Enemmän kuin Porsche

RUF-fani

6

868

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähän se :D

      Heh, porssella eivät saa 911:sestään edes kahdella turbolla samoja tehoja ja vääntöjä kuin Corvetten insinöörit vapari V8:ista, niin mitä muuta voisi odottaa sitten kun 911:stä viritetään.

      Naurettavat 600 hv, vakio Corvetteissa on jo tehtaalta enemmän voimaa :D:D Mitä ylivoimaa! Viittaan tietysti malliin ZR-1.

      Porsset on harjoitteluvessoja matkalla oikeisiin urheiluautoihin, joissa urheilullisuutta on muuallakin kuin saduissa. No, kyllähän vanhoissa possuissa oli urheilun tuntua kun yritti pitää sen mahtavan kuplan alustalle rakennetun 65 hv härvelin keskellä tietä samaan aikaan kun vakio Corveteissa oli jo Injectionilla varustetut yli 300 hv moottorit.

      Hauska huomata, että Corveten ylivoima on vaan jatkunut läpi vuosikymmenten!

      • jee jee jenkki

        Onhan tuo chevyn vette tietenkin yksinkertaisuudessaan ihan hämmästyttävä laitos. Työntötanko moottorit ja kärryjouset. Jopa uusia malleja voi pitää klassikoina, koska takajousitus on kehitetty jo vuonna 1738.

        Moottori onkin ihan sama, kuin 1952 vuosimallin Chevy pickupissa. Ihan hyvä, koska varaosamoottoreita saa hakea esim isoisän ladon takaa, kun moottori taas räjähtää silmille.

        Tuo kirjoituksesi paljastaa, että olet täydellisen tietämätön urheiluautoista. Tollaiset yli 600hp tehot on täysin tarpeettomia. Siksi edes virityspajat eivät yleensä viritä katuauton moottoreita tuon pidemmälle. Normaali tieliikennekäyttöön suunnitelluissa renkaissa ei riitä pito, jos aletaan virittelemään tosissaan.

        Tehoja oleellisempaa on auton alusta. Kerroppas tapaska mulle, miksi et pidä scanian kuorma-autoa urheiluautona? Siinäkin on tehoja n. 1000heppaa!


      • ...
        jee jee jenkki kirjoitti:

        Onhan tuo chevyn vette tietenkin yksinkertaisuudessaan ihan hämmästyttävä laitos. Työntötanko moottorit ja kärryjouset. Jopa uusia malleja voi pitää klassikoina, koska takajousitus on kehitetty jo vuonna 1738.

        Moottori onkin ihan sama, kuin 1952 vuosimallin Chevy pickupissa. Ihan hyvä, koska varaosamoottoreita saa hakea esim isoisän ladon takaa, kun moottori taas räjähtää silmille.

        Tuo kirjoituksesi paljastaa, että olet täydellisen tietämätön urheiluautoista. Tollaiset yli 600hp tehot on täysin tarpeettomia. Siksi edes virityspajat eivät yleensä viritä katuauton moottoreita tuon pidemmälle. Normaali tieliikennekäyttöön suunnitelluissa renkaissa ei riitä pito, jos aletaan virittelemään tosissaan.

        Tehoja oleellisempaa on auton alusta. Kerroppas tapaska mulle, miksi et pidä scanian kuorma-autoa urheiluautona? Siinäkin on tehoja n. 1000heppaa!

        scanialla ei kierretä Nürreä sekuntikaupalla kovempaan loppuaikaan kuin yksikään 911 kykenee..

        Corvette sen sijaan siihen pystyy. V8:lla.


      • tapastikoksen

        viesteistä voi aina päätellä, milloin hänet on päästetty ikäänkuin lomalle, jolloin tietysti lääkitys unohtuu ja harha- ja unimaailma valtaa mielen.


      • ZR-1:ssäkin

        Koska se nyt on vaan aikalailla järkevämpi tapa tuollaisessa tilanteessa kuin jatkuva iskutilavuuden kasvattaminen. Moottorien virittämisessä voisi vähän petrata siinäkin, M5 BMW:ssä vapaasti hengittävänä ~saman verran litratehoa kuin esim. tuossa ZR-1:ssä ahdettuna.


      • Näin meillä
        ... kirjoitti:

        scanialla ei kierretä Nürreä sekuntikaupalla kovempaan loppuaikaan kuin yksikään 911 kykenee..

        Corvette sen sijaan siihen pystyy. V8:lla.

        Vai se se on syy tuohon! :D Sinun mielestäsi siis kaikki autot, joilla kierretään Nürreä on urheiluautoja. Hehe melkonen filosoofi oot!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

      Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2661
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      148
      1208
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1105
    4. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      988
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

      Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      205
      921
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      835
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      296
      833
    9. Olet sä silti

      Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      825
    10. Haluaisin vain varmistua

      Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      812
    Aihe