Enemmän kuin Porsche

RUF-fani

6

912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähän se :D

      Heh, porssella eivät saa 911:sestään edes kahdella turbolla samoja tehoja ja vääntöjä kuin Corvetten insinöörit vapari V8:ista, niin mitä muuta voisi odottaa sitten kun 911:stä viritetään.

      Naurettavat 600 hv, vakio Corvetteissa on jo tehtaalta enemmän voimaa :D:D Mitä ylivoimaa! Viittaan tietysti malliin ZR-1.

      Porsset on harjoitteluvessoja matkalla oikeisiin urheiluautoihin, joissa urheilullisuutta on muuallakin kuin saduissa. No, kyllähän vanhoissa possuissa oli urheilun tuntua kun yritti pitää sen mahtavan kuplan alustalle rakennetun 65 hv härvelin keskellä tietä samaan aikaan kun vakio Corveteissa oli jo Injectionilla varustetut yli 300 hv moottorit.

      Hauska huomata, että Corveten ylivoima on vaan jatkunut läpi vuosikymmenten!

      • jee jee jenkki

        Onhan tuo chevyn vette tietenkin yksinkertaisuudessaan ihan hämmästyttävä laitos. Työntötanko moottorit ja kärryjouset. Jopa uusia malleja voi pitää klassikoina, koska takajousitus on kehitetty jo vuonna 1738.

        Moottori onkin ihan sama, kuin 1952 vuosimallin Chevy pickupissa. Ihan hyvä, koska varaosamoottoreita saa hakea esim isoisän ladon takaa, kun moottori taas räjähtää silmille.

        Tuo kirjoituksesi paljastaa, että olet täydellisen tietämätön urheiluautoista. Tollaiset yli 600hp tehot on täysin tarpeettomia. Siksi edes virityspajat eivät yleensä viritä katuauton moottoreita tuon pidemmälle. Normaali tieliikennekäyttöön suunnitelluissa renkaissa ei riitä pito, jos aletaan virittelemään tosissaan.

        Tehoja oleellisempaa on auton alusta. Kerroppas tapaska mulle, miksi et pidä scanian kuorma-autoa urheiluautona? Siinäkin on tehoja n. 1000heppaa!


      • ...
        jee jee jenkki kirjoitti:

        Onhan tuo chevyn vette tietenkin yksinkertaisuudessaan ihan hämmästyttävä laitos. Työntötanko moottorit ja kärryjouset. Jopa uusia malleja voi pitää klassikoina, koska takajousitus on kehitetty jo vuonna 1738.

        Moottori onkin ihan sama, kuin 1952 vuosimallin Chevy pickupissa. Ihan hyvä, koska varaosamoottoreita saa hakea esim isoisän ladon takaa, kun moottori taas räjähtää silmille.

        Tuo kirjoituksesi paljastaa, että olet täydellisen tietämätön urheiluautoista. Tollaiset yli 600hp tehot on täysin tarpeettomia. Siksi edes virityspajat eivät yleensä viritä katuauton moottoreita tuon pidemmälle. Normaali tieliikennekäyttöön suunnitelluissa renkaissa ei riitä pito, jos aletaan virittelemään tosissaan.

        Tehoja oleellisempaa on auton alusta. Kerroppas tapaska mulle, miksi et pidä scanian kuorma-autoa urheiluautona? Siinäkin on tehoja n. 1000heppaa!

        scanialla ei kierretä Nürreä sekuntikaupalla kovempaan loppuaikaan kuin yksikään 911 kykenee..

        Corvette sen sijaan siihen pystyy. V8:lla.


      • tapastikoksen

        viesteistä voi aina päätellä, milloin hänet on päästetty ikäänkuin lomalle, jolloin tietysti lääkitys unohtuu ja harha- ja unimaailma valtaa mielen.


      • ZR-1:ssäkin

        Koska se nyt on vaan aikalailla järkevämpi tapa tuollaisessa tilanteessa kuin jatkuva iskutilavuuden kasvattaminen. Moottorien virittämisessä voisi vähän petrata siinäkin, M5 BMW:ssä vapaasti hengittävänä ~saman verran litratehoa kuin esim. tuossa ZR-1:ssä ahdettuna.


      • Näin meillä
        ... kirjoitti:

        scanialla ei kierretä Nürreä sekuntikaupalla kovempaan loppuaikaan kuin yksikään 911 kykenee..

        Corvette sen sijaan siihen pystyy. V8:lla.

        Vai se se on syy tuohon! :D Sinun mielestäsi siis kaikki autot, joilla kierretään Nürreä on urheiluautoja. Hehe melkonen filosoofi oot!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

      ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      58
      5040
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

      Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      54
      4552
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

      Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      121
      4482
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

      Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      293
      1617
    5. 81
      1301
    6. Sulla on mies

      Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      228
      1298
    7. Kerro kaivattusi etunimi

      Miehille..
      Ikävä
      68
      1255
    8. 305
      988
    9. Kadutko mitään?

      Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      199
      930
    10. Pääsit koskettamaan

      Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      50
      810
    Aihe