Olen oinas, mutta nouseva horoskooppini... Siitä minulla ei ole minkäänlaista käryä. Voisiko joku autta sen verran, että kertoisi sen ja ehkä jopa hieman tulkkaisi, koska olen aivan pihalla näistä asioista...
Synnyin 27.03.1982 klo 18.55 Raumalla.
Kiitos kovasti, jos joku jaksaa auttaa tyhmää...
Nouseva merkki hukassa
2
697
Vastaukset
- astromummu
Oot nousu-vaaka. Kuu on härässä. Mars on askendentillasi voimistaen vaakaa olemuksessasi. Jotain vakavuutta sussa on, koska saturnus on 1. huoneessa ja kuu on 8:ssa huoneessa. Tämä lienee saanut sinut tutkailemaan astrologiaakin sillä silmällä.
Toisaalta parisuhteen ja lemmen huoneet ovat asutettuja auringolla ja venuksella. Tämä tuo luonteeseesi tiettyä vitaalisuutta ja kepeyttä. Mitä tosin tuo myös tuo mars nousumerkilläsi. Ja olethan auringoltasi vitaalinen ja dynaaminen oinas! Olet tullut tänne toimimaan, et pölyttymään. Energiatasosi on suuri, mutta haasteesi saattaa olla energian kontrollointi sopiviin mittasuhteisiin. Ei lämpöä harakoille!
Eli sanoisin, että olisit omiaan fitness -kulttuurissa, jossain sellaisessa maailmassa, jossa voit tuoda itseäsi (mahdollisesti nätillä) kehollasi esiin. Lempi saattaa leimahtaa pelikentillä tai muissa seurapiireissä ;-)- tulipässi
Mitä se tarkoittaa, jos kuuni on härässä? Ja entäpä se, että mars on askendentillani? Jos saturnukseni on 1.huoneessa ja kuu 8. huoneessa ja siitä johtuen mussa on vakavuutta (mikä muuten pitää täysin paikkaansa), mitä se käytännössä tarkoittaa? Olen kieltämättä vitaalinen ja dynaaminen. Hassua on myös se, että isäni on aurinkomerkiltään härkä ja äitini vaaka. Olen aina jostain syystä kokenut vaa`an läheiseksi aurinkomerkiksi... Eli selitys löytyi... Olen tällä hetkellä ihastunut rapumieheen, jonka nouseva merkki on neitsyt. Onko meillä astrologisesti ajatellen mitään mahdollisuutta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821339Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1691061Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125830Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123758- 77745