onkos porukka jo tarkistanut uuden tuulilasin talvirengastestin? itse lukaisin ja ihmetytti nordmanin korkea sijoitus, joka johtui vain huikeista loskakelin ylipisteistä, joista ko. rengas sai 9,8?!?! muutenhan nordman oli jälkeen jäänyttä tekniikkaa.(ei tosin ihan huonoa sellaista)
tuulilasin talvirengastesti
3
3656
Vastaukset
- en usko
noissa testeissä ja esim. nyt Tuulilasin testissa uusi Good Year on huonoin ja sama rengas TM:ssä 3. paras? Mitä uskoo kukin ja minä en ole uskonut enää vuosiin sillä muuten pitäisi ajaa volkkarilla tai skodalla testien mukaan. Taitaa se raha olla pelissä tässäkin ja testit ovat sen mukaisia.
- valmistusmaa
rengasliikkeessä nuo myytävät hakkapeliitan 4-5 kokoa 205-65-15 oli tehty made in russia .ja testivoittaja renkaat made in finland joten varokaa kusetusta .käytännössä myytävä on erillaista kuin testattu vaatikaa suomalainen tai hinnasta pois ja pirusti
valmistusmaa kirjoitti:
rengasliikkeessä nuo myytävät hakkapeliitan 4-5 kokoa 205-65-15 oli tehty made in russia .ja testivoittaja renkaat made in finland joten varokaa kusetusta .käytännössä myytävä on erillaista kuin testattu vaatikaa suomalainen tai hinnasta pois ja pirusti
parempi se venäläinen gummi on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2725089- 514087
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933599- 502709
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 191827
- 1001669
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981481- 711085
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461063