Enemmän kuin Porsche

RUF-fani

6

861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähän se :D

      Heh, porssella eivät saa 911:sestään edes kahdella turbolla samoja tehoja ja vääntöjä kuin Corvetten insinöörit vapari V8:ista, niin mitä muuta voisi odottaa sitten kun 911:stä viritetään.

      Naurettavat 600 hv, vakio Corvetteissa on jo tehtaalta enemmän voimaa :D:D Mitä ylivoimaa! Viittaan tietysti malliin ZR-1.

      Porsset on harjoitteluvessoja matkalla oikeisiin urheiluautoihin, joissa urheilullisuutta on muuallakin kuin saduissa. No, kyllähän vanhoissa possuissa oli urheilun tuntua kun yritti pitää sen mahtavan kuplan alustalle rakennetun 65 hv härvelin keskellä tietä samaan aikaan kun vakio Corveteissa oli jo Injectionilla varustetut yli 300 hv moottorit.

      Hauska huomata, että Corveten ylivoima on vaan jatkunut läpi vuosikymmenten!

      • jee jee jenkki

        Onhan tuo chevyn vette tietenkin yksinkertaisuudessaan ihan hämmästyttävä laitos. Työntötanko moottorit ja kärryjouset. Jopa uusia malleja voi pitää klassikoina, koska takajousitus on kehitetty jo vuonna 1738.

        Moottori onkin ihan sama, kuin 1952 vuosimallin Chevy pickupissa. Ihan hyvä, koska varaosamoottoreita saa hakea esim isoisän ladon takaa, kun moottori taas räjähtää silmille.

        Tuo kirjoituksesi paljastaa, että olet täydellisen tietämätön urheiluautoista. Tollaiset yli 600hp tehot on täysin tarpeettomia. Siksi edes virityspajat eivät yleensä viritä katuauton moottoreita tuon pidemmälle. Normaali tieliikennekäyttöön suunnitelluissa renkaissa ei riitä pito, jos aletaan virittelemään tosissaan.

        Tehoja oleellisempaa on auton alusta. Kerroppas tapaska mulle, miksi et pidä scanian kuorma-autoa urheiluautona? Siinäkin on tehoja n. 1000heppaa!


      • ...
        jee jee jenkki kirjoitti:

        Onhan tuo chevyn vette tietenkin yksinkertaisuudessaan ihan hämmästyttävä laitos. Työntötanko moottorit ja kärryjouset. Jopa uusia malleja voi pitää klassikoina, koska takajousitus on kehitetty jo vuonna 1738.

        Moottori onkin ihan sama, kuin 1952 vuosimallin Chevy pickupissa. Ihan hyvä, koska varaosamoottoreita saa hakea esim isoisän ladon takaa, kun moottori taas räjähtää silmille.

        Tuo kirjoituksesi paljastaa, että olet täydellisen tietämätön urheiluautoista. Tollaiset yli 600hp tehot on täysin tarpeettomia. Siksi edes virityspajat eivät yleensä viritä katuauton moottoreita tuon pidemmälle. Normaali tieliikennekäyttöön suunnitelluissa renkaissa ei riitä pito, jos aletaan virittelemään tosissaan.

        Tehoja oleellisempaa on auton alusta. Kerroppas tapaska mulle, miksi et pidä scanian kuorma-autoa urheiluautona? Siinäkin on tehoja n. 1000heppaa!

        scanialla ei kierretä Nürreä sekuntikaupalla kovempaan loppuaikaan kuin yksikään 911 kykenee..

        Corvette sen sijaan siihen pystyy. V8:lla.


      • tapastikoksen

        viesteistä voi aina päätellä, milloin hänet on päästetty ikäänkuin lomalle, jolloin tietysti lääkitys unohtuu ja harha- ja unimaailma valtaa mielen.


      • ZR-1:ssäkin

        Koska se nyt on vaan aikalailla järkevämpi tapa tuollaisessa tilanteessa kuin jatkuva iskutilavuuden kasvattaminen. Moottorien virittämisessä voisi vähän petrata siinäkin, M5 BMW:ssä vapaasti hengittävänä ~saman verran litratehoa kuin esim. tuossa ZR-1:ssä ahdettuna.


      • Näin meillä
        ... kirjoitti:

        scanialla ei kierretä Nürreä sekuntikaupalla kovempaan loppuaikaan kuin yksikään 911 kykenee..

        Corvette sen sijaan siihen pystyy. V8:lla.

        Vai se se on syy tuohon! :D Sinun mielestäsi siis kaikki autot, joilla kierretään Nürreä on urheiluautoja. Hehe melkonen filosoofi oot!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe