Keskuspankit pitävät kullasta

Credocampana

Omalta blogiltani:

REUTERS, London :

Sales of gold by European central banks are likely to be lower than expected over the next year as the global banking crisis boosts bullion's appeal as a "safe" reserve asset.

http://www.credocampana.com/?q=node/20

8

3008

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saksa.

      Kun joku poliitikko ehdotti tukirahan lähteeksi Saksan kultavarantoa, tuli nopeasti kielteinen vastaus keskuspankilta!

      • credocampana.com

        EMU -sopimuksessa (valuuttaunioni) lukee selkeästi, että euroalueen valtiot luovuttavat yhteisvaluuttaan liittyessään

        1) Oman keskuspankkinsa itsemääräämisoikeuden Europan keskuspankille. Tämä tarkoittaa että Euroopan keskuspankki pitää veto-oikeuden valtiollisten keskuspankkien päätöksiin, ja määrää finanssipolitiikasta. Euroopan keskuspankki on itsenäinen organisaatio, jota teoriassa, kontrolloi vain Euroopan Unionin komissio.

        2) Valtiot luovuttavat 80% keskuspankkiensa kultavarannosta Euroopan keskuspankin käyttöön. Näin ollen kansallisen kultavarannon taso jää 20% alkuperäisestä. Valtiollisilla keskuspankeilla ei ole oikeutta kartuttaa kultavarantoaan ilman lupaa Euroopan keskuspankilta.

        Toisin sanoen, Euroopan keskuspankin johtokunnasta, ei demokraattisista lainssädännöllisistä elimistä, kuten Saksan tapauksesta liittovaltiopäivistä, eli hyvin pienestä joukosta ihmisiä, riippuvat eurovaltioiden kansallinen finanssipolitiikka.

        Kysyä sopii, kuka voittaa?


      • Stand-Up Comics
        credocampana.com kirjoitti:

        EMU -sopimuksessa (valuuttaunioni) lukee selkeästi, että euroalueen valtiot luovuttavat yhteisvaluuttaan liittyessään

        1) Oman keskuspankkinsa itsemääräämisoikeuden Europan keskuspankille. Tämä tarkoittaa että Euroopan keskuspankki pitää veto-oikeuden valtiollisten keskuspankkien päätöksiin, ja määrää finanssipolitiikasta. Euroopan keskuspankki on itsenäinen organisaatio, jota teoriassa, kontrolloi vain Euroopan Unionin komissio.

        2) Valtiot luovuttavat 80% keskuspankkiensa kultavarannosta Euroopan keskuspankin käyttöön. Näin ollen kansallisen kultavarannon taso jää 20% alkuperäisestä. Valtiollisilla keskuspankeilla ei ole oikeutta kartuttaa kultavarantoaan ilman lupaa Euroopan keskuspankilta.

        Toisin sanoen, Euroopan keskuspankin johtokunnasta, ei demokraattisista lainssädännöllisistä elimistä, kuten Saksan tapauksesta liittovaltiopäivistä, eli hyvin pienestä joukosta ihmisiä, riippuvat eurovaltioiden kansallinen finanssipolitiikka.

        Kysyä sopii, kuka voittaa?

        Samat teräs- ja hiiliyhtiöt jotka rikastuivat Nazi-ajan myllerryksessä, perustivat pankkiirien yhteistyöllä EU:n, salakavalasti puhuen "liittovaltiosta", "parlamentista" jne.

        Totuus on kuitenkin että EU on yksityisten intressien konglomeraatti, perustettu korporaatioiden ehdoilla, vailla kysymystäkään ihmistoikeuksista. Esimerkki:
        http://neverheardofcodex.wordpress.com/2008/08/27/monsanto-lies-and-manipulation-of-media/

        Koska ensivaikutelma on tärkeää, on ns. lakeja säädetty joista EU:n komissio kuitenkaan viis veisaa tulevaisuudessa.

        Kyseessä on kansallis-sosialismin globaali nousu, ja jopa valtamedia alkaa puhua uudesta maalimanjärjestyksestä. Mm. Ranska ja Kiina haluavat globaalin yhteisvaluutan.

        Tässä asiaan kuuluvaa stand-up komiikkaa:
        http://www.youtube.com/watch?v=oI5EY5kqiBU&NR=1


      • yhdistetty totalitarismi
        Stand-Up Comics kirjoitti:

        Samat teräs- ja hiiliyhtiöt jotka rikastuivat Nazi-ajan myllerryksessä, perustivat pankkiirien yhteistyöllä EU:n, salakavalasti puhuen "liittovaltiosta", "parlamentista" jne.

        Totuus on kuitenkin että EU on yksityisten intressien konglomeraatti, perustettu korporaatioiden ehdoilla, vailla kysymystäkään ihmistoikeuksista. Esimerkki:
        http://neverheardofcodex.wordpress.com/2008/08/27/monsanto-lies-and-manipulation-of-media/

        Koska ensivaikutelma on tärkeää, on ns. lakeja säädetty joista EU:n komissio kuitenkaan viis veisaa tulevaisuudessa.

        Kyseessä on kansallis-sosialismin globaali nousu, ja jopa valtamedia alkaa puhua uudesta maalimanjärjestyksestä. Mm. Ranska ja Kiina haluavat globaalin yhteisvaluutan.

        Tässä asiaan kuuluvaa stand-up komiikkaa:
        http://www.youtube.com/watch?v=oI5EY5kqiBU&NR=1

        Tavallaan kyse on sosialismin ja fascismin fuusiosta uuden aatteen varjoon jota persutellaan korulauseilla.

        Tällaiset projektithan menevät yleensä läpi jos kansalaiset eivät kysele turhia, ja luottavat niihin instituutioihin, jotka projektia ajavat.

        Ei voi sanoa että "Ranska" ja "Kiina" tai "Yhdysvallat" ajavat maailmanliittovaltiota jota hallitsisi pieni eliitti, vaan ko. valtioiden korkeimpaan johtoon on päässyt ihmisiä jotka toimivat yhteistuumin. Ranskassa mm. kansanäänestys EU:n perustuslaista suli kielteiseen päätökseen. Uuden, ns. uusliberalistisen presidentin voitettua vaalit, ja muodostettua hallituksen, Ranskan hallitus kykeni käyttämään valtiojärjestystä hyväkseen ja ratifioimaan Lissabonin sopimuksen kansan tahdosta piittaamatta.

        Ranskan tapauksessa, kuten Kiinassa, ja Yhdysvalloissa, ja Suomessakin, luotetaan kansan hyväuskoisuuteen ja apatiaan puuttua virkamiesten sekä poliitikkojen tekemisiin.

        Suomessa valtioneuvoston perustuslakineuvosto on suositellut että Lissabonin sopimus ratifioitaisiin (eli Suomen perustuslaki korvattaisiin EU:n perustuslailla) Ahvenanmaan maakuntapäivien vastustuksesta huolimatta. Ihmettelen miten hallitus ja virkamiehet ovat tulleet tähän päätelmään, huolimatta siitä että Ahvenanmaan maakuntapäivien myönteinen mielipide ehdottomasti vaaditaan perustuslain muutoksien voimaansaattamiseksi.

        Edellämainittu olettaen että Ahvenanmaa ei ole itsenäinen valtio.


      • Kultavarannon
        Stand-Up Comics kirjoitti:

        Samat teräs- ja hiiliyhtiöt jotka rikastuivat Nazi-ajan myllerryksessä, perustivat pankkiirien yhteistyöllä EU:n, salakavalasti puhuen "liittovaltiosta", "parlamentista" jne.

        Totuus on kuitenkin että EU on yksityisten intressien konglomeraatti, perustettu korporaatioiden ehdoilla, vailla kysymystäkään ihmistoikeuksista. Esimerkki:
        http://neverheardofcodex.wordpress.com/2008/08/27/monsanto-lies-and-manipulation-of-media/

        Koska ensivaikutelma on tärkeää, on ns. lakeja säädetty joista EU:n komissio kuitenkaan viis veisaa tulevaisuudessa.

        Kyseessä on kansallis-sosialismin globaali nousu, ja jopa valtamedia alkaa puhua uudesta maalimanjärjestyksestä. Mm. Ranska ja Kiina haluavat globaalin yhteisvaluutan.

        Tässä asiaan kuuluvaa stand-up komiikkaa:
        http://www.youtube.com/watch?v=oI5EY5kqiBU&NR=1

        Tilalle saimme arvotonta paperia, jota kutsutaan Euroksi.

        Pankkiirit saivat oikean rahan, kullan, ja me saimme velan, Euron, josta maksamme korkoa kolmella tavalla:

        Korko, vero ja inflaatio. Kaikki nämä tulot menevät EU:n keskuspankin kautta raharikkaille.

        USA on alle sadassa vuodessa menettämässä jo valuuttansa (dollarista 4% jäljellä),finanssiyrityksensä, kiinteistöt ja pian myös koko keskiluokan. Rosvot valtasivat koko mantereen (etelä-ja keskiamerikka tyhjennettiin Pankkikartellin elinten, kuten kaikkien lakien yläpuolella toimivan CIA:n, toimesta.

        EU:ssa sama voi tämänhetken tapahtumien varjossa tapahtua jopa 5 vuodessa, riippuen super-roistojen tarkemmista suunnitelmista.

        Hei, eikö kukaan uskalla kumota näitä väitteitä?! Haaste on heitetty...


      • tosiasioihin
        Kultavarannon kirjoitti:

        Tilalle saimme arvotonta paperia, jota kutsutaan Euroksi.

        Pankkiirit saivat oikean rahan, kullan, ja me saimme velan, Euron, josta maksamme korkoa kolmella tavalla:

        Korko, vero ja inflaatio. Kaikki nämä tulot menevät EU:n keskuspankin kautta raharikkaille.

        USA on alle sadassa vuodessa menettämässä jo valuuttansa (dollarista 4% jäljellä),finanssiyrityksensä, kiinteistöt ja pian myös koko keskiluokan. Rosvot valtasivat koko mantereen (etelä-ja keskiamerikka tyhjennettiin Pankkikartellin elinten, kuten kaikkien lakien yläpuolella toimivan CIA:n, toimesta.

        EU:ssa sama voi tämänhetken tapahtumien varjossa tapahtua jopa 5 vuodessa, riippuen super-roistojen tarkemmista suunnitelmista.

        Hei, eikö kukaan uskalla kumota näitä väitteitä?! Haaste on heitetty...

        No ei ihan noin. Markka oli paperia. Sen arvo tippui loppupelissä liki 40% ( kaksi devalvaatiota peräkkäin). Korkotaso laski liityttyämme rahaliittoon. Veroihin tuli "katto",
        valuuttapakoa pelätessä.
        Inflaatio on pienempi kuin markka-aikana.


      • yllätys yllätys
        Stand-Up Comics kirjoitti:

        Samat teräs- ja hiiliyhtiöt jotka rikastuivat Nazi-ajan myllerryksessä, perustivat pankkiirien yhteistyöllä EU:n, salakavalasti puhuen "liittovaltiosta", "parlamentista" jne.

        Totuus on kuitenkin että EU on yksityisten intressien konglomeraatti, perustettu korporaatioiden ehdoilla, vailla kysymystäkään ihmistoikeuksista. Esimerkki:
        http://neverheardofcodex.wordpress.com/2008/08/27/monsanto-lies-and-manipulation-of-media/

        Koska ensivaikutelma on tärkeää, on ns. lakeja säädetty joista EU:n komissio kuitenkaan viis veisaa tulevaisuudessa.

        Kyseessä on kansallis-sosialismin globaali nousu, ja jopa valtamedia alkaa puhua uudesta maalimanjärjestyksestä. Mm. Ranska ja Kiina haluavat globaalin yhteisvaluutan.

        Tässä asiaan kuuluvaa stand-up komiikkaa:
        http://www.youtube.com/watch?v=oI5EY5kqiBU&NR=1

        Usan jättilainat kiinalaisilta,niillä on varmaan oma piraatti dollarin painokone.Ota ja omista.


      • Sam.
        Kultavarannon kirjoitti:

        Tilalle saimme arvotonta paperia, jota kutsutaan Euroksi.

        Pankkiirit saivat oikean rahan, kullan, ja me saimme velan, Euron, josta maksamme korkoa kolmella tavalla:

        Korko, vero ja inflaatio. Kaikki nämä tulot menevät EU:n keskuspankin kautta raharikkaille.

        USA on alle sadassa vuodessa menettämässä jo valuuttansa (dollarista 4% jäljellä),finanssiyrityksensä, kiinteistöt ja pian myös koko keskiluokan. Rosvot valtasivat koko mantereen (etelä-ja keskiamerikka tyhjennettiin Pankkikartellin elinten, kuten kaikkien lakien yläpuolella toimivan CIA:n, toimesta.

        EU:ssa sama voi tämänhetken tapahtumien varjossa tapahtua jopa 5 vuodessa, riippuen super-roistojen tarkemmista suunnitelmista.

        Hei, eikö kukaan uskalla kumota näitä väitteitä?! Haaste on heitetty...

        tyhjentää kehittysmaitten rahakirstut.

        www.youtube.com/watch?v=yTbdnNgqfs8


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe