Hienoa, Maija is back!! Miehisenä miehenä on hauska kuunnella Maijan, välillä hieman tyttömäisiäkin, sanoituksia. Palttiarallaa saman ikäisenä, on ajatukset, musiikkimaut jne samantyyppisiä. Mitä olisi suomi rock ilman Maijaa - ei yhtään mitään. Sanokaa toinen naisrokkari, joka tekee ite omat biisit ja hyviä tekeekin. Jos ei nappaa, niin kääntää kanavaa ja elämä jatkuu taas...
Maija rocks!!
tom sawyer
4
670
Vastaukset
- Just just
Kuka Maija?
- tietysti.
niin..
- Superpallo <3
Tekee muuten hyvää musiikkia, ku tarkemmin ajattelee. Oon kuunnellu aamuisin Maijan uutta levyä Ylex:llä ja todellaki on hyvää musiikkia uudella levyllä. Vähän melodisempaa. Saattaa olla että ostan kyseisen levyn" :)
- Minne sinä meet
Mitä poliisipartio sanoo hälyyn lähtiessään?
-Eiköhän pistetä maija vilkkumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741