ja olla,
173cm, 62kg ja halpoja vaatteita on paljon sopivia.
Lapset siten ovat täysin erilaisia, ovat aloittaneet naisvoimistelut, ringetet, jääkiekot, yms. jo 4-5-v iässä ja kun heillä on nyt kevyt työ, usein juoksevat työmatkatkin 10 km ja harrastavat monenlaista. - Mohel
Neljä kertaa viikossa liikuntaa, jotain 1-1,5 tuntia kerrallaan. Muoto vaihtelee sesongin ja mielialan mukaan; sauvakävelyä, hölkkäilyä, kuntopyöräilyä, melontaa tai sitten salitreenausta.
- -tiina
lihaskuntoa isekseni ja kertaviikkoon pee teen kanssa sillon tehdään yleensä muuta millon sambataan millon venytellään ryhmiäkin löytyis mielin määrin mutta en oo ryhmäliikkuja sauvakävelyä vesijuoksua mitä milloinkin mieleen juolahtaa ja kuinka paljon aikaa löytyy työn lomassa koska melkein aina on liikuttava kesken työpäivän koska se tahtoo venyä aina tonne yli yhdeksään arkisin ja yks juttu mikä mulla on parantanu fyysistä kuntoakin olen opetellut nukkumaan säännöllisesti ja pitkään kahdeksan yhdeksän tuntia yössä vaikka aina puhutaanettä vanhemmiten unentarve vähenee kyllä kai se vähenee jos tottuu nukkuu vaan muutaman tunnin mutta pitkätkin unet onnistuu harjoittelemalla sinnikkäästi vaikka olen nainen olen lihakunnon puolestapuhuja ollut aina kun on lihaksissa voimaa niin jaksaa kaikin tavoin paremmin pitää itsensä kasassa jos joku nyt sanoo että en mää voi kun mulla on sitä nivelrikkoo niin on mullakin äidin perintönä paremmin senkin kestää kun on lihaksissa voimaa.
- heipparalla*
minäkin nukun mielelläni vähintään kahdeksan tuntia.
On huomattavasti pirteämpi olo, kun on saanut tarpeeksi unta.
Menehän laitattamaan kynnet iskukuntoon ja tukka
nätiksi reissua varten:) - -tiina
heipparalla* kirjoitti:
minäkin nukun mielelläni vähintään kahdeksan tuntia.
On huomattavasti pirteämpi olo, kun on saanut tarpeeksi unta.
Menehän laitattamaan kynnet iskukuntoon ja tukka
nätiksi reissua varten:)kakstoista täytyy startata jäsähdin tähän aamukahvipöydän ääreen lukemaan en keskisuomalaista enkä hesaria vaan tätä aparaattia ja sattu oleen kirjoituksissa sellaisia kysymyksiä mihin on tullu vastattua täytyy sanomani vielä että nyt on mulla ollu blondikausi ohi jo kuukauden verran hiukset on tummaakin tummemmat ja tänään vielä väri syvenee ja kiilto lisääntyy on se vaan niin kätsyä kun voi vaihtaa väriä ja tyyliä millon vaan.
- heipparalla*
-tiina kirjoitti:
kakstoista täytyy startata jäsähdin tähän aamukahvipöydän ääreen lukemaan en keskisuomalaista enkä hesaria vaan tätä aparaattia ja sattu oleen kirjoituksissa sellaisia kysymyksiä mihin on tullu vastattua täytyy sanomani vielä että nyt on mulla ollu blondikausi ohi jo kuukauden verran hiukset on tummaakin tummemmat ja tänään vielä väri syvenee ja kiilto lisääntyy on se vaan niin kätsyä kun voi vaihtaa väriä ja tyyliä millon vaan.
sitten esittelyysikiin kaupan sivuilla,
että ihmiset tunnistaa:)
Mukavaa päivää!
- Pirre*
, vaikka pitäisi - venytellä ja jumpata..ei ei jaksa..
Mutta noin yleisemmällä tasolla, uimalla, sauvakävelylenkeillä..ja hyötyliikunnalla - tässä tuvassa :)Sullahan olisi kiva pitää säännöllistä jumppaa työksesi.
Itse käyn uimassa, pallokoulussa ja urheilen monella tapaa työni puolesta. Teen myös jooga venytyksiä päivittäin töissäni musiikkituokioiden kera ja siis kuntoilen ihan palkkani eteen. Kiva kun sellaisesta lystistä maksetaankin vielä, hih hih.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131354Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2511289- 1051085
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1171010- 52636
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä142599- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368538Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52495- 71473